Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: "Toivottavasti tuo ei ole tuon vauvan äiti", Sofia, 29, sai kuulla kauppareissulla näissä vaatteissa

Muotipaneli
18.06.2020 |

Mitä mieltä olette Iltalehden jutusta:

https://www.iltalehti.fi/keho/a/02dc9925-2e73-4a06-bf3f-c196915b962b

Minun mielestäni näillä +30 C helteillä on täysin OK pukeutua shortseihin ja toppiin, vaikka olisi äiti. Eniten jutussa häiritsee se, miten vieraat ihmiset kehtaavat puhua noin muiden ihmisten kuullen? En itse käytä tuubitoppeja, sillä en ole urheilullinen, mutta ei minua kiinnosta, jos joku muu on kaupassa tuubitopissa ellei vilauttele rintoja.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä peittävä kangas on myös viilentävä. Ei ne arabit niitä huvikseen ole käyttäneet vuosisatoja ..

Zinc

Vierailija
2/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä kommentti, mutta toi yläosa ei kyllä ole toppi vaan bandeau-bikinien yläosa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni uskomatonta miten kukaan kehtaa olla noin ilkeä. Säälin Sofiaa.... 😢 Ei kannata kuitenkaan välittää vaikka kuka kuinka haukkuisi vaan kannattaa pukeutua niin kuin itse haluaa:)

Vierailija
4/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok kledjut kesällä Suomessa

Vierailija
5/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaisnaistenkin on opittava pukeutumaan mustaan burkhaan.

Asiaa kannattavat m.m. viheriät, vasemmistoliitto ja naisasialiitto Unioni.

Parempi pukeutua siihen nyt vapaaehtoisesti kuin myöhemmin itkeä ja pukeutua.

Vierailija
6/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen. Tuo Kekkosessa ja raamatun saduissa roikkuva kateellinen puritaani.

Mitäpä muuta sen suusta tulisikaan.

Vierailija
7/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Joku joskus jossain sano jotakin, soitanpa iltapäivälehteen ja saan kuvani lehteen.

Vierailija
8/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneessä yhteiskunnassa (jossa vielä toistaiseksi elämme) on tietyt käytöstavat joita pitäisi noudattaa. Jos joku ei ota muita huomioon pukeutumisellaan ja kulkee kaupungilla ja kaupoissa puolialasti, niin siitä kuuluukin saada palautetta yhteisöltä. Tosin ilmeisesti nykyään on jokin järkkymätön oikeus kulkea lähes alasti kaupungilla.

Vierailija
9/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen mamma

Vierailija
10/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Joku joskus jossain sano jotakin, soitanpa iltapäivälehteen ja saan kuvani lehteen.

Joo. Ei noissa vaatteissa mitään mitään vikaa, mutta tuollainen huomionkipeys on hieman huolestuttavaa.

Vierailija
11/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen yläosa ei kyllä ole sovelias ruokakauppaan. Vastaa melkein samaa kuin mies menisi kokonaan ilman paitaa kauppaan. Oksettavaa...

Sama juttu, kun nykyään jotkut shortsit peittää takamuksesta vain puolet, jos sitäkään. Jos ei osaa pukeutua asiallisesti ihmisten ilmoille, niin sietää saada kuullakin siitä. Sanokaa mitä sanotte.

Vierailija
12/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko oikeasti?

Vierailija
13/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä peittävä kangas on myös viilentävä. Ei ne arabit niitä huvikseen ole käyttäneet vuosisatoja ..

Zinc

Mistä tällaisia viilentäviä kankaita voi hellepäiviksi ostaa? Minulle tulee hikiläntit selkään, kainaloihin ja nivusiin, vaikka olen normaalipainoinen.

Ihmettelijä

Vierailija
14/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli omasta mielestään sanavalmis, mutta jäi kaupassa sanattomaksi. Eli on yleensä tottunut aukomaan päätään kaikille, mutta nyt kun ei saanut kaupassa viimeistä sanaa, jäi niin paljon kaivelemaan, että piti oikein lehteen avautua jälkeenpäin. Kyllä toisilla on kova tarve olla aina oikeassa ja saada viimeinen sana.

Vierailija
15/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli omasta mielestään sanavalmis, mutta jäi kaupassa sanattomaksi. Eli on yleensä tottunut aukomaan päätään kaikille, mutta nyt kun ei saanut kaupassa viimeistä sanaa, jäi niin paljon kaivelemaan, että piti oikein lehteen avautua jälkeenpäin. Kyllä toisilla on kova tarve olla aina oikeassa ja saada viimeinen sana.

Narsisti

Vierailija
16/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Mistä tällaisia viilentäviä kankaita voi hellepäiviksi ostaa? Minulle tulee hikiläntit selkään, kainaloihin ja nivusiin, vaikka olen normaalipainoinen.

Ihmettelijä

Kokeile pellavaa

Vierailija
17/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Ihmettelijä

Kokeile pellavaa

Muita vinkkejä? Pellava on todella kallista.

Vierailija
18/19 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuiko oikeasti?

Tästä meillä ei ole kuin Sofian sana.

Ei kuulemma ollut muita ihmisiä mailla halmeilla.

Vierailija
19/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun näillä helteillä puutarhahommiin tuollaisissa vaatteissa, mutta en tiedä, lähtisinkö kauppaan noissa kuteissa.