Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Rakastan sua juuri tuollaisena”

Vierailija
15.06.2020 |

Tätähän pidetään kauniina rakkaudentunnustuksena, mutta onko muita, joille tästä tulee vähättelevä olo? Vähän niin kuin rivien välistä pitäisi lukea, että olet kaukana täydellisestä?
Olen tapaillut miestä kolme viikkoa, ja hän puhuu näin. Pitäisittekö outona tai epätoivoisena. Olemme siis keski-ikäisiä, emme teinejä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, ettei sinun tarvitse muuttua miehen takia. Esim. hankkia silareita tai värjätä tukkaa blondiksi, jotta hän pitäisi sinusta enemmän.

Vierailija
2/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaminen juuri tuollaisena on parasta mitä voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa, ettei sinun tarvitse muuttua miehen takia. Esim. hankkia silareita tai värjätä tukkaa blondiksi, jotta hän pitäisi sinusta enemmän.

No se nyt puuttuisikin, 3 viikon tapailun jälkeen.

Vierailija
4/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksipiippuinen juttu.

Tuohan on kauniisti sanottu, mutta minulle tulee lauseesta tunne, kuin se voisi jatkua "...vaikka voisitkin olla xxx (xxx=laihempi, nuorempi, rikkaampi?)".

Vierailija
5/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä ettei voi sanoa mitä haluaisi muuttaa.

Vierailija
6/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko se hyvä juttu? Kukaan ei tule aina pysymään "juuri tuollaisena" vaan ihmiset aina muuttuu, vähintään ulkoisesti kun ikää tulee lisää.

Vierailija
7/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se kuulostaa juuri sille, että vikaa on niin perkeleesti mutta säälin nyt niin paljon että tyydyn rakastamaan sua just tuollaisena.

Vierailija
8/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisi mieluummin että "olet ihana".

Vierailija
9/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä pitääkin ottaa tuplatarkoitus. Tämän takia miehet eivät uskalla kohta sanoa mitään, kun kaikki tulkitaan monen helvetin linssin läpi.

"Rakastan sua juuri tuollaisena, enkä haluaisi että olisit erilainen. Olet täydellinen juuri tuollaisena."

Sitä mies tarkoittaa, mutta nainen pahoittaa mielensä ja tulkitsee sen jotenkin negatiivisen kautta. Ei voi kuin mies ihmetellä ja tuumata mielessänsä että "naiset......"

Vierailija
10/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella mukava tietää jos itse samaan aikaan pitää toista komeimpana/kauneimpana mitä on koko maailmassa ja rakastaa sinua jokaista ryppyä ja arpea myöten. Eikä ole edes tullut mieleen mitään korjauslistaa, että toinen sitten tekee näin ison myönnytyksen.

Vierailija
11/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihanasti ajateltu ja sanottu. "Sinä riität" tai vastaava sen sijaan kuulostaa siltä, että kyllä kai sitä paremmasta haaveili, mutta tällä tullaan tullaan toimeen.

Vierailija
12/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä senkin sanonut. Ja että olen kaunis & ”out of my league”. Että hän ei tiedä miten hänellä kävi näin hyvä tuuri.

Vierailija
13/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä senkin sanonut. Ja että olen kaunis & ”out of my league”. Että hän ei tiedä miten hänellä kävi näin hyvä tuuri.

Onkohan sinulla jotenkin huono itsetunto? Tarkastelisin enemmän sitä, että miksi kehut aiheuttavat sinussa tällaisen epäilevän ja kriittisen reaktion kuin kehujan tarkoitusperiä.

Vierailija
14/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta nyt naiset. Toi on kauneinta mitä mies voi sanoa ja niin vaan tostakin pitää vääntää jotain negatiivista.

Vierailija
15/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo tuntuu loukkaavalta, siirrä katse vain itseesi. Kertoo huonosta itsetunnosta. Toinen voi ihailla juuri niitä piirteitä, joita vihaat itsessäsi.

Vierailija
16/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen juonittelun ja väännön vuoksi vietän mieluummin kesäiltaa yksin ilman naista Haukiveden mökilläni.

Ei tarvitse selitellä ja vakuutella yhtään mitään!

Vierailija
17/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä koskaan muutu, olet täydellinen juuri tuollaisena".

Naiselta miehelle aikoinaan. Älä usko liikaa paskapuheita ja lirkutteluja :)

Vierailija
18/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta nyt naiset. Toi on kauneinta mitä mies voi sanoa ja niin vaan tostakin pitää vääntää jotain negatiivista.

Kun se ei tarkoita mitään. Vähän myöhemmin mies avautuu kuitenkin siitä mitä kaikkia vikoja sinussa on. Eli tuo lause ei tarkoita muuta kuin sitä, että juuri tällä hetkellä sinun olemuksesi ei haittaa minua.

Vierailija
19/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ikionnellinen jos joku mies sanoisi mulle nuo sanat. Siis sen jälkeen kun on kunnolla tutustunut minuun. Ei minään iskurepliikkinä koska se olisi liian läpinäkyvää.

Vierailija
20/33 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehen nimi ei ole Kari. Sillä jos on, luvassa on vielä paljon pahempaakin kuin negaavia rakkaudentunnustuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän