Milloin saa taas pöyristyä Ville Rannasta?
Haluaisin triggeröityä ja kertoa sen palstalaisille, joita ei kiinnosta
Kommentit (5)
Minä en pöyristy Ville Rannasta, mutta edelleenkin jaksan ihmetellä, miten ihminen, joka ei osaa piirtää ja jolla ei ole edes vahingossa yhtään oikeasti oivaltavaa ajatusta, on päässyt yhden Suomen laajalevikkisimmän lehden pilapiirtäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pöyristy Ville Rannasta, mutta edelleenkin jaksan ihmetellä, miten ihminen, joka ei osaa piirtää ja jolla ei ole edes vahingossa yhtään oikeasti oivaltavaa ajatusta, on päässyt yhden Suomen laajalevikkisimmän lehden pilapiirtäjäksi.
Hyvin pöyristytty taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pöyristytty taas!
Se, että ymmärtää jonkun olevan huono työssään, ei tarkoita samaa kuin pöyristyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pöyristytty taas!
Se, että ymmärtää jonkun olevan huono työssään, ei tarkoita samaa kuin pöyristyminen.
Sinä et voi tuolla ajatuksenjuoksulla olla kuin huono työssäsi.
Eiköhän sen pösilön lähtölaskenta ole jo alkanut