Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te muut ihmiset näytätte niin hyvältä ettekä hikoile?

Vierailija
17.06.2020 |

Näytän hikiseltä, homssuiselta ja kauhealta. Hiukset liimaantuvat päähän, naama näyttää kirjavalta, en rusketu. Kaikki hiostaa, repsottaa, liimaantuu jne.

Kuinka te muut teette sen? 😥

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en hikoile, saunassa vaan kuibvun ja tulee huono- olo. Urheillessa hikoillen mm kainaloista ja selästä, mutta hiki kuivuu samantien. Helteellä on aika tukala olo ja ei pysty urheilemaan kuin sisällä ilmastoidussa tilassa. Hyvä asia on, että en ole ikinä punainen ja hikinen. Kunnon treeninkin jälkeen näytän hetkessä siltä kuin en olisi treenannut ollenkaan.

Vierailija
22/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilen päästä. Vaatteet pysyy siistinä, mutta päästä valuu hikeä kuin hanasta. Tein just trikoopannan, josko siitä olisi apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toimivat vinkit:

1. Triple Action Dry -antiperspirantti apteekista. Joka ilta ennen nukkumaanmenoa. Toimii.

2. Kuivashampoota hiuksiin ja sitten ylös nutturalle. Näyttääkin kivalta.

3. Kasvoille esim. Glamglown kosteusvoidetta jossa mukana hehkua. Luonnollisen näköinen iho eikä sitä kauheeta dunkkista mikä itseruskettavissa. Iho kiiltää edelleen mutta nätisti hehkuen.

4. Väljät vaatteet, ei makkarankuoria.

5. Mahdollisimman vähän meikkiä jos ollenkaan, kiiltoa vain huuliin tai rasvaa.

Näillä olen onnistunut näyttämään suht ihmiseltä. Tuo dödö oikeasti toimii.

N45

Vierailija
24/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi litroittain hikoileva. Tämä on geeneissä. Toisaalta hikoilu on ihanaa, mutta myös kiusallista. Kuntosalilla ja liikkuessa hikoilu on ok, näytän siltä, että teen kunnon treenit. Yleensä paita ja trikoot ihan märät ja tukasta voisi puristaa vettä. Tavallaan seksikästä. Muilla on joku pieni hikipläntti selässä ja naama kiiltää kevyesti.

Juhlissa tosi kiusallista. Meikkivoiteet ym. valuu pois ja joudun pyyhkimään vettä kasvoilta.

Iho on tosi nuorekas, ei ryppyjä. Syväkosteutus tulee sisältä.

Tulen aina näyttämään tosi nuorelta hikoilun takia. Vanhana mummonakin rypytön iho ja liukastus toimii 😂

Vierailija
25/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmava pellavamekko ja naaman taputtelu vessapaperilla joka vessakäynnillä.

Vierailija
26/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa yksi litroittain hikoileva. Tämä on geeneissä. Toisaalta hikoilu on ihanaa, mutta myös kiusallista. Kuntosalilla ja liikkuessa hikoilu on ok, näytän siltä, että teen kunnon treenit. Yleensä paita ja trikoot ihan märät ja tukasta voisi puristaa vettä. Tavallaan seksikästä. Muilla on joku pieni hikipläntti selässä ja naama kiiltää kevyesti.

Juhlissa tosi kiusallista. Meikkivoiteet ym. valuu pois ja joudun pyyhkimään vettä kasvoilta.

Iho on tosi nuorekas, ei ryppyjä. Syväkosteutus tulee sisältä.

Tulen aina näyttämään tosi nuorelta hikoilun takia. Vanhana mummonakin rypytön iho ja liukastus toimii 😂

Yksi voisi olla, että laihduttaisin anorektiseksi palelijaksi itseni. Kahvi ja kuumat juomat sekä sokeri lisää hikoilua.

Vierailija
27/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolensa ja puolensa. Ei ole kuivuusongelmaa, kun muistaa vain juoda vettä tarpeeksi!

Vierailija
28/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit.

Minä myös aivan punainen ja hiki valuu naamasta ihan norona helteellä vaikka vaan paikallaan seisoisi. Samoin vähäinenkin liikunta saa hien virtaamaan, naaman punaiseksi ja hiukset märäksi.

Lapsesta asti ollut sama, joten geenejä syytän tästä. Olen hoikka ja liikunnallinen nainen, ylipainoa tai surkeaa kuntoa ei ainakaan käy syyttäminen.

Ihan sama mitä tekee tai ei tee, hiki valuu silti. Onnellisia ne, jotka eivät hikoile? Geenejä syytän myös.

olisin kyllä onnellisempi jos hikoilisin. et voi arvata kuinka vaikeaa on olla kesällä kun ei hikoile, hikoilun tarkoitushan on poistaa kuumuutta kehosta. minä en hikoile edes saunassa tai fyysisessä rasituksessa, olen vain tulipunainen ja voimaton ja ainut ajatus on että pääsisipä järveen, lämpöhalvaus uhkaa.

En kyllä usko että olisit onnellinen jos hikoilisit yhtä paljon kuin mistä tässä ketjussa puhutaan. Ymmärrän kyllä että ongelma on tuokin.

Vierailija
29/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hikoile kainaloista juuri yhtään, mutta muualta kyllä siitäkin edestä. Rajoittaa sosiaalista elämää näin kesäisin, ja muulloinkin, jonkin verran.

Vierailija
30/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtopaita, tai jopa kaksi. Vissyvesi raikastaa muuten tosi paljon, sitä nenäliinaan ja pyyhkäisee. 

Vierailija
31/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihan samaa kun itse hikoilen ihan vaan kotona alasti istuessakin. Ei siis ole apua siitä mitä päälleen pukee kun hiki valuu kuitenkin ja tuo ketjussa mainittu dodo on kyllä toimiva, mutta kun kainaloiden hikoaminen ei varsinaisesti ole "suurin" ongelma ja ei tuolla itseään voi kokonaan voidella.

Lisäksi minusta tuntui, että hikoaminen lisääntyi muualta kun käytin oikeastaan jatkusvasti tuota dödöä nuorempana/normipainoisena eli vissiin mun "kuuluu" hiota määrä x ja jos se ei pääse ulos kainaloista niin sitten se tulee ulos vaikka rintojen alta ja ohimoilta..

Olen siis hikoillut aina runsaasti mutta näin keski-ikäisenä ja valitettavan ylipainoisena tämä on jotain aivan kamalaa. Kauhulla odotan mitä sitten käy kun vaihdevuodet alkaa. Voiko tämä tästä vielä pahentua?!

Vierailija
32/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Triple Action Dry -antiperspirantti apteekista. Joka ilta ennen nukkumaanmenoa. Toimii.

3. Kasvoille esim. Glamglown kosteusvoidetta jossa mukana hehkua. Luonnollisen näköinen iho eikä sitä kauheeta dunkkista mikä itseruskettavissa. Iho kiiltää edelleen mutta nätisti hehkuen.

N45

Tuo deodorantti toimii kyllä, mutta se on pieni lohtu että kainalot on kuivina kun hiki valuu pitkin selkää ja joka paikka on sellaisen nihkeyden vallassa. 

Vierailija
33/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ihan samaa kun itse hikoilen ihan vaan kotona alasti istuessakin. Ei siis ole apua siitä mitä päälleen pukee kun hiki valuu kuitenkin ja tuo ketjussa mainittu dodo on kyllä toimiva, mutta kun kainaloiden hikoaminen ei varsinaisesti ole "suurin" ongelma ja ei tuolla itseään voi kokonaan voidella.

Lisäksi minusta tuntui, että hikoaminen lisääntyi muualta kun käytin oikeastaan jatkusvasti tuota dödöä nuorempana/normipainoisena eli vissiin mun "kuuluu" hiota määrä x ja jos se ei pääse ulos kainaloista niin sitten se tulee ulos vaikka rintojen alta ja ohimoilta..

Olen siis hikoillut aina runsaasti mutta näin keski-ikäisenä ja valitettavan ylipainoisena tämä on jotain aivan kamalaa. Kauhulla odotan mitä sitten käy kun vaihdevuodet alkaa. Voiko tämä tästä vielä pahentua?!

Niinhän se menee, että se hikimäärä pysyy jotenkin vakiona ja jos se ei tule kainaloista niin se tulee jostain muualta. Itse käytin nuorempana Absolut Torria ja ilmeisesti tukin sillä kainaloiden hikirauhaset sen verran tehokkaasti että kainalot eivät enää juuri hikoa. Enpä tiedä onko esim tuo nivushiki sitten mukavampi...

Vierailija
34/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tuota Triple Dryta enää vain kolmeana päivänä vkossa ja annan muina päivinä hien tulla ulos. Ja tulee juurkin rintojen alta, ne pitää aina kuivata tai tulee näppyjä. Siihen tarvitaan sitten jo kortisoniakin välillä, rasittavaa.

Vierailija
35/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en hikoile ollenkaan. Rusketunkin tarpeeksi aurinkoisessa paikassa. Kampaaja hoitaa hiukset kerran viikossa kohdalleen.

Olisi kyllä hyvä joskus hikoilla edes vähän.

Millainen ihminen käy kerran viikossa kampaajalla?[/

Belorf käy 4 krt viikossa.

Vierailija
36/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en hikoile, saunassa vaan kuibvun ja tulee huono- olo. Urheillessa hikoillen mm kainaloista ja selästä, mutta hiki kuivuu samantien. Helteellä on aika tukala olo ja ei pysty urheilemaan kuin sisällä ilmastoidussa tilassa. Hyvä asia on, että en ole ikinä punainen ja hikinen. Kunnon treeninkin jälkeen näytän hetkessä siltä kuin en olisi treenannut ollenkaan.

Haluaisin olla juuri tällainen.

Vierailija
37/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: LAIHDUTA!

Mä olen ollut normaalipainoinen koko ikäni, mutta silti kuumalla olen tahmea ja nihkeä, naama kiiltää, hikikarpalot kimaltelevat ylähuulella ja valuvat  pitkin selkää, kainaloita ja rintojen alusia.

Vierailija
38/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45

Tässäpä tuli hyviä vinkkejä, kiitos!

Vierailija
39/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hengittäviä ja viileitä vaatteita ja hameita, sekä käytän hiuspantaa. Suosittelen pantaa isosti, näyttää kivalta ja pitää hikiset hiukset pois kasvoilta ja tuuli otsalla viilentää. Minulla on välillä kuuma, mutta hiki ei virtaa mitenkään valtoimenaan.

Vierailija
40/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kesällä järkyttävältä, couperosa-iho. Ei tarvitse kuin mennä ulos niin iho muuttuu viininpunaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi