Ylen Teiniäidit
Tietääkö kukaan mitään Ylen Teiniäidit-sarjassa olleista? Mitäköhän mahtaa kuulua? Eniten kiinnostaisi ehkä, että onko Sarita saanut elämänsä kuntoon ja mitä Roosalle kuuluu. Tietysti muutkin tiedot kaikista otetaan vastaan mielenkiinnolla.
Kommentit (231)
Luoja miten ärsyttävää kun nostetaan joka toisessa viestissä.
Sannan veli jopa lopetti työt et pystyy hoitamaan Sannan lapsia kun Sanna töissä. Toivottavasti auttaa myös veljeään sitten jollain tapaa
Vierailija kirjoitti:
Sannan veli jopa lopetti työt et pystyy hoitamaan Sannan lapsia kun Sanna töissä. Toivottavasti auttaa myös veljeään sitten jollain tapaa
Öö miksei laita päikkyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö miksei laita päikkyyn
Kai ne sielläkin lisäksi on
Menkää itse katsomaan mitä Sannalle kuuluu älkääkä odottako että tänne kerrotaan kaikki, ihan julkinen instakin taas.
Miks sanna lopetti työt hoitajana??
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joku hämärä muistikuva, että sannalla oli skolioosi tms ongelmaa selän kanssa ja sen vuoksi tuli alanvaihto pohdittavaksi.
Montakohan kertaa tolla Sannalla on vaihtunu miesystävä. Kukaan isähahmo ei oo pysynyt esikoisen elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on joku hämärä muistikuva, että sannalla oli skolioosi tms ongelmaa selän kanssa ja sen vuoksi tuli alanvaihto pohdittavaksi.
Mutta vastahan se aloitti sh opinnot? Opiskeleeko viellä?
Sarita sai sen uuden (nykyään ex) aviomiehen kanssa lapsen ja molemmat asuu kotona.
Tarkoitat varmaan tokan kauden Roosaa? Hän muutti Turkuun ja opiskeli viittomakielen tulkiksi. Hän ei oo kauheen aktiivinen ollut somessa niin luulen et ulkopuoliset ei juurikaan hänen elämästä tiiä 😅