Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka käytätte alkoa runsaasti, paljonko juotte?

Vierailija
17.06.2020 |

päivässä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden kulutus jaettuna päivien lukumäärillä, tekee vajaa puoli pulloa (0.33) päivässä.

Siinäkin puolet liikaa, mut kun ei ilmankaan osaa olla.

Nuorempana tuli otettua noin 18 pulloa bisseä per päivä. Joka päivä.

Vierailija
2/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin viisi annosta alkoholia päivässä. Joka päivä. Vaimo ei tykkää mutta taitaa sietää koska minulla parempi palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä vastaan sekä itseni että mieheni puolesta. Itse en juo viikottain, mutta kun otan, otan kunnolla. Viimeksi join viime vkl la-su, meni lauantaina litra valkoviiniä, kaksi isoa ja yksi pieni lonkero plus kahdeksan tölkkiä olutta (0,33). Sunnuntaina kolme shottia jägermaisteria ja 20 tölkkiä kaljaa.

Mun mies juo päivittäin (joo en ole iloinen asiasta). Juo harvoin muuta kun bisseä, arkisin noin kahdeksan tölkkiä illassa (käy töissä), viikonloppuisin juo helposti neljä lavaa eli 96 tölkkiä plus terassilla muutama tuoppi.

Vierailija
4/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tämmöinen peruspirkko, 166cm ja 60kg, viimeksi kun juopottelin viikon, laskin juoneeni noin 30 annosta alkoholia päivässä. Krapula kesti kolme päivää. Sen jälkeen palasin taas ruotuun, ei maistunut enää.

Vierailija
5/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pulloa viiniä. Ihan oikeasti ja käyn ihan oikeissa töissä. Olen treenannut niin pitkään, etten juuri humallu tuosta eikä krapulaa tule.

Tiedän kyllä, etten ole pitkäikäinen.

Vierailija
6/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join ennen perjantaipullona jallua, viskiä tai rommia. Nykyään poltan vain pilveä viikonloppuisin ja voin oikein hyvin. Ei krapuloita minulle, kiitos yrtin.

Vierailija
7/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari pulloa viiniä. Ihan oikeasti ja käyn ihan oikeissa töissä. Olen treenannut niin pitkään, etten juuri humallu tuosta eikä krapulaa tule.

Tiedän kyllä, etten ole pitkäikäinen.

Alottelijan annoksia. Käyn normitöissä, per ilta 0.7l viina ja pari lonkkua päälle. Viikonloppuisin enemmän.

Vierailija
8/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon käyttöäkö tarkoitat vai sittenkin alkoholijuomien? En käytä Alkoa paljoakaan, kun ei omalla kylällä ole. Kaljaa haen marketista päivittäin.

Vierailija
9/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin juovan paljon kun juon puolikkaan pullon viiniä aika monena iltana viikossa.

Vierailija
10/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olet tehnyt tällaisen aloituksen, viestii siitä että sinä käytät liikaa. Aina on joku joka juo enemmän kuin sinä, eikä se tee omasta ongelmastasi yhtään pienempää.

Vierailija
11/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä vastaan sekä itseni että mieheni puolesta. Itse en juo viikottain, mutta kun otan, otan kunnolla. Viimeksi join viime vkl la-su, meni lauantaina litra valkoviiniä, kaksi isoa ja yksi pieni lonkero plus kahdeksan tölkkiä olutta (0,33). Sunnuntaina kolme shottia jägermaisteria ja 20 tölkkiä kaljaa.

Mun mies juo päivittäin (joo en ole iloinen asiasta). Juo harvoin muuta kun bisseä, arkisin noin kahdeksan tölkkiä illassa (käy töissä), viikonloppuisin juo helposti neljä lavaa eli 96 tölkkiä plus terassilla muutama tuoppi.

Aivan älytön määrä kaljaa. Jos arkena juo jo 8 bisseä illassa on kyllä jo ihan AA kamaa. Huh. En pystyisi tollasta katsella vaikka ois kuinka mukava. Seisooko sillä edes enää?

Vierailija
12/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-8 olutta päivässä. Ja en käytä alkoholia runsaasti.

Vierailija
13/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on noin 230 päivää vuodessa, eli vapaapäiviä on noin 135 päivää. Jos juon keskimäärin 12 tölkkiä olutta, se tekee 1620 tölkkiä vuodessa. Tekee yhteensä 22 litraa puhdasta alkoholia vuodessa, eli kaksi kertaa Suomen keskikulutuksen.

Terveysterroristien mielestä minun pitäisi kai olla jo kuollut nyt viisikymppisenä 35 vuoden harjoittelun jälkeen, mutta olen oikein hyvinvoipa, eikä lääkärilläkään ole mitään valittamista.

Vierailija
14/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon joka päivä 1-4 annosta (0,33 cl) ja jo näillä annoksilla maksa-arvot ovat nousseet. Vuoden sisällä vähensin ja noin 2 per pvä ja ne vähän laskivat. Että kyllä jo noilla annoksilla tulee vaurioita varsinkin naisille.

N47

Vierailija
15/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vain 5-6 olutta päivässä. En humallu tuosta määrästä.

Vierailija
16/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 kaljaa joka päivä

Vierailija
17/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mpinäpä vastaan sekä itseni että mieheni puolesta. Itse en juo viikottain, mutta kun otan, otan kunnolla. Viimeksi join viime vkl la-su, meni lauantaina litra valkoviiniä, kaksi isoa ja yksi pieni lonkero plus kahdeksan tölkkiä olutta (0,33). Sunnuntaina kolme shottia jägermaisteria ja 20 tölkkiä kaljaa.

Aivan älytön määrä kaljaa. Jos arkena juo jo 8 bisseä illassa on kyllä jo ihan AA kamaa. Huh. En pystyisi tollasta katsella vaikka ois kuinka mukava. Seisooko sillä edes enää?

Selvinpäin ei ollenkaan, humalassa kyllä. Jälkimmäinen kun on sen normaali olotila. Ja joo, olen ihan kypsä tohon dokaamiseen. Olen pari kertaa nähnyt kun ottaa viinaa oluen sijaan, silloin litra ei riitä illassa.

Vierailija
18/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon joka päivä 1-4 annosta (0,33 cl) ja jo näillä annoksilla maksa-arvot ovat nousseet. Vuoden sisällä vähensin ja noin 2 per pvä ja ne vähän laskivat. Että kyllä jo noilla annoksilla tulee vaurioita varsinkin naisille.

N47

Mä juon viikossa 4-5 pulloa viiniä ja 20 puolen litran lonkeroa, jaettuna koko viikolle siis. Maksa-arvot niinkuin kaikki muutkin täysin normaalit. Syön terveellisesti ja liikun paljon.

N38

Vierailija
19/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari salkkua viikossa, ei sen enempää.

Vierailija
20/24 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lavaa per nainen per päivä, eikä kummemmin edes tunnu missään kun samaan aikaan kyntää peltoa.