Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vittu näitä helteitä. PRKL. Mä en jaksa enää.

Vierailija
08.07.2006 |

Tykkään talvesta, syksystä, kylmästä, lumesta, jäästä jne. Ikinä en valita talvesta saati syksystä.

Astma vaivaa näin helteellä, atooppinen ihoni on todella huonona joka iltaisen suihkun ja tuon auringon takia, uimaan ei voi mennä atooppisen ihon takia, syön todella vähän, vituttaa, ei saa nukuttua, itikat syö mut elävältä (olen pahasti allerginen noille) jne.

Ihoni on myös talvella melko huonona, mutta ei sentään näin huonona kuin kesällä.

Kämppä on kuin sauna, asutaan kerrostalon ylimmässä kerroksessa (kolmas) ja kämppä on talon eteläpuolella. Ikkunoita voi pitää ainoastaan raollaan, koska niissä ei ole verkkoa tms. ja meillä on kaksi kissaa. Samoin parvekkeen laseja ei voi laittaa täysin auki, ainoastaan raollaan.

Lapset marisevat, kititsevät, eivät nuku päiväunia, eivät syö jne. Lapset ovat 1v ja 2v.

Mikään tuuletin ei auta.

Lapset ovat koko päivän melkein alasti, pienemmällä on vaippa, isompi on alasti.

Itse en ole koskaan tykännyt helteestä (yli 20 asteen lämpötilasta), en käy saunassa kuin tosi harvoin ja silloinkin pikaisesti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla