Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäisin peittävämmät bikinit? En halua, että rintavako, sivutissi tai peppu näkyy

Vierailija
15.06.2020 |

Kaupoissa on vaan niitä perus kolmiobikineitä ja pikkarimaisia alaosia, itse kaipaisin jotain vähän peittävämpää. Uimapukuja en käytä, koska niissäkin näkyy tissivako ja osa takapuolesta. Haluaisin jotkut shortsimaiset alaosan ja yläosa sellainen, joka peittää koko rintakehän niin ettei tule mitään sivutissejä tai tissivakoa vahingossakaan näkyviin. Sen verran rintava olen, että vaikka ostaisin XXXXL kolmiobikinit, aina tissit tunkee ulos jotain kohtaa. En vaan meinaa löytää mistään peittävämpiä. Help.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kauniita uima-asuja tuolla Modanisassa! Josko minäkin löytäisin sieltä sen selän peittävän mekon tms.

Vierailija
102/115 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin tämän ja shortsimallisen alaosan, jota ei näköjään enää zalandosta löydy

https://m.zalando.fi/puma-swim-women-racerback-bikiniylaeosa-pu181j003-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kauniita uima-asuja tuolla Modanisassa! Josko minäkin löytäisin sieltä sen selän peittävän mekon tms.

Laitoin ne linkit kun minustakin ne olivat hyvin kauniita! Ainakin omassa vartalossani parasta ennen päiväys - mennyt umpeen kovin pieniä bikineitä ajatellen.

Tuolla Modanisassa on valtavat valikoimat uikkareita ja kaikkia muitakin vaatteita, kenkiä, huiveja jotka käyvät ihan hyvin muillekin kuin muslimeille. Vaikka uimapukumallilla olisi hijab päässä, se ei useinkaan ole kiinni ommeltu ja vaikka olisikin niin senhän voi omatoimisesti poistaa. Kannattaa tutkia sitä kokotaulukkoa ensin, jostain luin, että koot tosiasiassa pienempiä kuin esim Suomessa. Siksi Klarnalla maksaminen olisi varmaan kätevintä, voi palauttaa ennen maksamista jos ei tykkääkään.

Olisi kiva jos joku Turkista vaatteita tilannut vastaisi koskien noita alveja plus muita maksuja eu - alueen ulkopuolelta tilattaessa, nehän noiden vaatteiden hintoihin on lisättävä.

Vierailija
104/115 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihan hyvä itsetunto, mutta se ei tarkoita sitä että haluaisin esitellä rintojani julkisesti.  Hyvä itsetunto tarkoittaa minulla myös sitä, ettei minun ole pakko paljastella itseäni niinkuin kaikki muut ja hakea hyväksyntää pepulla ja tisseillä. 

Bikinit nyt lähtökohtaisesti ovat enemmän tai vähemmän paljastavia. Ellei sitä halua, pitää pitää paita ja housut päällä.

Vierailija
105/115 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma ja lisäksi haluaisin peittää selän, sillä ihossani on siellä aknea enkä todellakaan esiinny käytännössä alasti ihmisten ilmoilla. Sepä olisi näky kun isot rinnat pursuaisivat ja akne loistaisi kilometrin päähän. Nim.m. Ei tänäkään vuonna rannalle :(

Uimapaita?

Vierailija
106/115 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen jo elämäni ehtoo puolella, mutta vielä nuoren lapsen äiti. Ehkä kokemukseni elämästä ja siitä, että kaikki eivät aina halua vain hyvää, on tehnyt varovaiseksi. Siksi koen tämän uuden muodin käsittämättömänä. En halua sitä keltään kieltää, mutta en halua sitä itse katsella. Mielestäni tavalliset bikinit, jopa tosi niukat, ovat hyvännäköiset. Mutta nämä paljaat pakarat! Mulla tulee entisenä hoitsuna mieleen kaikki hoitotoimenpiteet, joita on potilaille tehty kuten vatsantoimitukset, tuseeraus. Onneksi voin kääntää katseeni pois. Vielä vanhan pää kääntyy sen verran.

Vierailija
107/115 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin ne linkit kun minustakin ne olivat hyvin kauniita! Ainakin omassa vartalossani parasta ennen päiväys - mennyt umpeen kovin pieniä bikineitä ajatellen.

Tuolla Modanisassa on valtavat valikoimat uikkareita ja kaikkia muitakin vaatteita, kenkiä, huiveja jotka käyvät ihan hyvin muillekin kuin muslimeille. Vaikka uimapukumallilla olisi hijab päässä, se ei useinkaan ole kiinni ommeltu ja vaikka olisikin niin senhän voi omatoimisesti poistaa. Kannattaa tutkia sitä kokotaulukkoa ensin, jostain luin, että koot tosiasiassa pienempiä kuin esim Suomessa. Siksi Klarnalla maksaminen olisi varmaan kätevintä, voi palauttaa ennen maksamista jos ei tykkääkään.

Olisi kiva jos joku Turkista vaatteita tilannut vastaisi koskien noita alveja plus muita maksuja eu - alueen ulkopuolelta tilattaessa, nehän noiden vaatteiden hintoihin on lisättävä.

Juu sepä siinä onkin, että minulla  pitää olla vapaus pukeutua juuri niin kuin haluan, ja se koskee myös peittävää pukeutumista. En ole koskaan halunnut näyttää itseäni alasti julkisesti ja suoraan sanoen tästä syystä en ole käynyt rannalla vuosikausiin. Rannalla myös joutuu aina sekä tuttujen että tuntemattomien valokuviin, mikä tuntuu minusta aivan hirveältä. Mutta näissä peittävissä uimamekoissa jne. todellakin menisin ja nauttisin. Täytyypi selvittää tuota Turkista tilaamista tai josko sitten vaikka Amazonin kautta löytyisi. Huivia en tosiaan ei-muslimina tarvi mutta muuten nuo olivat aivan ihania :).

Vierailija
108/115 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä näkemys, että yhtä lailla itsensä saa peittää, jotta kokee olonsa mukavaksi. Mulla oli tänään peittävä uimapuku päällä rannalla, mutta edestä se on melko avoin ja korostaa rintoja. Koinkin tosi epämiellyttävänä katseet, jotka liimautui rinnuksiini. Haluaisin vain nauttia lämmöstä, uimisesta ja rentoutumisesta. Mietinkin nyt lahkeellisen ja pitkähihaisen uikkarin hankintaa. Pian ne säät viilenee ja meikä on urheilullinen vesipeto eikä mikään kardashian vaan tavallinen virtanen.

Vierailija
109/115 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ilmeisesti joku bikinivillitys, kun kaikilla näyttää olevan bikinit. Kaupasta yritin katsoa tankinia, kun oma synnytyksen jälkeen ostettu, 10v vanha on jo niin levähtänyt. Mutta siellä oli vain bikineitä. Tankini on hyvä, jos on kurvikas, koska se peittää sopivasti, mutta kurvit silti näkyy. Se riittää mulle, enkä enempää halua näyttääkään. Itsenäinen ja itseäni kunnioittava nainen olen. Nuoret saa tehdä mitä haluaa, kaunista katsottavaa ei paljaat pakarat ole.

Vierailija
110/115 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonprix myy ainakin lahkeellisia settejä. On peittävämpää ja niukempaa yläosaa. Mukavaa, että naisillekin on nykyään peittävämpiä uima-asuja.

Vierailija
111/115 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai osta itsetunto. Se pukee vielä paremmin.

Äläkä keskity niihin vakoihisi ja takamukseesi.  Mitä ihmeellistä niissä olisi. 

Vierailija
112/115 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut keväällä 2 tankiniyläosaa (toisessa halterneck-yläosa ja toinen yksiolkaiminen) ja uimashortsit sekä uimahameen USA:n Amazonista. Tosi hyvät ja just sopivankokoiset! Ja tosi kauniit, valikoimaa riittää mistä valita. Eli suosittelen Amazonia. Toimitus meni ongelmitta.

Vierailija
113/115 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurista takapakkia että naiset alkaa tarkkaan miettiä mitä heistä ajatellaan.  Pieni vihjaus ja koko kanalauma rientää muuntautumaan halutunlaiseksi.  Ja miehen katse on se ratkaiseva,  oli paljasta tai peitettyä.  Huoh. Mitäs seuraavaksi?  Naiset kotiin?

Vierailija
114/115 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei löydy biksuja sille ja tälle vartalolle. Koko ajan joku vinkumassa, vaikka netti väärällään erilaisia vaihtoehtoja. 

Vierailija
115/115 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanhoina hyvinä aikoina oli niin luonnollista kaikki, rannalla nuoret tytöt kankkuineen ja vanhat äm mät roikkoineen. kukaan ei ajatellut mitään saati sanonut. Nyt on otettu oikeudeksi arvostella kaikkia, jopa miehet toisiaan kun  ho moja  ovat. Tai ns. us konnol lisia.