Työkaveri häiritsee keskittymistä
Työkaverini ottaa päähän. hän hakeutuu työpisteeni luo jatkuvasti ja saattaa jäädä selittämään jotakin asiaa vartiksi. tämä ei haittaisi jos työkaveri saapuisi juttelemaan pari kertaa päivässä, vaan hän lähettelee taukoamatta facebookissakin viestejä. asiaa saattaa riittää ihan 8 - 16 asti.
Miten toimitte vastaavan työkaverin kanssa?minulla meinaa mennä hermot kun keskittymiseni katkeilee kyseisen ihmisen tähden.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Minulla kyseinen henkilö on pomon lapsi ja on ottanut nokkiinsa, että minusta ei saa keskusteluseuraa työajalla. Teen työni hyvin ja pidän kuulokkeita päässä työajalla. En tiedä miten työni onnistuisi jos juttelisin hänen kanssaan koko päivän.
Olen saanut leiman henkilönä, jonka kanssa ei tulla toimeen :( Pyrin olemaan kohtelias, mutta miten voin tehdä työni ja läpättää jotain samaan aikaan?
kuulostaa samanlaiselta tilanteelta. jos häiritsijä on vieläpä pomon lapsi niin eihän lapsesta voi valittaa. Kuulokkeet on hyvä idea mutta minun työkaverini viestittelee facessa ja jos en vastaa hän saapuu työpisteelleni kyselemään miksen ole kiinnostunut hänen asiastaan ja alkaa kertoa sitä sitten. Huoh.
Mun vieressä avokonttorin solussa huudatti hyypiö NRJ Energy- asemaa, eikä voinut tajuta, ettei soittolistapoppi ole kaikkien mieleen.
Ei uskonut sanomista.
Olisin varmasti paiskannut radion lattiaan ja hyppinyt päällä, jos olisin ollut vielä pidempään ko. työpaikassa.
Minulla on taipumus räjähdellä.
Olisiko hyvä sanoa työkaverille, että on huono keskittymään töihin, jos juttelee samalla? Koska sehän on selvää, että se on työaikaa josta joku maksaa sinulle, ja sinulla on siis velvollisuus tehdä silloin sitä mistä sinulle maksetaan - se ei ole kuuntelu työhön kuulumattomista asioista. Sano ihan vilpittömästi.
Kerro selvästi, missä voit jutella ja missä et.
Miksi käytän facebookia työaikana, onko se työhön liittyvää? Jos ei ole, lopeta se työaikana.
Mullakin on tuollainen työkaveri. Se ei lopeta vaikka sille sanoo. On monesti heitetty huoneesta ulos ja siltikin mennessään vielä jatkaa juttua.
Osta sellainen kuulapyssy, ja ammu sillä häiriköijää vaikka kintuille, kun tulee höpöttämään. Tuskin jää edes mustelmaa huosujen läpi? Oikein kohtelias ihminen voisi tietenkin varoittaa, että, jos et poistu ammun pohkeeseesi.
Minulla kyseinen henkilö on pomon lapsi ja on ottanut nokkiinsa, että minusta ei saa keskusteluseuraa työajalla. Teen työni hyvin ja pidän kuulokkeita päässä työajalla. En tiedä miten työni onnistuisi jos juttelisin hänen kanssaan koko päivän.
Olen saanut leiman henkilönä, jonka kanssa ei tulla toimeen :( Pyrin olemaan kohtelias, mutta miten voin tehdä työni ja läpättää jotain samaan aikaan?