Kivekset, karvoilla vai ilman?
Itse pidän karvattomista biljardipalloista, onneksi mies ajelee omansa säännöllisesti.
Ihan tuli vaan mieleen katsoessani Jackass-elokuvaa ja (ikävä kyllä) lähikuvaa jonkun heidän palleista, joista sojotti pitkiä karvoja. Jaiks.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Ilman, jos haluaa ne mun suuhun. Muuten ihan sama.
Suuseksiä ajatellen nimenomaan.
Kivesten pintaa ei kannata ajaa ainakaan partahöylällä tai veitsellä.
Ei kiveksissä karvoja kasva. Kivespussisa kylläkin...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Polttaako ne pitää?
Jos paistaa, kiveksien karvat voi polttaa, esm pataruuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polttaako ne pitää?
Kyllä. Vaihtoehtoja on laserointi tai että suihkauttaa vähän palavaa ainetta nyyteille ja flambeeraa ne.
Eikö naiset käytä jotain vahaa? Samaa ainetta.
Ei kiveksissä karvoja ole, sen paremmin kuin munuaisissakaan.
Eikö ne muutenkin ole vähän niin kuin accessory, että ei muutama karvakaan haittaa. Vai pitäisikö niille antaa enemmän huomiota? Viedä ne ns. kiertoajelulle pitkän kaavan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin lääkäri ainakin jossain nettipalstalla tosiaan suositteli. Hänen mukaansa kaikkein riskittömintä on lyhentää vain saksilla. Höylällä voi tulla haavoja, karvatupen tulehduksia jne.
Suuseksiä ajatellen joko karvattomuus tai hyvin siistitty karvasto on mukavin. Karvaisetkin näyttävät kivoilta, mutta karvat hampaiden välissä ja kurkussa eivät oikein kiihota. :P
Mua ei juurikaan hetkauta, miltä kivekset näyttää. Kunhan ovat terveen näköiset. Ei niitä tule juurikaan katseltua. Huomio on peniksessä.
Siistit pussit on karvattomat tai mahdollisimman vähäkarvaiset, kosketuskin tuntuu herkemmin. Oman ajelen höylällä.
Kyllä karvattomat on ihan ehdottomat! Ja olen naisena auttanut miestä ajamaan karvat ihan höylällä. Hyvin onnistuu, eikä tullut yhtään haavaa.
Karvattomat ja sileät, niin on kiva nuolla ja imeskellä. Ei sitten mitään sänkeä! N50+
Ilman, jos haluaa ne mun suuhun. Muuten ihan sama.