Joudun maksamaan ajokortista itse kaikki ne ajotunnit jotka ylittävän minimimäärän
Miten sossu voi asettaa minulle tällaiset paineet? Muutenkin olen ihan hermona tulevasta ajokokeesta. Onko muille laitettu tällaiset rajat maksusitoumukseen?
Kommentit (54)
Kylläpä onkin ap:lla kauheat paineet elämässä! Kylläpä onkin!
Vierailija kirjoitti:
Voi saakeli kun olisin tiennyt, että sossu maksaa työttömille ajokortin. Olin itsekin työtön tuolloin, isä maksoi autokoulun. Olisinpa tajunnut sossuun mennä niin olisin voinut laittaa isän rahat omaan taskuun, ja laittaa maksusitoomuksen autokouluun.
Jos isälläsi oli mahdollsiuus maksaa sinulle ajokortti, niin miksi sossun olisi se pitänyt maksaa. Yleensä on kyse toisenn polven köyhyydestä tai maahan varattomana tulleesta asiakkaasta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä onkin ap:lla kauheat paineet elämässä! Kylläpä onkin!
Miksi vähättelet toisen paineita?
Toivottavasti nyt hyvityksenä Sossu kustantaaa edes vähän paremman auton. Joku tonnin bensalahjakortti vois olla myös jees.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nyt hyvityksenä Sossu kustantaaa edes vähän paremman auton. Joku tonnin bensalahjakortti vois olla myös jees.
Ensisijaisesti haluan nyt sen kortin.
ap
Minulle maksoin lisäkerrat koska lääkärintodistus paniikkihäirilstä mikä vaikeuttaa ajo oppimista! Kannattaa kysyä vaikuttaako sairaudet
Vierailija kirjoitti:
Minulle maksoin lisäkerrat koska lääkärintodistus paniikkihäirilstä mikä vaikeuttaa ajo oppimista! Kannattaa kysyä vaikuttaako sairaudet
Kiitos vinkistä!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Sossun ja autokoulun ei pitäisi liittyä mitenkään toisiinsa.
Miten ajattelit työttömän yksinhuoltajaäidin maksavan ajokortin? Auto/ajokortti on pakko olla jotta saa lapset vietyä harrastuksiin.
Ostaako sossu autonkin? Semmoinen 10000€ maksusitoutus, hmmm?
Ihan on yleistä tietoa. Ei kyllä ihan noin kallista saa ellei pistä loppuja omistaan.
Moni joka vasta tulee sossun asiakkaaksi joutuu myymään jo olemassolevan autonsa, kiva kuulla että myöhemmin sossu kustantaa sitten korvaavan.
Ei tarvitse, jos ei ole monen tonnin auto.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain myös uusittua inssin sairauteni takia. Lisäksi Sossu kustansi minulle käytetyn n. 5000 euron Toyota Yariksen, jota tarvitsin töissä. Se olikin kiva jutta. Töissä en kuitenkaan jaksanut kuin pari kuukautta ennen kuin paloin loppuun. Onneksi sain kuitenkin pitää auton.
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömällä ole varaa ajokorttiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain myös uusittua inssin sairauteni takia. Lisäksi Sossu kustansi minulle käytetyn n. 5000 euron Toyota Yariksen, jota tarvitsin töissä. Se olikin kiva jutta. Töissä en kuitenkaan jaksanut kuin pari kuukautta ennen kuin paloin loppuun. Onneksi sain kuitenkin pitää auton.
Itselleni sillä auton merkillä ei ole väliä kunhan auto kestää muutaman vuoden ilman suurempia korjauksia ja perällä on tarpeeksi tilaa harrastusvälineille ja ruokakasseille..
ap.
Minä jouduin ihan itse maksamaan ajokorttini 19-vuotiaana. Autoa en ole tähän päivään mennessä hankkinut. Ei ole varaa eikä onneksi edes tarvetta. Autolla on kyllä tullut vuosien varrella ajettua paljonkin. Ajokortille on ollut tarvetta. Olen 35 v.
Siskoni on myös maksanut ajokorttinsa itse, 24-vuotiaana. Miehensä osti heille auton hänen ollessaan vähän yli 30.
Todella moni sanoo, että vanhemmat maksavat/maksoivat kortin ja auton. Ei meille vaan...
Vierailija kirjoitti:
Miten saa sossun maksamaan ajokortin?
Kerroin taloudellisen tilanteeni ja sen, että lapset pitäisi kuljettaa harrastuksiin autolla.
ap
No hei, ei ne kantaväestölle maksa vaan jos sossun asiakkaaksi päädyt sinulta vaaditaan että auto pitää myydä pois. Tämä on tuontiporukalle ainoastaan, samoin autot. Kantaväestölle pitää se 500 euron kottero kelvata ja sekin maksettava omasta pussista.
Vierailija kirjoitti:
No hei, ei ne kantaväestölle maksa vaan jos sossun asiakkaaksi päädyt sinulta vaaditaan että auto pitää myydä pois. Tämä on tuontiporukalle ainoastaan, samoin autot. Kantaväestölle pitää se 500 euron kottero kelvata ja sekin maksettava omasta pussista.
Älä valehtele. Ihan kuka tahansa saa jolla vain on sille tarvetta.
Ostaisikohan sossu minullekin auton? Olen ollut sairauslomalla vähän yli 4 vuotta. Työkyvytön, kuntoutuksessa. Ajokortti minulla on, mutta autoa ei. On aika rasittavaa kun joka paikkaan pitää mennä kävellen, pyörällä tai bussilla. Olisi niin paljon mukavampaa ajaa omalla autolla.
Enpä tiennyt, että sossu maksaa kortin ja auton, kun sanoo että haluaa viedä lapsia autolla harrastuksiin, kun eihän nykypäivän pullamössöjä voi laittaa itse liikahtamaan...
Maksaako se sossu sitten auton huollot ja vakuutuksetkin? Entä renkaat?
Vierailija kirjoitti:
Ostaisikohan sossu minullekin auton? Olen ollut sairauslomalla vähän yli 4 vuotta. Työkyvytön, kuntoutuksessa. Ajokortti minulla on, mutta autoa ei. On aika rasittavaa kun joka paikkaan pitää mennä kävellen, pyörällä tai bussilla. Olisi niin paljon mukavampaa ajaa omalla autolla.
Enpä tiennyt, että sossu maksaa kortin ja auton, kun sanoo että haluaa viedä lapsia autolla harrastuksiin, kun eihän nykypäivän pullamössöjä voi laittaa itse liikahtamaan...
Maksaako se sossu sitten auton huollot ja vakuutuksetkin? Entä renkaat?
riippuu ihan tilanteesta. voit saada noihin harkinnanvaraista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä maksoin kaikki ihan omista rahoistani. En halua maksaa myös sinun korttiasi.
Ole huoleti. Sossu sen maksaa, et sinä.
Mistäs kuvittelet sossun rahojen tulevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit työttömän yksinhuoltajaäidin maksavan ajokortin? Auto/ajokortti on pakko olla jotta saa lapset vietyä harrastuksiin.
Eikä ne ruoatkaan itsestään kulkeudu kaupasta kotiin. Neljän hengen ruoat pitää kuljettaa kotiin.