Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuuko miehesi pukemaan vaaleanpunaista kauluspaitaa?

Vierailija
18.06.2020 |

Miehelläni on paljon valkoista, herkän vaaleanpunaisia paitoja mustien lisäksi ja ne sopivat miehelle hyvin. Kaveripiirin naiset ja muutama mies on katsonut kieroon ja kysynyt onko mieheni bi?! Ei ole vaikka tykkää panostaa pukeutumiseen. Heidän miehet ei koskaan pukeutuisi vaaleanpunaiseen.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies voi käyttää pinkkiä. Nuoruudesta asti ne "hurjimmat" käytti pinkkiä, ei niiden miehisyys kärsinyt ja itsetunto oli kohdillaa.

Yleensä mies joka varoo kaikkea "naisellista" saattaa hyvinkin kärsiä heikosta itsetunnosta. Heikko itsetunto ei kestäisi jos joku nauraisi hänelle. Hyvällä itsetunnolla varustettu ei olis moksiskaan vaan lähinnä nauttisi huomiosta.

Vierailija
2/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin suostuu. Mieheni on niin sinut omaan miehuutensa kanssa että häntä ei hetkauta tehdä asioita joita ei ole pidetty perinteisesti miehisinä. Nauraa vain että ei hänen tarvitse miehuuttaan kenellekään toisille todistella ja tekee mitä itse tykkää. Ja että minä kyllä tiedän miten miehekäs hän tarvittaessa on ja niin kyllä tiedänkin...

Minusta sellainen hyvä itsetunto on nimenomaan miehekästä, ei se että ei uskalla tehdä asioita ettei vain vaikuttaisi epämiehekkäältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostuisi enää, koska vaaleanpunaiset kauluspaidat menivät pois muodista jo kauan sitten

Vierailija
4/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi mies voi käyttää pinkkiä. Nuoruudesta asti ne "hurjimmat" käytti pinkkiä, ei niiden miehisyys kärsinyt ja itsetunto oli kohdillaa.

Yleensä mies joka varoo kaikkea "naisellista" saattaa hyvinkin kärsiä heikosta itsetunnosta. Heikko itsetunto ei kestäisi jos joku nauraisi hänelle. Hyvällä itsetunnolla varustettu ei olis moksiskaan vaan lähinnä nauttisi huomiosta.

Ei kirkkaan pinkkiä vaan herkän vaaleanpunaista.

Vierailija
5/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
6/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai sillä niitä paitoja kun olet ostanut niitä sille.

Meillä mies ostaa itse vaatteensa.

Vierailija
7/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, hänellä on paljon sinisen sävyisiä kauluspaitoja. 

Vierailija
8/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
9/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi koska en pidä väristä.

Vierailija
10/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei suostu pitämään minkäänväristä kauluspaitaa.

Vierailija
11/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ostanut pari itsekin, joten se on hyvin ok.

Vierailija
12/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai sillä niitä paitoja kun olet ostanut niitä sille.

Meillä mies ostaa itse vaatteensa.

Mies ostaa itse vaatteensa. Olen yhden kerran ostanut miehelle lahjaksi kravaatin.

Vierailija
13/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kirkkaan pinkkiä vaan herkän vaaleanpunaista.

No lasken nämä nyt samaksi väriksi tässä. Vaaleanpunaista nimenomaan sitä oikein vauvan vaaleanpunaista. Yksikin kundi joka oli kaikkien tyttöjen kuolaama omisti herkän vaaleanpun. lippiksen ja hupparin, ei ollut ongelmaa.

Myös entinen poikaystäväni osti itselleen kultaiset sandaalit ja disney-prinsessa pyyhkeen ja lähti rannalla. Hänestä ne oli niin rumat, että ylitti hienouden rajan tai jotain vastaavaa.

Kun taas toinen eksäni, joka kiersi kaukaa kaiken naisellisen oli OIKEASTI todella heikolla itsetunnolla varustautunut. Edes valkopinkki raidallinen pyyhe oli liikaa, vaikka ei muita puhtaita olisi ollut. Se oli surullista, koska kärsi itsekkin tästä. (tämä näkyi parisuhteessa, ulkoisesti oli miehekäs)

Vierailija
14/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaation kautta miehuuden todistamista: "Olen niin miehekäs, että uskallan pitää pinkkiä paitaa." Lapsellinen ajatuskulku.

Vierailija
15/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaaleanpunaista kauluspaitaa, mutta pinkki pikee-paita ja neon pinkkiurheilupaita löytyy. Kauluspaitakin ollut harkinnassa, kun seuraavan kerran kauluspaita pitää hankkia.

Vierailija
16/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käyttää monia värejä, mutta ei voi sietää vaaleanpunaista. Hänellä on kyllä paljon erisävyisiä punaisia paitoja. Kauluspaidan hän suostuu laittamaan päälle vain erityisissä juhlatilanteissa. Eli ei suostuisi.

Minä tykkään kauluspaidoista sekä miehillä että itselläni. Mutta minäkin inhoan vaaleanpunaista. Se on jotenkin ällöttävä väri. Sopii kyllä hyvin joillekin punertavaihoisille bruneille sekä tummaihoisille miehille.

Vierailija
17/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiehekäs väri.

Vierailija
18/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus vaaleanpunainen t-paita, jossa oli kukkia. Se oli halpa, joten ostin sen. Jotkut känniääliöt kerran homottelivat, mutta töissä naiset tykkäsi paidasta.

En kyllä sinänsä tykkää pitää vaaleanpunaisia vaatteita. Ei mua haittaa, vaikka seksuaalisuudestani vedettäisiin jotain johtopäätöksiä (olen myös mm. neulonut sukkia julkisesti) ja pukeudun yleensä vähän miten sattuu. Vaaleanpunainen ei vaan iske.

Vierailija
19/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negaation kautta miehuuden todistamista: "Olen niin miehekäs, että uskallan pitää pinkkiä paitaa." Lapsellinen ajatuskulku.

No vielä paljon lapsellisempi on se että ei pidä pinkkiä paitaa ettei kukaan vaan luule homoksi.

Vierailija
20/50 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noin. Mieheni ei tarvitse todistella miehisyyttään ja on muutenkin romanttinen, hellä ja kiltti. Miehessäni ei ole mitään lapsellista mutta sen sijaan on lapsenmielinen ja iloinen asenne. Mies onkin sanonut, että ihminen joka pukeutuu vaaleanpunaiseen sukupuolesta riippumatta on ystävällinen, kiltti ja lempeä. Lapsellista jos mies uhittelee sanomalla että vaaleanpunainen on tyttöjen väri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän