Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te muut ihmiset näytätte niin hyvältä ettekä hikoile?

Vierailija
17.06.2020 |

Näytän hikiseltä, homssuiselta ja kauhealta. Hiukset liimaantuvat päähän, naama näyttää kirjavalta, en rusketu. Kaikki hiostaa, repsottaa, liimaantuu jne.

Kuinka te muut teette sen? 😥

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyvyt ja taidot

Zinc

Vierailija
2/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hehkun eteerisesti ja minun ei ole kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hikoon, näytän punakalta ja läikikkäältä,iho täynnä kesakoita ja/tai maksaläiskiä. Lisäksi jalat tosi turvoksissa. Ylipaino ja helle kamala yhdistelmä:(

Tukka ei liimaudu tosin päähän vaan luonnonkiharaisena pään hiottua kähertyy entistä pahemmin.

Mutta mä silti tykkään hellepäivistä, auringosta ja kesästä.

Vierailija
4/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä? En rusketu myöskään vaan palan herkästi.

Ap

Vierailija
5/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: LAIHDUTA!

Vierailija
6/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi kevyt mineraalimeikki? Kuivashampoo hiuksiin? Kevyet ei hiostavat vaatteet? Vaikka joku hellemekko?

Itse kamppailen samojen asioiden äärellä ja vielä ylipainoakin.

Vierailija
7/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon tiputtaminen auttaa

Vierailija
8/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hikoile ollenkaan. Rusketunkin tarpeeksi aurinkoisessa paikassa. Kampaaja hoitaa hiukset kerran viikossa kohdalleen.

Olisi kyllä hyvä joskus hikoilla edes vähän.

Vierailija
9/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hiukset aina nutturalle ja sivuhiukset pinneillä kiinni ettei mitään takerru naamaan. Palan kanssa helposti joten luikin pitkähihaisissa ja -lahkeisissa housuissa varjosta toiseen. Silti vähän paloi dekolteealue, en tajua miten.

Vierailija
10/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

Minä myös aivan punainen ja hiki valuu naamasta ihan norona helteellä vaikka vaan paikallaan seisoisi. Samoin vähäinenkin liikunta saa hien virtaamaan, naaman punaiseksi ja hiukset märäksi.

Lapsesta asti ollut sama, joten geenejä syytän tästä. Olen hoikka ja liikunnallinen nainen, ylipainoa tai surkeaa kuntoa ei ainakaan käy syyttäminen.

Vierailija
11/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hikoillut murrosiän jälkeen todella herkästi, mutta olen nyt parin kolmen viime kesän aikana huomannut, että tällainen +20 kilon ylipaino on kyllä ihan vihonviimeinen juttu helteellä. Se on ihan hirvittävä tunne kun koko kroppa on nihkeä ja reidet ja mahamakkarat liimautuu toisiaan vasten. Lisäksi liimautuu vielä vaatteetkin..

Vierailija
12/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit.

Minä myös aivan punainen ja hiki valuu naamasta ihan norona helteellä vaikka vaan paikallaan seisoisi. Samoin vähäinenkin liikunta saa hien virtaamaan, naaman punaiseksi ja hiukset märäksi.

Lapsesta asti ollut sama, joten geenejä syytän tästä. Olen hoikka ja liikunnallinen nainen, ylipainoa tai surkeaa kuntoa ei ainakaan käy syyttäminen.

Ihan sama mitä tekee tai ei tee, hiki valuu silti. Onnellisia ne, jotka eivät hikoile? Geenejä syytän myös.

Vierailija
13/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en hikoile ollenkaan. Rusketunkin tarpeeksi aurinkoisessa paikassa. Kampaaja hoitaa hiukset kerran viikossa kohdalleen.

Olisi kyllä hyvä joskus hikoilla edes vähän.

Millainen ihminen käy kerran viikossa kampaajalla?

Vierailija
14/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyyliin ”ikinä” hikoillut kun olin hoikka. Nyt lievästi ylipainoisena hikoilen koko ajan ellen ole tuulettimen edessä. Työmatka 500 metriä ja olen hiestä märkänä kun saavun aamulla töihin, heti ikkuna auki tai tuuletin päälle. Kamalaa kun antanut itsensä lihoa tähän kokoon :(

Vierailija
15/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei hikoile juuri lainkaan tai korkeintaan hieman yhdestä kohtaa. Nämä ihmiset voivat istua tuntikausia terassilla harmaassa paidassa eikä heillä näy korkeintaan kuin pieni hikipisara otsalla. Sitten on kaltaiseni, jotka ovat jo kymmenen minuutin istuskelun tai viiden minuutin kävelyn jälkeen läpimärkiä selästä, nivusista, kainaloista ja jaloista, eikä voi käyttää kuin tummia vaatteita, koska muun värisissä näkyisi heti hikitahroja joka puolelle.

Tasan eivät käy onnenlahjat.

Vierailija
16/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä ei hikoile juuri lainkaan tai korkeintaan hieman yhdestä kohtaa. Nämä ihmiset voivat istua tuntikausia terassilla harmaassa paidassa eikä heillä näy korkeintaan kuin pieni hikipisara otsalla. Sitten on kaltaiseni, jotka ovat jo kymmenen minuutin istuskelun tai viiden minuutin kävelyn jälkeen läpimärkiä selästä, nivusista, kainaloista ja jaloista, eikä voi käyttää kuin tummia vaatteita, koska muun värisissä näkyisi heti hikitahroja joka puolelle.

Eikai nyt terassilla istuminen näkyvää hikeä tuo? Eihän siinä muuta kuin istutaan ja juodaan kylmää? Tietenkin jos helteellä juoksee tai tekee fyysistä työtä niin hikoilee, mutta ei paikallaan, jos on dödöä kainalossa.

Vierailija
17/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on harvoin niin lämmintä, että hikoilisin. Pitää olla vähintään 30 astetta.

Vierailija
18/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo. Yleensähän tätä laitetaan likaisiin hiuksiin, mutta jos tietää hikoilevansa auttaa myös ennaltaehkäisevästi.

Vierailija
19/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei juurikaan ole kuuma kolmenkymmenenkään asteen helteessä, mutta talvella mulla täytyy olla jo pitkät kalsarit viiteentoista asteeseen laskiessa. Olen oikeasti harkinnut vakavasti muuttoa lämpimään, koska talvet ovat mulle aivan yhtä tuskaa.

Vierailija
20/52 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit.

Ihan sama mitä tekee tai ei tee, hiki valuu silti. Onnellisia ne, jotka eivät hikoile? Geenejä syytän myös.

olisin kyllä onnellisempi jos hikoilisin. et voi arvata kuinka vaikeaa on olla kesällä kun ei hikoile, hikoilun tarkoitushan on poistaa kuumuutta kehosta. minä en hikoile edes saunassa tai fyysisessä rasituksessa, olen vain tulipunainen ja voimaton ja ainut ajatus on että pääsisipä järveen, lämpöhalvaus uhkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi