Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäisin peittävämmät bikinit? En halua, että rintavako, sivutissi tai peppu näkyy

Vierailija
15.06.2020 |

Kaupoissa on vaan niitä perus kolmiobikineitä ja pikkarimaisia alaosia, itse kaipaisin jotain vähän peittävämpää. Uimapukuja en käytä, koska niissäkin näkyy tissivako ja osa takapuolesta. Haluaisin jotkut shortsimaiset alaosan ja yläosa sellainen, joka peittää koko rintakehän niin ettei tule mitään sivutissejä tai tissivakoa vahingossakaan näkyviin. Sen verran rintava olen, että vaikka ostaisin XXXXL kolmiobikinit, aina tissit tunkee ulos jotain kohtaa. En vaan meinaa löytää mistään peittävämpiä. Help.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Miksi sitten etsit bikineitä?

Lahkeelliset uikkarit.

Vierailija
2/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tankini uikkari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikkarit ei käy, koska ne on myös suunniteltu pienirintaisille. Isot rinnat tunkee niistäkin ulos, koska yläosa ei ole riittävän korkea.

Vierailija
4/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uikkarit ei käy, koska ne on myös suunniteltu pienirintaisille. Isot rinnat tunkee niistäkin ulos, koska yläosa ei ole riittävän korkea.

Tankini mallissa on myös niskan taakse solmittavia malleja, nousevat korkealle.

Vierailija
5/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

zalando

Vierailija
6/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lahkeelliset uimahousut ja uimapaita erikseen, niin mäkin olen tehnyt.

Vierailija
7/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai osta itsetunto. Se pukee vielä paremmin.

Vierailija
8/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkini lienee paras vaihtoehto. Tosin niissä jos menet mihinkään, joudut varmasti kuulemaan vaikka minkälaista huutelua.

Vierailija
9/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan hyvä itsetunto, mutta se ei tarkoita sitä että haluaisin esitellä rintojani julkisesti.  Hyvä itsetunto tarkoittaa minulla myös sitä, ettei minun ole pakko paljastella itseäni niinkuin kaikki muut ja hakea hyväksyntää pepulla ja tisseillä. 

Vierailija
10/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ärsyttävää kun juuri missään ei myydä tavallisia, perseen edes suhtkoht peittäviä bikineitä. Kai ne on nuorten suosiossa nykyään nuo Kardashianmaiset tangabikinit. Minua ei kiinnosta esitellä kankkujani kaikille vaikka olen nuori ja hoikka.

Vierailija
11/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla bikinin alaosaan on käytetty se osa miesten housuista, joka peittäisi miehen persvaon yläosan mihen kumartuessa.

Vierailija
12/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä olen löytänyt ihan tavan vaatekaupoista ja urheiluliikkeistä peittäviäkin bikineitä.

Mutta jos haluat tilata niin ellos

Vierailija
13/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene liiviliikkeseen,itse ostin sieltä ja sain sellaiset peittävämmät ja vieläpä tosi kauniit.Maksoihan ne , mutta kestävät ja hyvälaatuiset ovat olleet.

Vierailija
14/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se yläosa ainakin jostain kaupasta, jossa myydään isorintaisille tarkoitettuja bikineitä. Katso vaikka Lumingerie tai Figleaves.

Vierailija
15/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin naisilla bikinin alaosaan on käytetty se osa miesten housuista, joka peittäisi miehen persvaon yläosan mihen kumartuessa.

Surullisinta tässä on että se on lähin mihin kilt ti mies pääsee.

Vierailija
16/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tässä tankini, jossa suurin kuppikoko on brittien GG, vastaa muistaakseni J-kuppia: https://www.figleaves.com/uk/figleaves-freestyle-sports-mindful-underwi…

Vierailija
17/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tilasin Zalandosta kasan uimashortseja ja toppimallisia yläosia merkkiä Roxy, O'Neill, Puma ja Freya. Inhoan myös kaikkea paljastelua ja vakoon uppoavia pöksyjä.

Vierailija
18/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingeriesta. 

Vierailija
19/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilumerkeillä on yleensä peittävämpiä, katselisin netistä ja urheilukaupasta.

Vierailija
20/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko burkini :D