Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaa sijoittaa osakkeisiin ja eläköityä 40-vuotiaana kuten minä

KerroHetiPaikalla
17.06.2020 |

Olen nyt 41,5 vuotta eli 1,5 vuotta olen elellyt osingoilla. Elämä maittaa. Mikä on tekosyysi olle tekemättä samaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ennätys toi on. Jotkut eläköityyy puolta nuorempana eikä ole edes sijoituksia.

Vierailija
2/9 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unelmatyössäni nyt nelikymppisenä, enkä vaihtaisi tätä mihinkään. En pidä toimettomuudesta. Sijoittanuthan olen toki ekasta työpaikasta asti.

En oikein pysty samaistumaan siihen, että jonkun unelma on pelkkä eläkkeelle jääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään osingoilla elelemiseen tarvitsisin kahden ja puolen miljoonan salkun nykyiseen elintasoon. Tietty jos olisin jonkinlainen muu portfolio, voisi puolet tuosta riittää. Olisi kuitenkin pitänyt saada reilu miljoona kasaan 15 vuodessa... ei oikein tällä tulotasolla ja sitä paitsi pidän työstäni. Ja uskon parantavani maailmaan enemmän töissä kuin vapaaherrana.

Vierailija
4/9 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyisin järjiltäni. Kokeiltu on.

Vierailija
5/9 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas paljonko tarvitaan pääomaa siihen sijoittamiseen ja mihin nimenomaan kannattaa sijoittaa, ettei rahat mene hukkaan?

Vierailija
6/9 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn jäämään omalle "eläkkeelle" 50-vuotiaana jos kaikki menee hyvin. Nyt ikää 43. Tämä korona auttoi paljon. Kolmessa kuukaudessa tullut hyvä tili.

Vierailija
7/9 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit kertoa, oliko pesämunanasi lottovoitto vai perintö? Vai pappa betalar? 

Vierailija
8/9 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitin cibukseen ja saan tuottoa nettona noin 6500 euroa kuukaudessa. Tällä eleleejo ihan kivasti ja voi keskittyä kaikkeen kivaan puuhasteluun.

Vierailija
9/9 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osinkoja tulee tonni pari vuodessa, mutta palkkaa käteen 3,5 tonttua joka kuukausi. Nautin siitä että saan tehdä työtä josta tykkään ja tavata ihmisiä joilla pn sama intohimo. Ei tästä mitään tulisi, jos jollakin olisi ainoana työn motiivina lopettaa työnteko.

Jos joku lottovoitto tulisi tilille tai osinkoja valuisi samat 3,5 tuhatta euroa verottomana joka kuukausi, niin ehkä korkeintaan lyhentäisin työpäivää. Mutta muutoin tulisin sairaaksi tai hulluksi tekemättä mitään.