Onko 21°c asteinen vesi muka linnunmaitoa?
En varmasti mene veteen joka on alle 25 asteista.....ja linnuilta ei tule maitoa ja vaikka tulisi se olisi yli 30 asteista. Kenen mielestä 21 asteinen vesi on lämmintä? Uimahallissakin on vähintään 24, joissain 32.
Kommentit (9)
Linnunmaito, mitä hittoa sekin on? Ja tuo astemäärä on ihan hiton kylmää.
Minä tykkään. On kiva, että uimaan mennessä se vesi on ilmaa viilempää. Ja meillä on sisälämpötila kotona noin 19 , joten lämpöiseltähän tuo tuntui.
Mutta esim. äidilläni oli sydämen vajaatoiminta ja hän oli aina helteilläkin villasukat jalassa, eikä tarennut oikein koskaan missään kunnolla.
En mene alle 30-asteiseen veteen, joka sekin tuntuu viileältä. En ole koskaan ymmärtänyt näitä ”eihän se edes virkistä, jos se ei ole alle 20-asteista” -friikkejä.
Vierailija kirjoitti:
En mene alle 30-asteiseen veteen, joka sekin tuntuu viileältä. En ole koskaan ymmärtänyt näitä ”eihän se edes virkistä, jos se ei ole alle 20-asteista” -friikkejä.
Älä välitä, mä ymmärrän silti sua, vaikka olenkin juuri tuollainen friikki.
Oi, mä oon niin odottanut sitä linnunmaitoa (siis järvivettä). Ei ole ollut moneen kesään. Se tekee mut niin onnelliseksi iltauinnilla.
No todellakin tuo on lämmin luonnonvesi, ihanan virkistävää mennä uimaan eikä tule edes heti vilu.
Ei todellakaan ole. Henkeä pistää haukkomaan. 28 astetta on siellä päin.