IL: "Toivottavasti tuo ei ole tuon vauvan äiti", Sofia, 29, sai kuulla kauppareissulla näissä vaatteissa
Mitä mieltä olette Iltalehden jutusta:
https://www.iltalehti.fi/keho/a/02dc9925-2e73-4a06-bf3f-c196915b962b
Minun mielestäni näillä +30 C helteillä on täysin OK pukeutua shortseihin ja toppiin, vaikka olisi äiti. Eniten jutussa häiritsee se, miten vieraat ihmiset kehtaavat puhua noin muiden ihmisten kuullen? En itse käytä tuubitoppeja, sillä en ole urheilullinen, mutta ei minua kiinnosta, jos joku muu on kaupassa tuubitopissa ellei vilauttele rintoja.
Kommentit (19)
Törkeä kommentti, mutta toi yläosa ei kyllä ole toppi vaan bandeau-bikinien yläosa.
Mielestäni uskomatonta miten kukaan kehtaa olla noin ilkeä. Säälin Sofiaa.... 😢 Ei kannata kuitenkaan välittää vaikka kuka kuinka haukkuisi vaan kannattaa pukeutua niin kuin itse haluaa:)
Kyllä suomalaisnaistenkin on opittava pukeutumaan mustaan burkhaan.
Asiaa kannattavat m.m. viheriät, vasemmistoliitto ja naisasialiitto Unioni.
Parempi pukeutua siihen nyt vapaaehtoisesti kuin myöhemmin itkeä ja pukeutua.
Suomalainen. Tuo Kekkosessa ja raamatun saduissa roikkuva kateellinen puritaani.
Mitäpä muuta sen suusta tulisikaan.
Hohhoijaa. Joku joskus jossain sano jotakin, soitanpa iltapäivälehteen ja saan kuvani lehteen.
Sivistyneessä yhteiskunnassa (jossa vielä toistaiseksi elämme) on tietyt käytöstavat joita pitäisi noudattaa. Jos joku ei ota muita huomioon pukeutumisellaan ja kulkee kaupungilla ja kaupoissa puolialasti, niin siitä kuuluukin saada palautetta yhteisöltä. Tosin ilmeisesti nykyään on jokin järkkymätön oikeus kulkea lähes alasti kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Joku joskus jossain sano jotakin, soitanpa iltapäivälehteen ja saan kuvani lehteen.
Joo. Ei noissa vaatteissa mitään mitään vikaa, mutta tuollainen huomionkipeys on hieman huolestuttavaa.
Tuommoinen yläosa ei kyllä ole sovelias ruokakauppaan. Vastaa melkein samaa kuin mies menisi kokonaan ilman paitaa kauppaan. Oksettavaa...
Sama juttu, kun nykyään jotkut shortsit peittää takamuksesta vain puolet, jos sitäkään. Jos ei osaa pukeutua asiallisesti ihmisten ilmoille, niin sietää saada kuullakin siitä. Sanokaa mitä sanotte.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä peittävä kangas on myös viilentävä. Ei ne arabit niitä huvikseen ole käyttäneet vuosisatoja ..
Zinc
Mistä tällaisia viilentäviä kankaita voi hellepäiviksi ostaa? Minulle tulee hikiläntit selkään, kainaloihin ja nivusiin, vaikka olen normaalipainoinen.
Ihmettelijä
Oli omasta mielestään sanavalmis, mutta jäi kaupassa sanattomaksi. Eli on yleensä tottunut aukomaan päätään kaikille, mutta nyt kun ei saanut kaupassa viimeistä sanaa, jäi niin paljon kaivelemaan, että piti oikein lehteen avautua jälkeenpäin. Kyllä toisilla on kova tarve olla aina oikeassa ja saada viimeinen sana.
Vierailija kirjoitti:
Oli omasta mielestään sanavalmis, mutta jäi kaupassa sanattomaksi. Eli on yleensä tottunut aukomaan päätään kaikille, mutta nyt kun ei saanut kaupassa viimeistä sanaa, jäi niin paljon kaivelemaan, että piti oikein lehteen avautua jälkeenpäin. Kyllä toisilla on kova tarve olla aina oikeassa ja saada viimeinen sana.
Narsisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä peittävä kangas on myös viilentävä. Ei ne arabit niitä huvikseen ole käyttäneet vuosisatoja ..
Zinc
Mistä tällaisia viilentäviä kankaita voi hellepäiviksi ostaa? Minulle tulee hikiläntit selkään, kainaloihin ja nivusiin, vaikka olen normaalipainoinen.
Ihmettelijä
Kokeile pellavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ihmettelijä
Kokeile pellavaa
Muita vinkkejä? Pellava on todella kallista.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko oikeasti?
Tästä meillä ei ole kuin Sofian sana.
Ei kuulemma ollut muita ihmisiä mailla halmeilla.
Minä pukeudun näillä helteillä puutarhahommiin tuollaisissa vaatteissa, mutta en tiedä, lähtisinkö kauppaan noissa kuteissa.
Zinc