Mistä löytäisin peittävämmät bikinit? En halua, että rintavako, sivutissi tai peppu näkyy
Kaupoissa on vaan niitä perus kolmiobikineitä ja pikkarimaisia alaosia, itse kaipaisin jotain vähän peittävämpää. Uimapukuja en käytä, koska niissäkin näkyy tissivako ja osa takapuolesta. Haluaisin jotkut shortsimaiset alaosan ja yläosa sellainen, joka peittää koko rintakehän niin ettei tule mitään sivutissejä tai tissivakoa vahingossakaan näkyviin. Sen verran rintava olen, että vaikka ostaisin XXXXL kolmiobikinit, aina tissit tunkee ulos jotain kohtaa. En vaan meinaa löytää mistään peittävämpiä. Help.
Kommentit (115)
Uikkarit ei käy, koska ne on myös suunniteltu pienirintaisille. Isot rinnat tunkee niistäkin ulos, koska yläosa ei ole riittävän korkea.
Vierailija kirjoitti:
Uikkarit ei käy, koska ne on myös suunniteltu pienirintaisille. Isot rinnat tunkee niistäkin ulos, koska yläosa ei ole riittävän korkea.
Tankini mallissa on myös niskan taakse solmittavia malleja, nousevat korkealle.
Osta lahkeelliset uimahousut ja uimapaita erikseen, niin mäkin olen tehnyt.
Tai osta itsetunto. Se pukee vielä paremmin.
Burkini lienee paras vaihtoehto. Tosin niissä jos menet mihinkään, joudut varmasti kuulemaan vaikka minkälaista huutelua.
Minulla on ihan hyvä itsetunto, mutta se ei tarkoita sitä että haluaisin esitellä rintojani julkisesti. Hyvä itsetunto tarkoittaa minulla myös sitä, ettei minun ole pakko paljastella itseäni niinkuin kaikki muut ja hakea hyväksyntää pepulla ja tisseillä.
On muuten ärsyttävää kun juuri missään ei myydä tavallisia, perseen edes suhtkoht peittäviä bikineitä. Kai ne on nuorten suosiossa nykyään nuo Kardashianmaiset tangabikinit. Minua ei kiinnosta esitellä kankkujani kaikille vaikka olen nuori ja hoikka.
Joillakin naisilla bikinin alaosaan on käytetty se osa miesten housuista, joka peittäisi miehen persvaon yläosan mihen kumartuessa.
kyllä minä olen löytänyt ihan tavan vaatekaupoista ja urheiluliikkeistä peittäviäkin bikineitä.
Mutta jos haluat tilata niin ellos
Mene liiviliikkeseen,itse ostin sieltä ja sain sellaiset peittävämmät ja vieläpä tosi kauniit.Maksoihan ne , mutta kestävät ja hyvälaatuiset ovat olleet.
Osta se yläosa ainakin jostain kaupasta, jossa myydään isorintaisille tarkoitettuja bikineitä. Katso vaikka Lumingerie tai Figleaves.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin naisilla bikinin alaosaan on käytetty se osa miesten housuista, joka peittäisi miehen persvaon yläosan mihen kumartuessa.
Surullisinta tässä on että se on lähin mihin kilt ti mies pääsee.
Esim tässä tankini, jossa suurin kuppikoko on brittien GG, vastaa muistaakseni J-kuppia: https://www.figleaves.com/uk/figleaves-freestyle-sports-mindful-underwi…
Just tilasin Zalandosta kasan uimashortseja ja toppimallisia yläosia merkkiä Roxy, O'Neill, Puma ja Freya. Inhoan myös kaikkea paljastelua ja vakoon uppoavia pöksyjä.
Urheilumerkeillä on yleensä peittävämpiä, katselisin netistä ja urheilukaupasta.
Häh? Miksi sitten etsit bikineitä?
Lahkeelliset uikkarit.