Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei kiinnosta ketään edes somessa?

Vierailija
18.06.2020 |

Monesti kuulee sanottavan, että jos ei irl ole ystäviä, niin ainakin verkon kautta niitä löytyy kun vaan menee vaikka harrastusryhmiin mukaan. Olen kai sitten syvästi viallinen yksilö, koska tulen somessakin ignooratuksi. Kommentoin hyvässä hengessä, tsemppaan muita, osallistun, mutta välttelen kuitenkin itseni jatkuvasti esille tuomista, eli ei voi olla kyse siitä, että juttuihin on kyllästytty tai tunkisin liikaa esille. Olen väsynyt siihen, että kun postaan jotain, saan pari tykkäystä ja sitten hiljaisuus. Toiset laittaa mitä tahansa, ja heti tulee kymmenittäin tykkäyksiä ja kommentteja. En tiedä mitä keksisin enää. Opintojen kautta ei tullut pitkäaikaisia kavereita ja harrastuksien parissakaan ei onnistu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit

Vierailija
2/3 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli varmaan joskus ennen vanhaan. Ei mielestäni ihmiset enää sillälailla tutustu toisiinsa verkon välityksellä. Tai ehkä vaan olen tullut vanhaksi ja katkeraksi enkä itse enää tutustu ihmisiin verkon välityksellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli noin. Mutta sitten kun aloin tuoda esiin omia mielipiteitä rohkeasti, sain samanhenkisiä ystäviä ja vanhatkin alkoivat tykkäilemään ja kommentoimaan.

Itse en siis juurikaan jaa mitään turhaa hölynpölyä, eli jotain mitäänsanomattomia mietelauseita tms, tai kuvia varpaista rannalla yms, enkä itsekään jaksa seurata ihmisiä, joilla ei ole mitään omaa mielipidettä vaan mennään massan mukana.

Toisaalta kyllä nuo turhatkin jutut näkyy saavan samanhenkisiltä komppausta.