Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi kuolemaa vuorokaudessa. Tuonpuoleisesta.

Vierailija
08.07.2006 |

Kaksi tuttua on nyt kuollut vuorokauden sisällä. Toinen sydänkohtaukseen, toinen onnettomuudessa. Outoa. Ja pitkään aikaan ei ole joutunut miettimään, että missä he ovat nyt? Lakkasivatko he molemmat vain olemasta, siihen kadulle mihin kuolivat? Mitään heistä ei ole jäljellä? Vaikea uskoa. Jossakin he ovat, ei vain tiedä missä....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tietää viime viikolla aivoverenvuodon saanut sukulaiseni joka on ollut siitä lähtien tajuttomana sairaalassa? Kuuleeko hän mitään, esim. perheen vierailut jne., näkeekö hän jotain unia? Tietääkö hän ollenkaan mikä hänelle tuli, ehtikö tajuta että se saattaa olla lähtö nyt edessä? Mitä jos hän ei koskaan enää palaa tajuihinsa niin missä hän sitten on? Jossain rajamailla, elävien ja kuolleiden välimaastossa?

Kunpa hän selviäisi...

Vierailija
2/9 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iin että jää sellaiseksi. Itse sanoi jälkeenpäin ainakin muistavansa meidän vierailut silloinkin kun vain tuijotti tyhjyyteen mutta tiedä häntä. Ei varmaan tajua kuinka hilkulla noissa tilanteissa ollaan. Mut yleensä kai jos se pahin tapahtuu se tapahtuu ensi päivinä, joka päivä tuo lisää toivoa. pidän sormet ristissä. Ja osanotto ap:lle.

Vierailija:

mitä tietää viime viikolla aivoverenvuodon saanut sukulaiseni joka on ollut siitä lähtien tajuttomana sairaalassa? Kuuleeko hän mitään, esim. perheen vierailut jne., näkeekö hän jotain unia? Tietääkö hän ollenkaan mikä hänelle tuli, ehtikö tajuta että se saattaa olla lähtö nyt edessä? Mitä jos hän ei koskaan enää palaa tajuihinsa niin missä hän sitten on? Jossain rajamailla, elävien ja kuolleiden välimaastossa?

Kunpa hän selviäisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaiseni leikattiin pari päivää tapahtuneen jälkeen ja sen jälkeen häntä on pidetty nukutuksessa jottei hän yhtään liiku. Nähtäväksi jää mitä tapahtuu kun nukutusta aletaan keventää, herääkö hän vai ei? Jos herää, minkälaiset vauriot on tullu...

Toivomme parasta, pelkäämme pahinta.

2

Vierailija
4/9 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään pysty uskomaan ettei häntä olisi, vaan jotenkin TIEDÄN että näemme vielä. Siksi on helpompi jatkaa omaa elämää eikä omakaan kuolema niin pelota, kun tietää että joskus tulee tapaamaan vielä kaikki rakkaat ihmiset.

Vierailija
5/9 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on levollinen olo kuolleiden läheisteni osalta. Uskon, että he nytkin näkevät minut ja tapaamme sitten kun on minun aikani mennä tuonne toiselle puolelle.

On jotenkin helppo olla, ei ahdista. Taivaan isä huolehtii...

Vierailija
6/9 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On jotenkin helppo olla, ei ahdista. Taivaan isä huolehtii...

Vierailija
7/9 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entäs me muut omaisensa menettäneet jotka ei jakseta uskoa mihinkään taivaanisään?

Vierailija
8/9 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. On varmaan rankkaa kun ei ole toivoa. Minun on hyvä olla.

Nro 6

Vierailija
9/9 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme