Outo ihanteeni naisesta on minua pidempi ja painavampi. Onko kuvan nainen kurvikas vai lihava?
Olen koko ikäni pitänyt pikkupojasta saakka isoja naisia seksikkäinä. Pitkä ja kurvikas nainen on aina sekoittanut pääni. Nyt täytettyäni talvella 18 tuli minulle mieleen, että onko tämä kyseinen esimerkki nainen teidän mielestänne lihava vai hieman kurvikas. Mielestäni nainen on vain hieman kurvikas.
Mallin mitata 175 cm 97 kg
https://66.media.tumblr.com/2f61a8d0758eff86419c08e2eac3b832/tumblr_pw7…
https://imgk.timesnownews.com/43913354_349207398970832_1180632203536444…
https://i.pinimg.com/originals/fb/74/7f/fb747fbaa67d27d07eb28a3f13f7317…
Kommentit (56)
Faktat faktoina eli kyllä kuvan nainen on ylipainoinen. Se toki, onko se ongelma vai ei on jokaisen oma asia. Hyvä tyyli kuitenkin on ja ilmeisesti on sinut itsensä kanssa ja se on pääasia.
Sanoisin naista kurvikkaaksi.
Minäkin salaa ihailen itseäni huomattavasti isompia naisia.
M 167/55
Jos tuo nainen laihduttaisi, voisi olla erittäin kaunis, JA haluttava.
Off topic: 3/4 sulla on aivan ihanat mitat mieheksi <3
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo nainen laihduttaisi, voisi olla erittäin kaunis, JA haluttava.
Hän on niitä ihan laihduttamattakin.
Lihava, mutta harvinaisen kaunis ja hyvin muodostunut lihava.
Läskejä kaikki, läskillä naisella nyt on yleensä naisellisemmat kurvit kuin läskillä miehellä. Mutta ei tuossa paljon kurvia ole, läski pallo, jolla on läskit utareet. Kurvikas nainen on terve ja hänellä on kauniit naiselliset muodot. Ei ole läski.
Toi on kuin minä, mutta mulla on pienemmät tissit ja olen 178cm. Laihdutan kyllä para-aikaa, mutta ihan kiva, jos jonkun mielestä olen haluttava näinkin :)
N26
Sulla on varmaa iso koska pienimunaset on lapsen kokosten perään
Kolkyt kiloa pois ni ois suht normi. Ylipainonen ja pahasti
Itse taas ihailen naisia, joilla on isot ja luonnolliset rinnat. Usein muodokkaammilla naisilla on isot, pehmeät rinnat. Tykkään erityisesti kauniisti riippuvista, "ei niin kiinteistä" rinnoista, joiden väliin muodostuu pitkä rintaväli. Varsinkin näin kesäaikaan on ihanaa (totta kai vaihvihkaa ja huomaamatta) katsella ja ihailla kesävaatteisiin pukeutuneiden muodokkaiden naisten pitkiä, hyllyviä rintavälejä.
Yleensä muodokkuudella tarkoitetaan esim. selvää vyötäröä. Tässä mitta on negatiivinen, joten läski mikä läski.
Tosi mukava kuulla että joku tykkää riippuvista luomurinnoista. Itsellanikin sellaiset. Aiheuttaa tosin joskus käytännössä hankaluutta, jopa alemmuuskompleksia. Mutta toisaalta jossain kesämekossa just olo tuntuu ylvaalta, eikä niitä toisenlaisiin vaihtaisi. Mukavia salaisia katseluhetkiä kommentoijalle! 😍
Ei varmaan saisi sanoa, mutta melko tonnikeijukaisilta nuo näyttää
Lihava. Kauniit kasvot. 35 kg painosta pois niin olisi hyvä. Nyt on suoraan sanottuna vastenmielinen.
Avauksen mitoilla nainen on reilusti ylipainoinen, painoindeksi 32. Tuosta tulee jo merkittävä terveysriski.
Mielestäni isokokoinen mutta kurvikas. Ei näytä läskiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi mukava kuulla että joku tykkää riippuvista luomurinnoista. Itsellanikin sellaiset. Aiheuttaa tosin joskus käytännössä hankaluutta, jopa alemmuuskompleksia. Mutta toisaalta jossain kesämekossa just olo tuntuu ylvaalta, eikä niitä toisenlaisiin vaihtaisi. Mukavia salaisia katseluhetkiä kommentoijalle! 😍
Kiitos kivasta kommentistasi. Toivottavasti pääset eroon kompleksistasi. Itsekin haaveilen pääseväni joskus nauttimaan kaltaisesi kivan naisen ihanan pehmeistä riippareista. Hyväilisin niitä ja nauttisin niiden pehmeydestä. Jos joskus sellaisen löytäisin, pitäisin kuin kukkaa kämmenellä. Hyvää juhannusta sinulle.
Kiitos itsellesi kommentista. Ja onnekas se nainen joka saa noin fiksulta mieheltä hyvailyja rintoihinsa. Itsekin siitä nauttisin ja ehkä muustakin. Toivotan sinullekin hyvää juhannusta, mielikuvatasolla leikitellään vaikka kauniista fantasiasta laueta sinne luomurintojen väliin. 😘
Ei ole kurvikasta nähnykkään