Miksi minulta vaaditaan positiivisuutta.
Miksi olisin kenellekään ystävällinen. Eihän minullekkaan olla.
Miksi kirjottaisin jostain kivasta vaikka omassa elämässäni ei ole mitään kivaa tai hyvää.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko taas ylilaudalle?
Mistä helkkarin palikasta sä höpiset.
Kun kysyin aamulla mitä vuodelevossa voi tehdä sanottiin että palstaile. Nyt kun palstailen ei sekään ole hyvä.Muistat kyllä varsin hyvin. Palstalit sielläkin, tosin vain puolustelleksesi itseäsi :)
En käytä palikka palstaa.
Hötölässä käyn joskus lukemassa Sennu palstaa.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on täydet oikeudet olla negatiivinen. Mutta älä syytä siitä muita. Ihan itse sinä sen negatiivisuutesi siellä pääsi sisällä kehität. Näet positiivisiksikin tarkoitetut asiat negatiivisina, koska haluat olla negatiivinen.
Eli ole sellainen p¤(%&=R#¤ kuin itse haluat.
Millos viimeksi olet nähnyt että minua kehutaan tms. Et koskaan eli minuun kohdistetaan pelkkää peetä vain sen takia että olen täydellinen.
Ai siksi, että olet täydellinen!? Mitä täydellistä on vinkua, kun ei saa lanttuaan pidettyä kasassa muiden ihmisten toiminnan vuoksi? Täydellinen ihminen EI KATKEROIDU, jos joku toimi tavalla x, joka ei miellytä. Sä katkeroidut ja alat heti haukkua ja vinkua sellaisesta. Sellainen on tyhmää, lapsellista ja epäkypsää ja kaukana täydellisestä.
Samoin kuin se, ettet edes osaa kirjoittaa suomea auttavasti. Pää asia ja evakko retki eivät mielestäsi ole yhdyssanoja. Olet todella epätäydellinen, joten se ei ainakaan ole syy siihen, miksei sinua ikinä kehuta. Aika mielenkiintoista, että kaikista ihmisistä juuri sinä myönnät, että ilahtuisit kehuista, arvostatko sinä itse muita muka niin paljon, että välität siitä, millaisena muut sinut näkevät? Et arvosta.
t.kristallikissa
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on täydet oikeudet olla negatiivinen. Mutta älä syytä siitä muita. Ihan itse sinä sen negatiivisuutesi siellä pääsi sisällä kehität. Näet positiivisiksikin tarkoitetut asiat negatiivisina, koska haluat olla negatiivinen.
Millos viimeksi olet nähnyt että minua kehutaan tms. Et koskaan eli minuun kohdistetaan pelkkää peetä vain sen takia että olen täydellinen.
Ja minkä ihmeen takia negatiivista ihmistä kehuttaisiin? En mä ainakaan kehu negatiivisia ihmisiä ikinä. Sellaiset ovat maailman paskaa, roskaa ja mutaa.
t.kristallikissa
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin aina, että onkohan tää ihminen näiden tarinoiden takana samanlainen vinkuja kuin nämä hahmot.
En kerro tarinoita enkä vingu. Kerron asiat niin kuin ne ovat.
Sinä kerrot ne vain niin kuin sinä KOET ne, et niin kuin ne absoluuttisesti ovat. Esim. sinä KOIT yksityisen, maksullisen neuvolan hoitajan käytöksen viallisena ja ilkeänä, se oli sinun kokemuksesi asiasta, mutta sinä puhuit aivan kuin se olisi ollut heidän perusluonteensa, haluta sinulle pahaa, mikä on olettamus, eikä puolueeton näkökulma.
Jos hoitaja on ollut sinulle töykeä, se on voinut johtua myös omasta käytöksestäsi, harva jaksaa olla pää perseessä kulkevalle ilkeälle asiakkaalle pelkästään ystäväälinen äänensävyllään. Ei ole sen henkilökunnan murhe, jos sinulla on vaikeaa ja olet nehägatiivinen pska. Mutta sinä et oysty näkemään kenenkään muun kannalta asioita, kuin itsesi, koska olet niin ahdasmielinen ja itsekeskeinen surkimus.
t.kristallikissa
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihastuttavan epätäydellinen. Kyllä naisessa pitää olla särmää.
Minusta ei ole mitään epätäydellistä.
Onhan. Et osaa edes kirjoittaa suomea oikein. Opettele nyt ensin vaikka se äidinkielen laudaturiin vaadittava kielitaito. Kuten mulla on.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan. Et osaa edes kirjoittaa suomea oikein. Opettele nyt ensin vaikka se äidinkielen laudaturiin vaadittava kielitaito. Kuten mulla on.
t.kristallikissa
Äidinkieleni ei ole suomi. Olen kirjoittanut L äidinkielestäni.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.kristallikissaÄidinkieleni ei ole suomi. Olen kirjoittanut L äidinkielestäni.
Mikä se sitten on? Joku venakkomaiden kieli varmaan. Jokatapauksessa mirjoitat suomea räikeäsi väärin, eli se siitä täydellisyydestäsi siltäkin osin.
t.kristallikissa
Vieläkö sinä murjotat siellä huoneessasi, kun se vieras niin ilkeästi kritisoi syömisiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sinä murjotat siellä huoneessasi, kun se vieras niin ilkeästi kritisoi syömisiäsi?
Ei tämä oma huone ole. Mun ja miehen makkarissa pötkötän.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kyllä peität täydellisyytesi. Ehkä kannattaisi käyttäytyä vähemmän epätäydellisesti täällä palstalla esim.
Moi ap. Sinä saat olla ihan niin negatiivinen kuin haluat ja minä saan ignoorata sinua ihan niin paljon kuin haluan. Reilu peli.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt syytät taas muita...
Voisiko olla, että ihmiset eivät kohtele sinua hyvin, koska sinä et kohtele heitä hyvin? Ala olemaan ystävällinen ihmisille niin hekin ovat ystävällisiä sinulle. Onhan niitä aina niitä perusäksyjä ihmisiä, mutta kyllä suuriin osa ihmisistä reagoi toisen huomaavaisuuteen positiivisesti.
Voi_vittu_te positiivisuudesta lässyttävät_ämmät_olette naurettavia 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Voi_vittu_te positiivisuudesta lässyttävät_ämmät_olette naurettavia 😂😂
Itse asiassa tästä on tehty todella paljon tutkimuksia. Positiiviset ihmiset ovat onnellisempia ja menestyvämpiä elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla, että ihmiset eivät kohtele sinua hyvin, koska sinä et kohtele heitä hyvin? Ala olemaan ystävällinen ihmisille niin hekin ovat ystävällisiä sinulle. Onhan niitä aina niitä perusäksyjä ihmisiä, mutta kyllä suuriin osa ihmisistä reagoi toisen huomaavaisuuteen positiivisesti.
Lähtökohtaisesti minua kohdellaan joka tilanteessa huonosti.
Muistat kyllä varsin hyvin. Palstalit sielläkin, tosin vain puolustelleksesi itseäsi :)