Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV-sarja jota seuraat innolla, mutta et kehtaa kertoa siitä muille?

Vierailija
15.06.2020 |

Tuli mieleen että onko muilla ”salaisia” TV-sarjoja jota seuraatte silmät innosta loistaen mutta ette julkisesti asiaa tunnusta?
Mulla on, ancient aliens.
Kaappiharrastus.
T. Tekn.lis N40

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit... Ja noin ohiksena katson paljon kaikkea mysteeri- ja paranormaalihömppää enkä siitäkään huutele!

N32

Vierailija
2/17 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin 90 day fianceta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kehtaa? Minä en kyllä keksi mitä en kehtaisi tunnustaa, jos katsoisin juurikaan mitään, tai jos minulla edes olisi ketään kelle tunnustaa.

Vierailija
4/17 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OC:n täydelliset naiset :D mut mä kyl kerron tämän aina ku haluan tuoda inhimillisyyteni esiin. Myönnän myös lukevani kampaajalla salaa seiskaa.

Vierailija
5/17 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en katso mitään.

Mutta Muodin Huipulle on ohjelma, jota tykkään seurata. (Olen mies. )

Vierailija
6/17 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Pienten perheen uusinnat. Olen nähnyt monet vanhimmista jaksoista useita kertoja. 

On ollut myös vaiheita, jolloin olen uskollisesti seurannut mm. Say yes to the dress-ohjelmaa. 

Vierailija
7/17 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE:n uutiset. Meidänpiireissä YLE:llä huono maine, mutta omasta mielestäni uutiset laadukkaampia kuin Suomen Uutisissa.

Vierailija
8/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan sanoa. Paras, ihana sarja on kakkoselta tuleva McLeodin tyttäret. Vahingossa jäin sarjaa seuraamaan ja koukkuun jäin. Onneksi on Yle areena, josta pääsin katsomaan alkupään sarjan osat.

9/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan vielääkin enkä häpeä. Nyt uusi "Älskar -älskar inte" ... samantyyppinen .Nämä naiset on hölmöjä täällä Ruotsissa .Eräskin meni naimisiin nuoren masaj pojan kanssa ja maksaa koko hänen elämän. Menkää katsomaan Youtubelta. 

Kohta hän löytää nuoremman sievän ruotsittaren .... 

10/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaan sanoa. Paras, ihana sarja on kakkoselta tuleva McLeodin tyttäret. Vahingossa jäin sarjaa seuraamaan ja koukkuun jäin. Onneksi on Yle areena, josta pääsin katsomaan alkupään sarjan osat.

Sympaattinen sarja.

Vierailija
11/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja rohkeat. Silleen hyvä, että voi jättää pari-kolme jaksoa katsomatta, saman asian jahkaus jatkuu yleensä viikon verran...

Vierailija
12/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraan vielääkin enkä häpeä. Nyt uusi "Älskar -älskar inte" ... samantyyppinen .Nämä naiset on hölmöjä täällä Ruotsissa .Eräskin meni naimisiin nuoren masaj pojan kanssa ja maksaa koko hänen elämän. Menkää katsomaan Youtubelta. 

Kohta hän löytää nuoremman sievän ruotsittaren .... 

Tämä olisi kiva. Oma kielitaito ei kyllä riittäisi ihan ruotsiksi seuraamaan seuraamaan vaikka miniäni on ruotsalainen😁

Vierailija
13/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen uutiset

Vierailija
14/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan korealaisia draamoja. En paljon muita katsokaan. Ei kukaan muu tuntemani yli nelikymppinen niitä katso, tai sitten ovat niin kuin minä eivätkä kehtaa kertoa :D

Vierailija
15/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

South Park, olen kuitenkin yli neljäkymppinen nainen niin tuskin ihan kohderyhmää.

Vierailija
16/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit, varsinki vanhat salkkarit on mun lohtusarja. Myös niistä tehtyjä remixejä tulee katsottua aika ajoin. Eihän se mikään laatusarja ole, mutta joskus nuorena jäi siihen koukkuun ja tuli yhdessä sisarusten kanssa paettua paskaa lapsuutta sen parissa, niin ei siitä oikeen pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
17/17 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit ja Kardashianit 😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi