Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko/onko kukaan täällä aseksuaalia?

Vierailija
18.06.2020 |

Alkaa jo masentaa.
Itse olen aseksuaali ja haluaisin parisuhteen.
Mutten tunne ketään toista aseksuaalia.
Missä ihmeessä he piiloilevat?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni kokee itsensä aseksuaaliksi joskin toivoo kuitenkin löytävänsä elämänkumppanin ja läheisen ihmisen arkeensa, mutta ilman seksuaalista suhdetta. On kuitenkin kiinnostunut miehistä eikä naisista, vaikka sanoo vähän pelkäävänsäkin miehiä. Olen joskus itsekseni miettinyt, muuttuisiko hänen mielensä, jos tarpeeksi lempeä ja ymmärtäväinen mies tulisikin vastaan, vai onko seksinvastaisuus niin todellista, ettei mikään vaikuttaisi siihen. Ystävyyteemme se ei mitenkään vaikuta, päinvastoin olen iloinen, että minulla on hyvä ystävä, joka on samassa elämäntilanteessa, joskin itse olen sinkku ilman miestä vaikka puolison haluaisin. Muu kaveripiirini on perheellisiä, ja on kiva ettei tarvitse yksin harrastaa ja viettää aikaa. Olemmekin suunnitelleet, että jos emme ketään kumppania löydä, ehkä voisimme viettää yhteisiä eläkepäiviä. Mukavampi olisi vanheta jonkun läheisen kanssa eikä yksinään.

Korostan myös, että aseksuaalisuus on seksuaalisen kiinnostuksen puutetta. Aseksuaali voi siitä huolimatta olla MYÖS seksinvastainen. Mutta aseksuaalisuus on seksuaalisen kiinnostuksen puutetta. Luultavasti pelko vaikuttaa hänellä osittain, mutta kuinka paljon niin sitä emme voi tietää. Lempeitä miehiä ei ole.

Vierailija
22/27 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen tälläisestä https://aromantic.wikia.org/wiki/Queerplatonic

suhteesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aseksuaali ja varmaan myös aromanttinen. Romantiikkaa en elämääni kaipaa, sananakin kuulostaa jo epämiellyttävältä. Itsekin haluaisin tuollaisen suhteen, joka edellisessä kommentissa linkattiin. Tiedä sitten kuinka todennäköistä olisi ikinä löytää joku, joka haluaisi samaa.

Vierailija
24/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että tämä on vain nuorten heteronaisten keskinäinen voimautumispalsta.

Kaikki sitä poikkeava on täällä ' a big no-no'...

Vierailija
25/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yltiöromanttinen aseksuaali <3

Vierailija
26/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä deittipalsta se tämä on.

Vierailija
27/27 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä deittipalsta se tämä on.

Täällä tehdään vauvoja, eks jo nimestä näe?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä