Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on oudointa, mistä olet nähnyt tehtävän youtube-videoita?

Vierailija
16.06.2020 |

Minä törmäsin aasialaiseen kauneushoitola videoon, jossa neulalla poksauteltiin valtavia aknekystia. Lähikuvana. Oudompaa en ole nähnyt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen ylipainon ihannointi kanavalla nimeltään Iida Pasanen

Vierailija
2/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa vessanpöntöllä kakalla ja raapi vielä paperit rullasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhtimursun videoita katsoessani olen useamman kerran järkyttänyt herkän mieleni ja polttanut silmäni.

Vierailija
4/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmorikuulien nopeuskilpailut hienolla radalla. Näitä videoita löytyy lukuisia, ja niillä voi olla jopa miljoonia katselukertoja. 

Siis tyyliin tällaisia:

Vierailija
5/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytettiin tuleen pieruja.

TJEU

Vierailija
6/10 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salad fingers, koukuttavaa ja outoa..

Vierailija
7/10 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloisen ylipainon ihannointi kanavalla nimeltään Iida Pasanen

Kuka sitä on ihannoinnut eikös tää saa haukkuja vaan.

Vierailija
8/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähny kuinka ihminen kanavallaan istuu ja makaa kuumassa huoneessa vanhempiensa kotona kesät talvet, sisällä, ja syö herkkuja ja ruokaa, juo limpparia ja enkkua ja lihoo (nyt n.220 kg) kattoen telkkua ja pelaten. Nuori ihminen! Kovasti keksii harrastuksia, että menee uimaan ia retkelle ja telttailemaan, mutta ei mene. kertoo että rantaan ei voi mennä, koska villisiat voi hyökätä kimppuun, telttailemaan ei voi mennä, koska sitä ja tätä. Retkiäkään ei olla nähty, niitä 3 v sitten lupasi. Asuu vanhempiensa sohvassa, vaikka yläkerrassa oma huoneisto hänellä. Sekin on pitänyt rempata ja siivota, mutta ei ole tapahtunut. Kissat yksin huoneistossa, koira yksin pihalla. Mitä tälle ihmiselle käy kun hänen iäkkäät vanhempansa jättävät tilan hänelle? Tästä tubettajasta ei ole tekemään ison tilan ulko- ja sisähommia. Tämän tubettajan touhu ihmetyttää, ärsyttää ja säälittää. Olisin niin onnellinen kun pääsisin hoitamaan tuollaista paikkaa ja kuljemaan eläinteni kanssa pitkiä lenkkejä noin kauniissa luonnossa, jota tää tubettaja ei kattele ees ikkunaruudun läpi. Verhot kiinni ettei aurinko pilaa pelejä ha Kotikadun jaksoja.

Vierailija
9/10 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huomionkipeä teinityttö imi veristä tamponiaan (joskus 10 vuotta sitten taisi olla)

Vierailija
10/10 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salad fingers, koukuttavaa ja outoa..

Älä nyt Salad Fingers on sympaattinen. Minä tykkään paljonkin