Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on "hyvä nainen"?, sellainen kuin naiset aina vaahtovat ettei hyviä miehiä riitä läheskään kaikille

Vierailija
18.06.2020 |

Naisethan peräänkuuluttavat, että kyllä heidät pitää hyväksyä sellaisenaan kuin ovat. Ei saisi olla mitään ihme vaatimuslistoja eikä naisen tehtävä ole miestä miellyttää ja pokkuroida. Naiset kategorioivat itsensä hyväksi naiseksi vaikka olisivat mm. alempipalkkaisia kuin mies, ei timmillä kropalla (lyhyt mies ei silti kelpaa), passiivisia seksissä (pääasia että antaa), naisen ei tarvitse rakentaa taloa eikä vaihtaa renkaita, mutta miehen toki pitää pyykätä ja olla jopa kiinnostunut sisustamisesta.

Mitkä ovat sellaisia asioita mitkä tekevät naisesta laadukkaan? Sellaisen kuin naiset itselle vaativat mieheksi?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset pitää hyväksyä sellaisena kuin he ovat. Ei heidän kanssa ole kuitenkaan pakko ryhtyä parisuhteeseen ellei halua. Nämä ovat eri asioita. Jos haluaa välttämättä parisuhteen "hinnalla millä hyvänsä", kuten moni mies täällä tuntuu haluavan, niin voi olla tarvetta kehittää itseään. Jos taas haluaa välttämättä olla oma itsensä, kuten moni nainen tuntuu haluavan, niin täytyy hyväksyä että voi jäädä yksin. Eivät nämä ole mitenkään ristiriidassa keskenään. Elämä on valintoja, ja naiset valitsevat miehiä useammin sinkkuuden mieluummin kuin kompromissisuhteen. Yksilötasolla toki kummankin sukupuolen edustajat tekevät molempia valintoja yhtä vaihtelevalla menestyksellä.

Vierailija
2/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se tarkoittaisi naista, joka on kanssani samalla aaltopituudella ja jolla on suunnilleen samat arvot ja suunta elämässä. Ei mitään isoja virheitä, esim. vakavat mt-ongelmat tai persoonallisuushäiriöt, holtiton rahankäyttäjä, työhaluton pitkäaikaistyötön, aseksuaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa. No mulla ei oo mitään huimia listoja, mutta mieluiten kyllä yli 185cm mies ihan siitä syystä että oon itse pitkä. Jos nainen on 150cm niin luulis, että hänelle kelpaa 160cm mies.

Vierailija
4/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa jaa. No mulla ei oo mitään huimia listoja, mutta mieluiten kyllä yli 185cm mies ihan siitä syystä että oon itse pitkä. Jos nainen on 150cm niin luulis, että hänelle kelpaa 160cm mies.

Ei kelpaa, ei ainakaan kaikille. Todella monelle 20cm keskiarvoa lyhyempi mies on iso turn off koska se kielii "heikkoudesta" ja siitä, että mies on keskitasoa vähäisempi.

Vierailija
5/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se tarkoittaisi naista, joka on kanssani samalla aaltopituudella ja jolla on suunnilleen samat arvot ja suunta elämässä. Ei mitään isoja virheitä, esim. vakavat mt-ongelmat tai persoonallisuushäiriöt, holtiton rahankäyttäjä, työhaluton pitkäaikaistyötön, aseksuaali.

Melkein onnistuit. Nyt kun vielä vaihdat sanan *virhe* toiseen, niin olet kirjoittanut elämässäsi yhden hyväksyttävän mielipiteen.

Vierailija
6/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies on rakentanut itse talon 2000-vuosisadalla?

Miten pyykkäys ja renkaanvaihto on rinnastettuna toisiinsa? Pestäänkö vaatteita kaksi kertaa vuodessa?

Jos on noin tyhmä, häviää merkitys ihan kaikelta muultakin tekstiltä, koska kirjoittajaa ei voi ottaa vakavasti. 

Vierailija
7/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut jostain muusta kuin itsestään ja somekuvista.

Vierailija
8/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka laitaa perheen etusijalle.

Vierailija
9/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en minä ainakaan vaadi mieheltä varakkuutta, hyvätuloisuutta tai timmiä kroppaa. Minulle hyvä mies on luotettava, hauska ja juu, katseenkestävä. Sellainen olen itsekin (no hauskuudesta en täysin varmasti tiedä), joten miksi en saisi  odottaa mieheltä samaa. 

Vierailija
10/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu

Vierailija
11/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde on sellainen, jossa kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa. Jos puoliso ottaa enemmän kuin antaa, niin se suhde kannattaa lopettaa. Palstamiehille vielä erikseen tiedoksi, että tässä ei ole kyse rahasta.

Vierailija
12/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nainen parisuhteeseen täyttää ainakin seuraavat kriteerit:

-ei päihdeaddiktioita

-ei toisen elätti, pärjää omillaan (vaikka sitten yhteiskunnan tuilla!/eläkkeellä!)

-viettää aktiivista, tervettä elämää (ei sohvalla maaten tai pelaten päivät/yöt pitkät)

-ottaa läheisensä huomioon, ei ole itsekäs ja sulkeutunut/urautunut

-tykkää seksistä, kun se on tasapuolista antamista ja saamista

-ei ole kotona sottapytty eikä himosiivooja

-on luotettava ja vastuullinen raha-asioissa

-haluaa rakentaa elämää yhdessä kumppanin kanssa

Uskoisin näiden pätevän myös ns. "hyvään mieheen".

Ulkonäköasiat sen sijaan ovat makuasioita. Toki selvä ylipainoisuus on terveydellinen riski, joka kostautuu viimeistään vanhemmalla iällä.

Vierailija
13/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiinnostunut jostain muusta kuin itsestään ja somekuvista.

Tällä tavallako päästään "hyvän naisen" kastiin? jestas

Vierailija
14/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kriteerini hyvälle naiselle :

- Liikunnallinen (fitness ei tarvitse olla)

- Luonnonkaunis,  kevyt ehostus saa olla mutta ei tikkurilan värikarttaa

- Mielellään persoonallinen tyyli, ei kulje siis massan mukana

- Päihdeongelmaton, savuton

- Joku mielenkiintoinen harrastus esim. tähtitiede

- Itsenäinen, ei takerru!

- Iältään 25-40

Oma ikäni 33.

Vierailija
15/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Iältään 25-40

Oma ikäni 33.

Tähän vielä lisäys:

Someaddiktiota ei saa olla

Vierailija
16/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samat kriteerit kuin hyvälle miehellekin. Eli raha-asiat ja luottotiedot kunnossa, elämä muutenkin järjestyksessä; ei esim alkoholismia tai huumeiden käyttöä, siivoaa omat jäljet, ei rieku jatkuvasti ympäri kyliä epämääräisissä menoissa, käytöstavat ja hygienia kunnossa, pystyy keskustelemaan muustakin kuin säästä.

Vierailija
17/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#13 hyvin summasikin ja tosiaan tämäkään asia ei ole sukupuolikysymys. Parisuhdetta miettiessä hyvä yksilö omaa samat ominaisuudet riippumatta sukupuolesta.

Vierailija
18/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Iältään 25-40

Oma ikäni 33.

Kuvailit juuri yksisarvisen kaltaisen naisen.. Ei noita vaan löydy vaikka mitä deittipalveluita kolunnut.

Vierailija
19/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, miten lapsellista tekstiä :-DDDDD

"Naisethan peräänkuuluttavat, että kyllä heidät pitää hyväksyä sellaisenaan kuin ovat. Ei saisi olla mitään ihme vaatimuslistoja"

Sinulla on vapaus tehdä aivan niin paljon vaatimuslistoja kuin haluat. Voit vapaasti kulkea vaikka kadulla niitä vaatimuksiasi kertomassa: "Sinun pitää olla pitkähiuksinen", "Sinun pitää olla naisellinen", "Sinun puolestaan pitää olla hoikempi" :-DDDDDDDDDDD

"eikä naisen tehtävä ole miestä miellyttää ja pokkuroida."

Ei, ei ole. Vai onko sinun mielestäsi?

"Naiset kategorioivat itsensä hyväksi naiseksi vaikka olisivat mm. alempipalkkaisia kuin mies,"

Kehen mieheen minun nyt pitää itseäni ja palkkaani verrata? Sinun palkkaasi?

"ei timmillä kropalla (lyhyt mies ei silti kelpaa),"

Miten ihmeessä nuo liittyvät toisiinsa? Olen elämäni aikana ollut timmi 48 kiloinen ja vähemmän timmi 88-kiloinen ja kyllä miesmakuni on koko ajan ollut aivan sama.

"passiivisia seksissä (pääasia että antaa),"

En ikinä huolisi miestä, jolle seksi on sitä, että nainen antaa.

naisen ei tarvitse rakentaa taloa eikä vaihtaa renkaita, mutta miehen toki pitää pyykätä ja olla jopa kiinnostunut sisustamisesta.

Kenen naisen? Kenen miehen? Kenestä sinä nyt oikein puhut? Ei, ei tietenkään minun tarvitse rakentaa taloa. Renkaanvaihdon saa liikkeestä eikä maksa juuri mitään. Yhdenkään miehen ei pidä pyykätä tai ollakiinnostunut sisustamisesta vaston tahtoaan. En muuten ole itsekään.

Mitkä ovat sellaisia asioita mitkä tekevät naisesta laadukkaan? Sellaisen kuin naiset itselle vaativat mieheksi?

Mitä ihan oikeasti hourailet? En ole ikinä kulkenut vaatimassa itselleni miestä, en yhteiskunnalta, en äidiltä, en Jumalalta en joltain miesten massalta.

Tämä oli jopa perinteiseksi naisvihatrolliksi ihan uskomattoman naiivi ja lapsellinen töräys.

Vierailija
20/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, en minä ainakaan vaadi mieheltä varakkuutta, hyvätuloisuutta tai timmiä kroppaa. Minulle hyvä mies on luotettava, hauska ja juu, katseenkestävä. Sellainen olen itsekin (no hauskuudesta en täysin varmasti tiedä), joten miksi en saisi  odottaa mieheltä samaa. 

Siskorakas, sinä et voi vaatia yhdeltäkään mieheltä yhtään mitään. Sen sijaan saat etsiä niin kauan, kunnes löydät sinulle täydellisen miehen, eikä siinäkään ole pienintäkään merkitystä sillä, millainen itse olet. Ei sorruta me naiset tuohon lapselliseen palstajargoniin vaatimisesta ja tasoista vaan ollaan edes me aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi