Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä on keittiönlaatikoissa suojaamassa niitä pohjia

Vierailija
17.06.2020 |

Ettei naarmuunnu tai likaannu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkosuojat.

Vierailija
2/12 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoviset laatikkosuojat muistaakseni Ikeasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kaikki tavarat erikseen lokerikoissa ja erillisissä laatikoissa keittiökaapiston laatikoissa. Osa on muovisia pieniä laatikoita, osa kangaskoreja tms. Laatikoita laatikoissa. :) kätevä nostaa tarvittavat tavarat esille, eikä kaappien pohjat kulu.

Olen se ärsyttävä neitsyt-horoskooppi. Mulla on pefletin alla toinen, erivärinen pefletti, jotta en vahingossa käännä vilvoittelun jälkeen peflettiäni väärin päin ja saa uimahallin pöpöjä.

Vierailija
4/12 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatikkosuojat.

No mistä ostit?

Vierailija
5/12 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on kaikki tavarat erikseen lokerikoissa ja erillisissä laatikoissa keittiökaapiston laatikoissa. Osa on muovisia pieniä laatikoita, osa kangaskoreja tms. Laatikoita laatikoissa. :) kätevä nostaa tarvittavat tavarat esille, eikä kaappien pohjat kulu.

Olen se ärsyttävä neitsyt-horoskooppi. Mulla on pefletin alla toinen, erivärinen pefletti, jotta en vahingossa käännä vilvoittelun jälkeen peflettiäni väärin päin ja saa uimahallin pöpöjä.

Onko esim isot kattilat ja isommat vuuat yms myös omissa laatikoissaan (laatikon sisässä)?

Vierailija
6/12 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllypaperia.

Vierailija
7/12 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitäisi jotenkin erityisesti suojata? Eivät nykyaikaiiset keittiökalusteiden laatikot ja hyllyt sellaista kaipaa. Meidän kaapiston laatikot ovat ainakin kovapintaista juuri tuohon tarkoitukseen tehtyä muovia. Ne on tarvittaessa helpot pyyhkiä puhtaiksi.

Veitsi, haarukka, lusikka ja muilla ruokailuvälineille taas olen ostanut irralliset laatikot, joissa niitä säilytän ja ne on helppoa ottaa ja tyhjentää pestäväksi aika-ajoin.

Ennen laatikot olivat puupintaisia, fanerista tai jostain muusta levystä tehtyjä ja pinnaltaan huokoisia eikä niitä voinut pestä, hyvä jos edes kostealla pyyhkiä, niin silloin oli tapana käyttää niissä suojana sitä varten tehtyä ja pinnoitettua hyllypaperia.

Vierailija
8/12 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä pitäisi jotenkin erityisesti suojata? Eivät nykyaikaiiset keittiökalusteiden laatikot ja hyllyt sellaista kaipaa. Meidän kaapiston laatikot ovat ainakin kovapintaista juuri tuohon tarkoitukseen tehtyä muovia. Ne on tarvittaessa helpot pyyhkiä puhtaiksi.

Veitsi, haarukka, lusikka ja muilla ruokailuvälineille taas olen ostanut irralliset laatikot, joissa niitä säilytän ja ne on helppoa ottaa ja tyhjentää pestäväksi aika-ajoin.

Ennen laatikot olivat puupintaisia, fanerista tai jostain muusta levystä tehtyjä ja pinnaltaan huokoisia eikä niitä voinut pestä, hyvä jos edes kostealla pyyhkiä, niin silloin oli tapana käyttää niissä suojana sitä varten tehtyä ja pinnoitettua hyllypaperia.

No meillä on puiset laatikot, siksi kysyn.

Vierailija
9/12 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli perinteiseen tapaan hylly- tai muu vahapinnoitettu paperi pohjalle ja ruokailuvälineissä voi käyttää  käteviä muovisia irtokoteloita ja laatikoita niin puiset laatikot on helppoa pitää siisteinä ja ne säilyvät naarmuitta.

Vierailija
10/12 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liimaillut käytetyistä kortsuista sellaiset matot sinne pohjalle.

Vierailija
11/12 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehtiä.

Vierailija
12/12 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli perinteiseen tapaan hylly- tai muu vahapinnoitettu paperi pohjalle ja ruokailuvälineissä voi käyttää  käteviä muovisia irtokoteloita ja laatikoita niin puiset laatikot on helppoa pitää siisteinä ja ne säilyvät naarmuitta.

Ok, en ole tiennyt että on vahapinnoitettua paperia. Meillä olisi pätkä vahakangasta, siitä ajattelin kokeilla leikata palat. Saa nähdä pysyykö paikoillaan kun on sellaista vähän lerppua.