Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä aloilla opiskellaan mahdollisimman paljon etänä?

Vierailija
16.06.2020 |

Olen työssä, jossa voin tehdä opintoja työajalla. Mitä aloja (ei oikis) voi opiskella etäopintoina mahdollisimman paljon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso avoimen verkkoyliopiston tarjonta. Itse olen opiskellut sieltä täältä, mutta aika paljon tietotekniikkaa ja matikkaa. Tuotantotaloutta olis joku kurssi ja joskus on ollut kieliäkin. En oikeastaan tiedä vielä mikä minusta tulee, teen mitä ehdin ja katson sitten mikä kiinnostaa eniten. Tekniikkaa haluaisin opiskella, mutta siitä taas on tarjonta vähäistä avoimissa.

Vierailija
2/4 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso avoimen verkkoyliopiston tarjonta. Itse olen opiskellut sieltä täältä, mutta aika paljon tietotekniikkaa ja matikkaa. Tuotantotaloutta olis joku kurssi ja joskus on ollut kieliäkin. En oikeastaan tiedä vielä mikä minusta tulee, teen mitä ehdin ja katson sitten mikä kiinnostaa eniten. Tekniikkaa haluaisin opiskella, mutta siitä taas on tarjonta vähäistä avoimissa.

En haluaisi tehdä avoimen maksullisia opintoja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa ala monimuoto-opetuksena. Toki niissäkin jonkin verran on lähiopetusta. 

Vierailija
4/4 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi tehdä avoimen maksullisia opintoja 

Siellä on aika paljon maksuttomia opintoja nykyään. Ainakin viime vuonna oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi