Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työnantaja ei maksanut lomarahoja.

Vierailija
17.06.2020 |

Niin. Äitiyslomalla kertyy lomarahoja muistaakseni 6 kk:n ajalta. Olen nyt hoitovapaalla ja maanantaina olisi pitänyt tulla lomarahat. Jännä homma ettei ole maksettu. Lapseni on toinen ja esikoisen ollessa vauva, entinen työnantaja kyllä maksoi lomarahat äitiysloman ajalta..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maksetaan lomarahat kesäkuussa? Meillä ne on kaikilla heinäkuun tilissä kuten aika monella muullakin työpaikalla.

Vierailija
22/29 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmää tiedä mistä saan tiedot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt kyse lomapalkasta vai lomarahasta?

Vierailija
24/29 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi että vain pomo keskustelee palkanlaskijan kanssa ja välittää tietoja haiskahtaa kyllä laittomalle,

Vierailija
25/29 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYSYMYS SAMAAN SYSSYYN: mulla on prosenttiperusteinen vuosilomapalkan maksu, niin tosiaanko saan äitiyslomalta kertyneestä palkasta tuon lomapalkan täysin ilman lisiä...? Brutto normaalisti 2300e, mutta äitiysloman ekat 3kk firma maksoi vaan peruspalkan 1500e ja kela loput, lomapalkka tulee siis tuon 1500e mukaan?

Vierailija
26/29 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maksetaan lomarahat kesäkuussa? Meillä ne on kaikilla heinäkuun tilissä kuten aika monella muullakin työpaikalla.

No esimerkiksi meillä :D Järjetöntä taivastella joka toisessa kommentissa että missä muka tehdään niin tai näin, kun vähän joka paikassa on oma systeeminsä.

Itse en olettaisi että loma-ajan palkka maksetaan automaattisesti kun olen äitiysvapailla. Vai puhuuko ap lomarahoista?

Olen jäämässä äippikselle ensikuussa, ja aion kyllä etukäteen asiat selvittää niin saan suunniteltua talouden tarkemmin. 

Vierailija
27/29 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidät siis loman nyt? Eihän niitä muuten nyt makseta jos et pidä.

Ei kaikissa paikoissa makseta silloin kun loma alkaa. Yhdessä firmassa kaikille maksetaan lomarahat samana päivänä. Oli kesälomalla tai ei.

Riippuu Tes:sta miten lomarahat maksetaan. Joillakin aloilla maksetaan kaikille elokuussa. Mutta ap saanee vastauksen ihmettelyynsä palkanlaskennasta, turha täällä valittaa asiasta.

Tosiaan riippuu TES:sta, eli lomaraha ei ole pakollinen. Vain loma-ajan palkka maksetaan tavanomaisena palkanmaksupäivänä. Joissakin paikoissa taas maksetaan silloinkin, kun lomaa ei pidetä vaan saa lomakorvausta.

Vierailija
28/29 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammoilta turhat lomarahat pois! FUK U!!!! tukehdu köyhyytees loisijamamma! 

Vierailija
29/29 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla Ei oo palkanlaskennan/henkilöstöosaston tietoja niin otat selvää. Onko koko firma konkurssissa

Haiskahtaa provolta, kun jokaiseen ehdotukseen tulee "Mutku mulla ei ole...." "Mutku en tiedä....."