Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aarghh, hyttyssavu hajosi TAAS käsiin! ja ympärillä 100 hyttystä. Onko näiden pyörylöiden irroittamiseen joku keksinyt nobelkeksinnön??

Vierailija
16.06.2020 |

Nämä irtopalaset ovat yhtä tyhjån kanssa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thermacell, unohda savut

Vierailija
2/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni pitää siittä keskeltä painaa. Ei jaksa muistaa kun reissussa käytettiin noita joskus 10 vuotta sitten usein .. 

Jollain kynttilällä polttaa niitä irtopalasia. Hmm.. jotain keksittiin käyttöä kyllä niillekin .. 

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla niihin ne telineet. Muistaakseni nekin helpotti käyttöä .. muistelee hän ..

Zinc

Vierailija
4/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ne muutenkaan mitään auta.

Vierailija
5/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytä ja laita sen telineen sivuun niihin koloihin kiinni

Vierailija
6/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä pakkauksessa lukee, että ota kiinni keskikohdasta ja ravista. Toimii ainakin mulla.

Vierailija
7/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne palasetkin tuovat autuuden.

Jos sulla on tyhjiä tölkkejä, niin sinne vähän pohjalle vettä ja pätkä siihen avasuklipsin reikään. Näitä savutölkkejä ripottelee ympäri tiluksiaan, niin saa olla hyttysiltä rauhassa.

Tai sitten ostaa Thermacellin. Siihen vaihdoin kolme vuotta sitten, eikä paluuta ole.

Vierailija
8/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitiköhän se laittaa ensin telineeseen kiinni ja sitten avata koko teline.

Jotain tekniikoita siinä oli. Keskeltä painaminen toimi tosiaan kanssa.

Zinc

Vierailija
9/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä pakkauksessa lukee, että ota kiinni keskikohdasta ja ravista. Toimii ainakin mulla.

ohistelen, millasella otteella pidät keskikohdasta kiinni? :)

Mä kun nappaan etusormen ja peukalon väliin, niin ei riitä se tila. Mulla on niin töpsökät sormet. Mies kyllä saa tuolla systeemillä ongelmitta. Hänellä on pitkä ja hoikka sormisto.

Vierailija
10/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne palasetkin tuovat autuuden.

Jos sulla on tyhjiä tölkkejä, niin sinne vähän pohjalle vettä ja pätkä siihen avasuklipsin reikään. Näitä savutölkkejä ripottelee ympäri tiluksiaan, niin saa olla hyttysiltä rauhassa.

Tai sitten ostaa Thermacellin. Siihen vaihdoin kolme vuotta sitten, eikä paluuta ole.

Mä taas tekisin reikiä tölkkiin ja laittasin pätkät sisään ja kynttilän alle, ettei koko ajan tarvi vaihdella niitä pätkiä.

Tai jonkun vastaavan virityksen .. 

Zinc

Meillä on myös ollut kamiinat mukana teltassa syksyisillä kalareissuilla. Kamiinan päällä se käryää palasetkin ihan omia aikojaan.

Vierailija
11/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo savut ovat kyllä parhaita esim. kuistilla. Siinä pakkauksessa on muistaakseni ohje. Otetaan se kahden kierukan levy kiinni keskeltä vaikka peukalon ja keskisormen väliin ja ravistetaan, niin niiden kiekuroiden pitäisi irrota toisistaan.

Olen kiinnittänyt peltilautaseen pystyyn hauenleuan (siis se on sellainen metallinipistin), siihen on helppo kiinnittää katkennutkin kierukan palanen.

Vierailija
12/12 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi