Suosittele ravintolaa Tampereella
Tykkään 2+k -ravintolasta. Intiimi eikä mikään fine dining. Mitä vastaavia olisi?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mekin ollaan tampereella
T stadilainen
Veitte sinne sitten koronan. GRR..
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina tuo ”ei mitään fine diningiä”? Kokeilkaa kerrankin jotain parempaa, ja menkää vaikka ravintola C:hen.
Olen kokeillut esim.Näsinneulan ravintolaa, Tiiliholvia jne. Eivät ole makuuni ne piperrykset. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekin ollaan tampereella
T stadilainen
Veitte sinne sitten koronan. GRR..
Kahden viikon päästä tartunnat räjähtää Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://manhattansteakhouse.fi/wp-content/uploads/Koskikeskus-ruokalist…
Ei ikinä tänne! Medium-pihvi tarkoittaa siellä raakaa, muuten safka on samanlaista kuin itse teet tai jopa huonompaa. Pussikastikkeiden maku tulee läpi...
Vierailija kirjoitti:
Syön muutenkin mustaa makkaraa menopaluun kerran viikossa. En ravintolaan mene syömään sitä. Ap
Mistä sitä vielä noin voi ostaa. Viimeksi kun kävin alarannassa, oli jotkut ihmeen annoshinnat. Oi niitä aikoja kun sai ostaa markka-aikaan maidon ja mustaa niin, että tulee vitosen kauppa. Silloin sen menopaluun sai tuolla summalla. T. Ennen Tampereella asunut.
Kahden viikon päästä tajunnat räjähtää Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön muutenkin mustaa makkaraa menopaluun kerran viikossa. En ravintolaan mene syömään sitä. Ap
Mistä sitä vielä noin voi ostaa. Viimeksi kun kävin alarannassa, oli jotkut ihmeen annoshinnat. Oi niitä aikoja kun sai ostaa markka-aikaan maidon ja mustaa niin, että tulee vitosen kauppa. Silloin sen menopaluun sai tuolla summalla. T. Ennen Tampereella asunut.
Asun naapurikunnassa. Kauppaan tulee tapolan styroksiloorassa mustaa ja siitä voi ostaa "menopaluun". Ap
Nanda Devi, jos intialainen ruoka maistuu :)
onko hippos-baaria vielä olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina tuo ”ei mitään fine diningiä”? Kokeilkaa kerrankin jotain parempaa, ja menkää vaikka ravintola C:hen.
Olen kokeillut esim.Näsinneulan ravintolaa, Tiiliholvia jne. Eivät ole makuuni ne piperrykset. Ap
Ei kai se kaunis asettelu makuun vaikuta.
Stefun steakhouse on mun lemppari.
Guru's, Salsallada, Kumma, Vinoteca Piemonte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun naapurikunnassa. Kauppaan tulee tapolan styroksiloorassa mustaa ja siitä voi ostaa "menopaluun". Ap
Kateeksi käy. Mörkö on parasta tuoreena, ei noista vakuumista lämmitetyistä tule sen veroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä tänne! Medium-pihvi tarkoittaa siellä raakaa, muuten safka on samanlaista kuin itse teet tai jopa huonompaa. Pussikastikkeiden maku tulee läpi...
Onpa surullista kuulla. Miten noin ala-arvoiset mestaat pysyy pystyssä. Raflan pitäisi ihan itse osata vääntää kastikkeet keittiössä ja paistaa pihvit kuten ne muuallakin suuressa maailmassa paistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa surullista kuulla. Miten noin ala-arvoiset mestaat pysyy pystyssä. Raflan pitäisi ihan itse osata vääntää kastikkeet keittiössä ja paistaa pihvit kuten ne muuallakin suuressa maailmassa paistetaan.
Koska suomalaiset ovat eineksillä eläviä metsäläisiä, jotka eivät uskalla vaatia laatua. Kaikki ei edes tiedä mikä on laatua ja mikä ei.