Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuristi

Vierailija
18.06.2020 |

Eilen illalla hieroi selkää ja samalla kuristi kaulasta. Samoin sängyssä kuristi, käsi oli vähän väliä kaulalla. Muuten hellä, mutta hetken aikaa pelkäsin, mitä tapahtuu. On siis ystävä kyseessä, mutta eilen meni vähän pidemmälle. Tuntui kyllä lopulta tosi hyvälle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon.

Vierailija
2/6 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tosissani. Eikö teille muille ole tehty niin? Minulla on ollut kolme kumppania, ja kaksi näistä ovat kuristaneet, pyytämättä. Luulin, että se on sitten aika tavallista miehiltä? Ap

Vierailija
4/6 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tosissani. Eikö teille muille ole tehty niin? Minulla on ollut kolme kumppania, ja kaksi näistä ovat kuristaneet, pyytämättä. Luulin, että se on sitten aika tavallista miehiltä? Ap

Kuristaminen on ihan normaalia tommosessa aktissa. Jotkut tykkää ja jotkut olettaa että toinen tykkää

Vierailija
5/6 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuristaminen on ihan normaalia tommosessa aktissa. Jotkut tykkää ja jotkut olettaa että toinen tykkää

Ei todellakaan ole normaalia. Normaali ihminen ei halua satuttaa toista.

Eri asia jos siitä on puhuttu ja päätetty yhdessä ja se lopetetaan myös halutessa.

Vierailija
6/6 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole satuttamista jos pitää kättä kaulalla ja todellakin on ihan normaalia jos pitää ns. alistamisleikeistä. Boomerit tietty ole nähneet ku eestä ja takaa akteja.