Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan seurustellut miesmallin kanssa?

Vierailija
15.06.2020 |

Tiedän että kaikki ihmiset ovat yksilöitä ja erilaisia mutta kiinnostaisi tietää millaisia luonteenpiirteitä mallina työskentelevillä miehillä on.
Itse olen tavallinen tallurainen ja tunnen itseni entistä tavallisemmaksi tämän mallin seurassa. Hänen ympärillä kun pyörii pitkiä, kauniita ja kaikin puolin upeita tyttöjä niin aivojeni sopukoissa herää epävarmuus omasta viehätysvoimasta.
Onko kenelläkään kokemusta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vähän aikaa kun olin itsekin mallina, naispuolinen siis olen :) 10 v sitten.

Oli sen verran töitä ja lähdimme ulkomaille eri maihin töihin joksikin aikaa, siksi erottiin.

Ihan normaali suhde meillä, yllättävää kyllä ei ollenkaan pinnallinen vaan viihdyttiin ulkoilmassa, kokkailtiin yhdessä, juteltiin syvällisiä.

Vierailija
2/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kokemusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla tuntuvat olevan tietoisia omasta ulkonäöstään kuin naismallitkin.

Sinäänsä ihan ymmärrettävää jos omalla ulkönäöllääb tuo leivän pöytään ja maksaa laskut.

Vierailija
4/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on pyydetty lapsena lapsimalliksi ja nuorempana hiusmalliksi eri tapahtumiin.

T: Kiltti mies (believe it or not)

Vierailija
5/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on pyydetty lapsena lapsimalliksi ja nuorempana hiusmalliksi eri tapahtumiin.

Menitkö?

Vierailija
6/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä seurustelisi miesmallin kanssa. Vastaus on siis ei, en ole.

Vierailija
7/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menitkö?

En kehdannut.

Vierailija
8/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et seurustelisi?

Ap

Vierailija
9/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et seurustelisi?

Ap

En ole se keneltä kysyit mutta minäkään en seurustelisi. Ensinnäkin, miesmalli ei huolisi minua. Mutta jos kuvitteellisesti huolisi, alemmuuskompleksi olisi taattu.

Vierailija
10/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen miesmalli kiinnostuu (tavis)naisesta niin eikö se jo puhu puolestaan? Että vaikkei nainen ole malli niin silti hän on kaunis, kiinnostava ja ihana?

Vierailija
11/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nainen kuin nainenhan saa tinderistä kymmenessä minuutissa tilattua kotiovelleen panoAlfamiesmallin kuin pizzan kotiinkuljetuksena.

Vierailija
12/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkaluukkuhan niitä kiinnostaa, ja ei todellakaan naisen sellainen.

Vierailija
13/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua höperöä:) Jokainen miesmallikin on YKSILÖ. Et voi niputtaa heitä kaikkia samaan ryhmään.

Vierailija
14/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua höperöä:) Jokainen miesmallikin on YKSILÖ. Et voi niputtaa heitä kaikkia samaan ryhmään.

Ap kirjoittaa ensimmäisessä lauseessa: tiedän että ovat yksilöitä... jne.

Vierailija
15/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa ensimmäisessä lauseessa: tiedän että ovat yksilöitä... jne.

Haha, aika huvittava moka:D

-13

Vierailija
16/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut ja asuttiinkinnyhdessä jonkin aikaa. Lopetin suhteen, kun hän lähti pitkälle työmatkalle ja surin sitä pitkään. Jälkeenpäin ajatellen hän ei ollut aviomiesmatskua eli hyvä näin. Hyvät muistot jäi kuitenkin. Hänkin rakasti minua silloin.

Vierailija
17/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on entinen ammattilaismalli. Hiusmalli tosin mutta pituutta 194cm ja raamikas joten muitakin mallitöitä saisi jos kiinnostusta olisi. Hän on maanläheinen perheellistyttyä. Suhteen alussa jokseenkin turhamainen bilettäjä ja pinnallinen muttei enää. Rento, muut huomioiva ja älykäs. Osaa kädentaitoja laidasta laitaan, esim. auton renkaiden vaihdot ja puhelinten korjaukset. Tasapainoinen persoona johon luottaa ja tukeutua

Vierailija
18/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä kokemusta mutta jotenkin tuntuu kaukaiselta ajatukselta. En näkisi itseäni miesmallin kanssa sillä saattaisin jäädä kauneudessa kakkoseksi.

Vierailija
19/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut ja asuttiinkinnyhdessä jonkin aikaa. Lopetin suhteen, kun hän lähti pitkälle työmatkalle ja surin sitä pitkään. Jälkeenpäin ajatellen hän ei ollut aviomiesmatskua eli hyvä näin. Hyvät muistot jäi kuitenkin. Hänkin rakasti minua silloin.

Ja se luonne unohtui. Hän oli aika hiljainen ja lyhytsanainen, suhtautui ulkonäköönsä huumorilla. Kiinnostuksenkohteemme olivat kuutenkin lopulta liian erilaiset, siksi olen iloinen ettei siitä mitään sen vakavampaa tullut. Menin yliopistoon, häntä ei sellainen kiinnostanut yms. Ei olisi kestänyt pitkän päälle.

Vierailija
20/21 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta oon paneskellu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi