Onko ikean työtasovalaisimet mistään kotoisin?
Esim tämä https://www.ikea.com/fi/fi/p/omlopp-led-tyoetasovalaisin-valkoinen-3024…
Kokemuksia kenelläkään?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vttu tuota ikeaa. Kaikki osat roiskittu pitkin poikin minne sattuu, että ne voisi edes kerätä koriin ;)
Lisäksi ei mistään näytä löytyvän tietoa, että onko tuohon mahdollista vaihtaa polttimoita.
Taitaa taas olla ihan turhake, tai tuo myyjä nyt ainakin on .. kaikki tarvikkeet ja tiedot piilotettu jonnekin linkin linkin linkin linkin linkin taakse.
Zinc
Tuo koko pötkylä vaihdetaan johtoineen, kiinnitetty keskusmuuntajaan, johon saa useamman pötkylän kiinni. Meillä ollut kohta 3 vuotta keittiössä ja aamusta iltaan palaa ajoittain himmeällä valolla ja suuren osan päivästä täydellä kirkkaudella. Ja nuorten kesälomien aikaan palaa ympäri vuorokauden. Vielä ei ole tarvinnut vaihtaa uuteen.
Kiinasta on, älä osta.
Kiina on nyt boikotissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tyytyväinen, hyvin valaisee. Se erillinen katkaisija kannattaa ostaa myös, saa säädettyä kaksi valon voimakkuutta.
Ok, kiitos! Minkä sävyinen valo on, onko yhtään kylmä. En tykkää kylmän sävyisistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tyytyväinen, hyvin valaisee. Se erillinen katkaisija kannattaa ostaa myös, saa säädettyä kaksi valon voimakkuutta.
Ok, kiitos! Minkä sävyinen valo on, onko yhtään kylmä. En tykkää kylmän sävyisistä. Ap
Ei ole kylmä, ihan ok sävy. Niitä saa katsoa vielä siellä Ikeassa.
Itse lähiaikana hankkinut muutaman valaisimen Ikeasta ja laatu on ollut ok ja hinta-laatusuhde erittäin hyvä. Sain vaikutelman, että Ikean kaikki led-valaisimet ovat periaatteessa sävyltään "lämmin valkoinen". Näin myyjä väitti, kun kysyin yhdestä valaisimesta, jossa värilämpötilaa mainittu. Hän löysi tiedon talon sisäisistä dokumenteista.
Nuo eivät vaikuta aivan yhtä halvoilta, siis suhteessa hintaan, koska itse sain likimain vastaavan, muualta alle kympin hintaan ja valotehokin oli hiukan korkeampi, muistaakseni 7W. Himmennin ei kuulunut hintaan/sarjaan, joten tämä ehkä selittää hintaeron?
Vierailija kirjoitti:
Itse lähiaikana hankkinut muutaman valaisimen Ikeasta ja laatu on ollut ok ja hinta-laatusuhde erittäin hyvä. Sain vaikutelman, että Ikean kaikki led-valaisimet ovat periaatteessa sävyltään "lämmin valkoinen". Näin myyjä väitti, kun kysyin yhdestä valaisimesta, jossa värilämpötilaa mainittu. Hän löysi tiedon talon sisäisistä dokumenteista.
Nuo eivät vaikuta aivan yhtä halvoilta, siis suhteessa hintaan, koska itse sain likimain vastaavan, muualta alle kympin hintaan ja valotehokin oli hiukan korkeampi, muistaakseni 7W. Himmennin ei kuulunut hintaan/sarjaan, joten tämä ehkä selittää hintaeron?
Joka osa maksaa Ikeassa erikseen, myös himmennin.