Mikä on oudointa, mistä olet nähnyt tehtävän youtube-videoita?
Minä törmäsin aasialaiseen kauneushoitola videoon, jossa neulalla poksauteltiin valtavia aknekystia. Lähikuvana. Oudompaa en ole nähnyt.
Kommentit (10)
Kissa vessanpöntöllä kakalla ja raapi vielä paperit rullasta
Vauhtimursun videoita katsoessani olen useamman kerran järkyttänyt herkän mieleni ja polttanut silmäni.
Marmorikuulien nopeuskilpailut hienolla radalla. Näitä videoita löytyy lukuisia, ja niillä voi olla jopa miljoonia katselukertoja.
Siis tyyliin tällaisia:
Salad fingers, koukuttavaa ja outoa..
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloisen ylipainon ihannointi kanavalla nimeltään Iida Pasanen
Kuka sitä on ihannoinnut eikös tää saa haukkuja vaan.
Olen nähny kuinka ihminen kanavallaan istuu ja makaa kuumassa huoneessa vanhempiensa kotona kesät talvet, sisällä, ja syö herkkuja ja ruokaa, juo limpparia ja enkkua ja lihoo (nyt n.220 kg) kattoen telkkua ja pelaten. Nuori ihminen! Kovasti keksii harrastuksia, että menee uimaan ia retkelle ja telttailemaan, mutta ei mene. kertoo että rantaan ei voi mennä, koska villisiat voi hyökätä kimppuun, telttailemaan ei voi mennä, koska sitä ja tätä. Retkiäkään ei olla nähty, niitä 3 v sitten lupasi. Asuu vanhempiensa sohvassa, vaikka yläkerrassa oma huoneisto hänellä. Sekin on pitänyt rempata ja siivota, mutta ei ole tapahtunut. Kissat yksin huoneistossa, koira yksin pihalla. Mitä tälle ihmiselle käy kun hänen iäkkäät vanhempansa jättävät tilan hänelle? Tästä tubettajasta ei ole tekemään ison tilan ulko- ja sisähommia. Tämän tubettajan touhu ihmetyttää, ärsyttää ja säälittää. Olisin niin onnellinen kun pääsisin hoitamaan tuollaista paikkaa ja kuljemaan eläinteni kanssa pitkiä lenkkejä noin kauniissa luonnossa, jota tää tubettaja ei kattele ees ikkunaruudun läpi. Verhot kiinni ettei aurinko pilaa pelejä ha Kotikadun jaksoja.
Joku huomionkipeä teinityttö imi veristä tamponiaan (joskus 10 vuotta sitten taisi olla)
Vierailija kirjoitti:
Salad fingers, koukuttavaa ja outoa..
Älä nyt Salad Fingers on sympaattinen. Minä tykkään paljonkin
Sairaalloisen ylipainon ihannointi kanavalla nimeltään Iida Pasanen