Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä naisesta tuntuu kiimainen olo?

Vierailija
18.06.2020 |

?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että jotain puuttuu alapäästä ja ilman sitä ei ole hyvä olla.

Vierailija
22/51 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten niin sanotulla laukeamisella on vaikutusta kiimaiseen oloon?

(Ap)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/51 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä alkaa uusi kiima!

Vierailija
24/51 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Ap)

Mulle ei silloin riitä yksi laukeaminen vaan kolmisen kertaa riittää hetkeksi, ehkä vuorokaudeksi. Mulla tätä tolkutonta kiimaa kestää n.5 päivää kuukaudesta. Muu aika kuusta on sellaista normipanetusta, johon laukeaminen noin kolmen päivän välein riittää helpottamaan oloa. Ja tämä olisi siis ihannetilanne, todellisuus saamisen kanssa on jotain aivan muuta. Onneksi on seksilelut.

Vierailija
25/51 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataanpa hiukan takaisin, millaisia ajatuksia naisella kaikkein kiimaisimpina hetkinä on?

(ap)

Vierailija
26/51 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Ap)

Mulle ei silloin riitä yksi laukeaminen vaan kolmisen kertaa riittää hetkeksi, ehkä vuorokaudeksi. Mulla tätä tolkutonta kiimaa kestää n.5 päivää kuukaudesta. Muu aika kuusta on sellaista normipanetusta, johon laukeaminen noin kolmen päivän välein riittää helpottamaan oloa. Ja tämä olisi siis ihannetilanne, todellisuus saamisen kanssa on jotain aivan muuta. Onneksi on seksilelut.

Mielellään voisimme palata seksileluhin  myöhemmin! Jos me voisimme nyt jatkaa siitä, johon jäimme jo alussa.

(ap)

Vierailija
27/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palataanpa hiukan takaisin, millaisia ajatuksia naisella kaikkein kiimaisimpina hetkinä on?

(ap)

Kiiman yltyessä suurimmilleen mopin varsi alkaa vaikuttaa jotenkin puoleensa vetävältä.

Ihan odotan sitä, kotityöt tuntuvat silloin houkuttelevilta.

Vierailija
28/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(ap)

Kiiman yltyessä suurimmilleen mopin varsi alkaa vaikuttaa jotenkin puoleensa vetävältä.

Kuulostaa miltei kurpitsata-

Vierailija
29/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(ap)

Tuolle on latinalaisessa amerikassa naista halventava sana Bruja:

Bruuuha!

Oikea noita-akka!

Vierailija
30/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei ole semmosta tunnetta.

Vierailija
31/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hormonit hyrrää niin ettei voi keskittyä mihinkään, seksi on koko ajan ajatuksissa. Silloin katselen kauppareissulakin ihan jokaista miestä 18-70v ja mietin tunteeko ne mun kuumotuksen, haluaisiko ne suudella mun rintoja ja työntyä mun sisään. Oikeasti jopa häiritsee ne ajatukset, koska on vaikea hoitaa ihan perusarkea kun haluttaa koko ajan. Tiskatessa huomaan taas miettiväni suihinottoa ja hengitys on kiihkeä ja päästän pieniä huokausääniä. Ärsyttää ja nolottaa, mitä jos joku oikeesti huomaa. Toisaalta tunnen silloin oloni todella seksikkääksi ja kauniiksi. Katselen itseäni peilistä alasti, hivelen kroppaani ja tunnen oloni tosi hyväksi ja onnelliseksi. Kyllä se homma silti yli lyö välillä ja olo on kuin riivatulla. Seksiä on saatava.

Mulla ei ole tuollaisia suuria himopäiviä onneksi usein, ehkä pari päivää kuussa. Muuten on sellaista tasaisempaa tai himotus alkaa jostain ärsykkeestä. Silloin kun panettaa kovasti ei tarvitse yhtään mitään ärsykettä ja silti on aiiiiivan valmis 24/7.

N34

Vierailija
32/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katselen itseäni peilistä alasti, hivelen kroppaani ja tunnen oloni tosi hyväksi ja onnelliseksi. Kyllä se homma silti yli lyö välillä ja olo on kuin riivatulla. Seksiä on saatava"

Argh. 

m35

Vierailija
33/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on himokkaita naisia! Missä on toisten huomioon otttaminen, ystävällisyys ja kiltteys!

Nämä ensin!? Kiitos.

34/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas on himokkaita naisia! Missä on toisten huomioon otttaminen, ystävällisyys ja kiltteys!

Nämä ensin!? Kiitos.

Miksi helvatassa pitäisi naisten ottaa huomioon toiset ja olla ystävällinen ja kiltti???? Sitä tehneet naiset iänkaiken - ei enää. Oisko nyt miesten vuoro ottaa huomioon!! Nyt Naiset himoitkaa ja saakaa niin paljon kun ikinä voitte. Himoitseminen kuuluu ihan kaikille.

Vierailija
35/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ensin!? Kiitos.

Mä en nyt ihan ymmärrä mihin tämä liittyy? Olen luonteeltan ihan mukava ja mielelläni ystävällinen, mutta kun panettaa niin se on ihan fyysinen ja vahva tunne. En mä siinä ala ajatella että "munaa tekis mieli, mutta taidankin vain niiata niksauttaa ja toivottaa kaikille kaunista päivää". Ei himo ja ystävällisyys ole millään tavalla toisiaan poissulkevia asioita.

36/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ensin!? Kiitos.

Mä en nyt ihan ymmärrä mihin tämä liittyy? Olen luonteeltan ihan mukava ja mielelläni ystävällinen, mutta kun panettaa niin se on ihan fyysinen ja vahva tunne. En mä siinä ala ajatella että "munaa tekis mieli, mutta taidankin vain niiata niksauttaa ja toivottaa kaikille kaunista päivää". Ei himo ja ystävällisyys ole millään tavalla toisiaan poissulkevia asioita.

Toki tarkoitin kiltteydellä tätä seksi osastoa...muuten saa ja voi ja pitääkin olla kiltti, niin miestenkin, mielestäni. Mutta HIMO ja kiltteys, ei ehkä kuulu kimppaan... Siis saa raakasti himoita nainen kuten mieskin, ja ottaa ja nauttia. Ei siihen kuulu kyseleminen, että sopiiko jos minä nyt hiukan haluan anteeksi jne. eikä myöskään tämä kulttuuri, että naiset "antaa" ja miehet "ottaa"  - eikö ne jouda romukoppaan. Täällä joku nainen taisi kirjoittaa, että kiva kun mies "asettelee" hänet..panoasentoonko? milloin ninen saa ohjastaa oria, ja ori tottelee? Voihan näitä vaikka vaihdella. Kun on pitkän liiton kokemus ja aiemminkin kokemusta..saa perspektiiviä asioihin kyllä.

Vierailija
37/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan rauhallisesti kaikki. Voisiko olla esimerkiksi siten, että kiimainen olo on aivan luonnollinen asia ja olotila? Ja ei ehkä liene täysin pois suljettua, että sellaista esiintyy miltei jokaisella!

(Ap)

Vierailija
38/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ensin!? Kiitos.

Minusta nämä kaksi saatavat jopa olla tavallaan ihan samaa asiaa? Kehoitinkin tuossa pohtimaan mitä nainen ajattelee kaikkein kiimaisimmalla hetkellään! 

Toki olen ehkäpä käyttänyt tässä melko rohkeita kielimuotoja.

(ap)

39/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan rauhallisesti. mutta MIKSI oi MIKSI taas nainen ei saa haluta...saa vaan alapeukkuja? Noh tietäähän tuon..huoh. Aina pitää naisen olla nöyrä. Mutta enpäs ole!

Vierailija
40/51 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Katselen itseäni peilistä alasti, hivelen kroppaani ja tunnen oloni tosi hyväksi ja onnelliseksi. Kyllä se homma silti yli lyö välillä ja olo on kuin riivatulla. Seksiä on saatava"

Argh. 

m35

Miksi "argh"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi