Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäisin peittävämmät bikinit? En halua, että rintavako, sivutissi tai peppu näkyy

Vierailija
15.06.2020 |

Kaupoissa on vaan niitä perus kolmiobikineitä ja pikkarimaisia alaosia, itse kaipaisin jotain vähän peittävämpää. Uimapukuja en käytä, koska niissäkin näkyy tissivako ja osa takapuolesta. Haluaisin jotkut shortsimaiset alaosan ja yläosa sellainen, joka peittää koko rintakehän niin ettei tule mitään sivutissejä tai tissivakoa vahingossakaan näkyviin. Sen verran rintava olen, että vaikka ostaisin XXXXL kolmiobikinit, aina tissit tunkee ulos jotain kohtaa. En vaan meinaa löytää mistään peittävämpiä. Help.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä peittävämpiä bikinejä tuskin löytyy. Jos ei löydy kaupasta osta netistä. Eti jotain tämmöstä:

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1UGxohgLD8KJjSszeq6yGRpXaZ/TeLaura-Sexy-H…

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse1.mm.bin…

Vierailija
42/115 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaten Hi neck

https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjsuoiTzYTqA…

Ggl Lentiggini "uni" uimapuku. Oli Haloselle.

Lidlissä oli viime viikolla mustia korkeita yläosia, sivussa mustavalkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mussenaisten uimapuku?

Vierailija
44/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkini ei ole huono vaihtoehto, etenkään rannalla. Pysyy suojassa sekä auringolta, että ilmaisten setien katseilta.

Vierailija
45/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ilmainen setä, Joku rantagigolo? Onko näitä Suomessakin?

Vierailija
46/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee urheiluliikkeeseen. Siellä on paljon peittävämpiä uima-asuja.

Vierailija
47/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksuvaihtoehtoja tuolla Florydayssa on? En näin pikaisesti luurilla löytänyt.

Vierailija
48/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketeissa luulisi ainakin olevan, ja omaan makuuni perus vaatekaupoissa myytävät bikinit ovat päinvastoin liian peittäviä ja juntisti muotoiltuja, pepun kokonaisuudessaan peittäviä muumipersehousuja.

Suomesta ei edes löydy hyvin leikattuja, laadukkaita bikineitä joten ostan omani aina muualta.

Jos olet todella rintava, niin en tiedä onko mitään yläosaa joka peittäisi vaon kokonaan?

Uima-asut ovat joka tapauksessa tyköistuvia, mutta alaosaksi voisi ainakin ostaa jonkun hamemallisen alaosan?

Noi hamemallin alaosat tosin paljastaa yleensä rintavaon, mutta onko siis olemassa joku uima-asu-yläosa joka peittää todella rintavan naisen rinnat kokonaan?

Tietysti sitten jos paljastelu hirveästi häiritsee, niin mikä pakko ylipäätään mennä julkisille rannoille?

Tai jos menee, niin menee jossain peittävissä vaatteissa eikä ui.

Miehet muuten peittää rannalla kehostaan vielä vähemmän kuin naiset, eli tästä on aivan turha tehdä mitään naisten alistamis-kysymystä.

Ja onneksi miehet paljastelevat, sillä itse kyllä katselen ihan mielelläni paljaita, timmejä ja ruskettuneita miesvartaloita!

Itseäni ärsyttää, kun naisten pitää peittää rintansa rannalla, sillä itse olisin mieluummin yläosattomissa.

Nyt joudun käyttämään tavallisilla, ei-nudistirannoilla bikiniyläosaa vasten tahtoani, joten käytän sellaisia pieniä mustia, just ja just isojen rintojeni nännit peittäviä lappubikineitä joista toki nöpöttää nännit läpi. En käytä yleensä myöskään rintaliivejä, en tykkää niistä yhtään.

Harmi, kun ihan kotini lähellä ei ole nudistirantaa. Toisaalta lapsen kanssa joutuu kuitenkin käymään välillä tavallisilla rannoilla.

Vierailija
49/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei-muslimi käyttää burkinia uima-asuna, eikö vasemmisto raivostuisi siitä kun sehän on kulttuurin omimista? Muslimeita itseään ei varmasti häiritsisi. 

Vierailija
50/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma ja lisäksi haluaisin peittää selän, sillä ihossani on siellä aknea enkä todellakaan esiinny käytännössä alasti ihmisten ilmoilla. Sepä olisi näky kun isot rinnat pursuaisivat ja akne loistaisi kilometrin päähän. Nim.m. Ei tänäkään vuonna rannalle :(

Ei siellä rannalla kukaan tuijota selkääsi, älä huoli. Aurinko (kohtuudella) on itse asiassa hyväksi aknelle. 

Rannalle vaan! :)

Vierailija
51/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta burkini

Vierailija
52/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisilta nettisivuilta. Minä tilaan uima-asut ja bikinit aina Koreasta, Kiinasta tms., koska länsimaissa ei osata tehdä siveellisiä uima-asuja. Kaikki näyttävät mauttomilta riekaleilta.

Vierailija
53/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma ja lisäksi haluaisin peittää selän, sillä ihossani on siellä aknea enkä todellakaan esiinny käytännössä alasti ihmisten ilmoilla. Sepä olisi näky kun isot rinnat pursuaisivat ja akne loistaisi kilometrin päähän. Nim.m. Ei tänäkään vuonna rannalle :(

Ei siellä rannalla kukaan tuijota selkääsi, älä huoli. Aurinko (kohtuudella) on itse asiassa hyväksi aknelle. 

Rannalle vaan! :)

Kiitos, mutta en todellakaan mene. Mikään kehopositiivisuus ei minua auta. Teinit salakuvaavat ja aikuiset tuijottavat hirviötä. En ala muiden vitsiksi.

Vierailija
54/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaisilta nettisivuilta. Minä tilaan uima-asut ja bikinit aina Koreasta, Kiinasta tms., koska länsimaissa ei osata tehdä siveellisiä uima-asuja. Kaikki näyttävät mauttomilta riekaleilta.

Muista vain katsoa kokotaulukkoa huolellisesti. Yleensä aasialaisissa vaatteissa pitää valita 1 tai 2 kokoa suurempi kuin mitä normaalisti käyttää.

Vierailija
55/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan nykyään alaosat ja yläosat erikseen eri kaupoista. Valmissetti ei yleensä ole koskaan hyvä.

Vierailija
56/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsit uikkareita nuorisoliikkeistä? Sehän on selvää että siellä on pikkuruisia vaatteita viineisimmän muodin mukaan.

Vierailija
57/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä maksuvaihtoehtoja tuolla Florydayssa on? En näin pikaisesti luurilla löytänyt.

Onkohan Floryday se Kiinan kauppa, mistä tilatessa sieltä voi maksetusta paketista löytyä ihan jotain muuta kuin mistä on maksanut, kenelläkään kokemuksia asiasta?

Vierailija
58/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ei-muslimi käyttää burkinia uima-asuna, eikö vasemmisto raivostuisi siitä kun sehän on kulttuurin omimista? Muslimeita itseään ei varmasti häiritsisi. 

Ei kai sitä kukaan tiedä, onko henkilö m+slimi vai ei.

Juuri sunnuntaina näin taikinanaamaisen, valkoisen ja oikein tosi läskin suomalaismamman burkinissa rannalla.

Sillä tosin oli joku tumma mies ja lapset siinä, että oli varmasti käännynnäinen eikä muuten vaan vartaloaan peittelemässä.

Vierailija
59/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet tilannut ja miten maksaminen hoituu, itselläni ei luottokorttia.

Vierailija
60/115 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa ajatus siitä, että joku haluaa mennä julkiselle, eurooppalaiselle sekarannalle olemaan ”siveä”.