Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesähelteiden kuumin fantasiasi?

Vierailija
16.06.2020 |

Nyt kun ilmat ovat suosineet, olen huomannut taas kehitteleväni uusia fantasioita, kuin varkain.
Itseäni kiihottaa eniten ajatus jostain kuumasta rantakalliosta, jossa harrastaisin kunnon rajua facefuckingia naiseni kanssa auringon lämmittäessä paljaita vartaloitamme. Naiseni hyväilisi pallejani ja pakaroitani hänen sormen liukuessa peppuuni. Fantasiaan kuuluu myös se, että joku meille tuntematon kuvaisi koko aktin ihan lähietäisyydeltä.

Mistä sinä haaveilet näin kesän kunniaksi?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvesta.

Vierailija
22/42 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt komealla miesfyssarilla pidemmän aikaa. Käyn ihan kuumana häneen. Hänen käsitellessään kroppani olen välillä tiukasti hänen kehoaan vasten. Huomaakohan hän että hengitykseni tihenee? Tai että kroppaani on vaikea pitää rentona? Fantasioin että molemmat käymme toisiimme kiihkeästi kiinni, vaatteet lentävät lattialle ja saan tutkia puolestani hänen kroppaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelisin allani makaavaa tyttöystävää sievissä farkkushortseissaan ja ohuessa vaaleassa t-paidassaan tai naruolkaintopissaan autiolla rannalla kuumalla hiekalla spontaanisti ja himokkaasti.

Täytyypä katella jos onnistuisi, mutta tällä erää neitoni on töissä. Hän on kyllä aika ujokin. 

Vierailija
24/42 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastelisin allani makaavaa tyttöystävää sievissä farkkushortseissaan ja ohuessa vaaleassa t-paidassaan tai naruolkaintopissaan autiolla rannalla kuumalla hiekalla spontaanisti ja himokkaasti.

Täytyypä katella jos onnistuisi, mutta tällä erää neitoni on töissä. Hän on kyllä aika ujokin. 

Miksi hänellä pitää olla vaatteet päällä ja miten se edes onnistuu silloin?

Vierailija
25/42 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin, että haluaisin riisua ne häneltä. Shortsit ja pikkarit.

Vierailija
26/42 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tietty mies. Harmi vaan kun varattu.

Vierailija
27/42 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo minua puolet nuorempi vaalea tukkainen nainen työpaikallani olisi ihanaa saada tuohon toimistopöydälle, riisua housut, nuolla pillua oikein kunnolla niin että laukeaa ja sitten sovitella oma vehje syvälle sisään.... Riisua loputkin vaatteet häneltä ja sivellä rintoja... Työnnellä kovaa ja syvälle. Laueta hänen sisäänsä.... Haavetta vain.....

Vierailija
28/42 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimarannalla haluaisin kiusata jotain ujoa miestä kuiskailemalla, koskettelemalla ja lähentelemällä häntä pitkään ja hartaasti, ja sitten lopulta hoidella kädelläni hänen massiivisen seisokkinsa ja pitää toista kättä hänen suunsa päällä. Lastit nuolisin hänen vatsaltaan ja suutelisin sitten pitkään ja oikein hitaasti suulle.

muuten hyvä mut lastin haluisin sun reikiis joku 3sta. aika vaniljaa kuten mulla. hyvän näköinen nainen treenannut mut kurvejakin..kävelyllä esim peltopolulna tai vähän syrjemmässä...katseemme kohtaa ja vaihdamme automaattisesti pari kausetta kiihkon herätessä vartaloissamme. viltti ja kosteuspyyhkeitä toisella mukana joten etsimme sopivan piilon ja sinne muhinoimaan tai sit rohkea nainen pyytää suoraan kotiinsa suihkuun ja sitä kautta

Vierailija
29/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimarannalla haluaisin kiusata jotain ujoa miestä kuiskailemalla, koskettelemalla ja lähentelemällä häntä pitkään ja hartaasti, ja sitten lopulta hoidella kädelläni hänen massiivisen seisokkinsa ja pitää toista kättä hänen suunsa päällä. Lastit nuolisin hänen vatsaltaan ja suutelisin sitten pitkään ja oikein hitaasti suulle.

Olisi kyllä varmasti ihanaa päästää tukahdutettu orgasmihuuto suullani olevaa kämmentäsi vasten.

Vierailija
30/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri n fantasiani olisi että oma puoliso koskettelisi minua. Tutkisi hoikkaa vartaloani, ihailisi auringon paahtaamaa kullanruskeaa pehmeää ihoani. Koskettelesi kauniita kasvojani, maistaisi huuliani, haroisi pitkiä hiuksiani. Mutta mies ei ole koskaan hyväillyt minua. Menee suoraan asiaan, pyytää että hoidan itseni kosteaksi ennen kuin tunkeutuu sisääni, laukeaa ja sen jälkeen sanoo että hoida itsesi loppuun jos et ehtinyt mukaan. Joo, tämä tarina on täyttä totta ja minä kuolen hiljaa sisäisesti.

31/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnekylmän miehen puoliso kirjoitti:

Suuri n fantasiani olisi että oma puoliso koskettelisi minua. Tutkisi hoikkaa vartaloani, ihailisi auringon paahtaamaa kullanruskeaa pehmeää ihoani. Koskettelesi kauniita kasvojani, maistaisi huuliani, haroisi pitkiä hiuksiani. Mutta mies ei ole koskaan hyväillyt minua. Menee suoraan asiaan, pyytää että hoidan itseni kosteaksi ennen kuin tunkeutuu sisääni, laukeaa ja sen jälkeen sanoo että hoida itsesi loppuun jos et ehtinyt mukaan. Joo, tämä tarina on täyttä totta ja minä kuolen hiljaa sisäisesti.

Miksi suostut? Sano ettei seksi ole jollei tee kuten sinä sanot. Ei tajua enää ollenkaan, kuinka helvatassa naiset suostuu näiden itsekkäiden panopuiksi. Anteeksi vaan.

Vierailija
32/42 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesähelteiden kuumin fantasiani on ilmastoitu kämppä.

Vierailija
33/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvesta.

Aika lailla sama, mutta eikös tuo ole paremminkin kylmä fantasia? :)

Vierailija
34/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin kuumottaa ja saa haluamaan seksiä koko ajan kun oma tyttis pukeutuu nyt ton tapaisiin vaatteisiin ja kyllähän siinä keinot löytyy vaikka riisumalla ne pois jossei muu auta. Siinä riisumisessa on ihana tunne ja varsinkin silloin kun toinen on jo selällään ja nostaa vähän takapuolta että saan vedettyä ne pois.

Vierailija
35/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ton tunteen. Se pieni "avustus" tyttökaverilta tilanteessa kun olen riisumassa häntä... <3<3 tunnen että hän todella haluaa mut sisäänsä

Vierailija
36/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oli kuumetta sen verran että luulin harrastaneeni naaraspuolisen gardevoirin kanssa seksiä.

Vierailija
37/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itsekseni usein naku-uinnilla metsäisellä rannalla. Ehkä mielenkiintoinen fantasia voisi olla, että joku mukava nainen sattuisi paikalle. Hän olisi vaikka seurannut uintiani jostain rantakiveltä ja noustessani vedestä tulisi juttelemaan ja kehuisi urheilullista vartaloani. Katselisi, kun mulla alkaa kangistua ja siitä askel kerrallaan eteenpäin... :)

m35

Vierailija
38/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loleeta kirjoitti:

Sellainen, että saisin leikkiä lolitaa vanhemman miehen kanssa. Hän veisi minut automatkalle ympäri Suomen tai ihan mihin vaan. Yövyttäisiin motelleissa, mökeissä, uitaisiin järvissä jne.. Minulla olisi nättejä röyhelöpaitoja ja mekkoja, sekä sydämenmuotoiset aurinkolasit päässä. Suussa jäätelöä, tikkareita ja tiedätte kyllä mitä. Olisin miehen hyvä ja välillä tuhma tyttö💓

Parikymppinen nainen

Tällainen fantasia minullakin mutta haluaisin olla tämä mies ja lolitalla nätti kesämekko yllä ja sen alla ihan perinteiset alushousut, ei mitään stringeja tms.

Lähedetkö ;)

Vierailija
39/42 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et loppuis tää 5v selibaatti vaimon toimesta.

Joku kuulemma estää suostumasta, mutta ei osaa määritellä mikä :(

Vierailija
40/42 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pepuista ja ne kesäfantasiatkin liittyy niihin.  Käyn arkiaamuisin pitkällä kävelylenkillä ennen töihin menoa ja rantapoluilla niitä kauniita ja kiihottavia pyllyjä näkee varsin usein.

Olen viime aikoina nähnyt nuoren, hyvärunkoisen nuoren tytön usein koiran kanssa aamulenkillä ja viime perjantaina hän pyllisti kauniisti ihan edessäni kun noukki koiransa jätöksiä.

Hetki piirtyi voimakkaasti verkkokalvoille vaikka kesti vain hetken, niin voimakkaasti että kun panin eilen vaimoani takaapäin (myös ihanalla pepulla varustettu) ja tuo nuoren tytön peppu ja pyllistys tuli mieleeni niin tulin samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi