Outo ihanteeni naisesta on minua pidempi ja painavampi. Onko kuvan nainen kurvikas vai lihava?
Olen koko ikäni pitänyt pikkupojasta saakka isoja naisia seksikkäinä. Pitkä ja kurvikas nainen on aina sekoittanut pääni. Nyt täytettyäni talvella 18 tuli minulle mieleen, että onko tämä kyseinen esimerkki nainen teidän mielestänne lihava vai hieman kurvikas. Mielestäni nainen on vain hieman kurvikas.
Mallin mitata 175 cm 97 kg
https://66.media.tumblr.com/2f61a8d0758eff86419c08e2eac3b832/tumblr_pw7…
https://imgk.timesnownews.com/43913354_349207398970832_1180632203536444…
https://i.pinimg.com/originals/fb/74/7f/fb747fbaa67d27d07eb28a3f13f7317…
Kommentit (56)
Rintani ovat todella suuret, ja vaikka olen ylpeakin niistä, joskus vähän kärsin kun tuntuu että ne saavat esim. baarissa liikaa huomiota. Olen vähän ujo, vaikka toivoisinkin että vielä löytäisin miehen. Eilen pukeuduin kesämekkoon joka korosti rintojani, kun kävin lahibaarissa.
Itse pidän naisista joilla on isot reidet ja iso pylly. Vyötärö linja erottuu kauniisti ja rinnat on pienet. Ihana!
Nännit kovettuvat kun vain ajattelenkin että joku ihana mies hyväilee riippareitani ja mietin, mitä kaikkea hauskaa hänen kanssaan voisi ollakaan. Olla kukkana kämmenellä. Voisin olla vaikka valkea juhannusruusu. Tällaisia miehiä ei usein tapaa, jotka arvostavat luomu-lookia ja puhuvat kauniisti siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos itsellesi kommentista. Ja onnekas se nainen joka saa noin fiksulta mieheltä hyvailyja rintoihinsa. Itsekin siitä nauttisin ja ehkä muustakin. Toivotan sinullekin hyvää juhannusta, mielikuvatasolla leikitellään vaikka kauniista fantasiasta laueta sinne luomurintojen väliin. 😘
Todella kiva fantasia kyllä. Mahtaisi tuntua mukavalta kun pehmeät rinnat hyllyvät ja hölskyvät kalun ympärillä, hyväillen sitä ja saaden sen lopulta laukeamaan sinne väliin.
Onpa mukava saada vastakaikua. Ja kiva saada vastaus. Todella kiihottavaa. 😄
Suuseksistakin tykkään kovasti, voisi samaan yhteyteen liittää sen ja sitten laukeaminen rintojen väliin. 😋
Ottaisin kalun pehmeiden huulteni väliin ja hoivaisin sitä eri tavoin ihanasti. Fantasia taydentyisi näin fantastiseksi. Tykkäisitkö?
No onhan nuo naiset nyt todella kurvikkaita. Ei lähellekkään lihavia silti
Kurvikas iso nainen. Onhan tolla ylipainoa mitta ei ehkä vielä varsinaisesti lihava. Normi vaatteet päällä ton perää(n) kuolaa vielä useampi mies.
Vierailija kirjoitti:
Suuseksistakin tykkään kovasti, voisi samaan yhteyteen liittää sen ja sitten laukeaminen rintojen väliin. 😋
Tämä tilannepa kärjistyikin nopeasti. Oletpa sinä kiihkeä daami. Mutta hyvältä kyllä kuulostaa! Olisipa kivaa hyväillä riippareitasi niin kuin sinusta hyvältä tuntuisi ja niin pitkään kuin haluaisit. Puristella niitä ja nauttia niiden pehmeydestä ihan antaumuksella. Ja lopulta vielä saada laukaista liukas lasti niiden väliin. Pakko myöntää, tuollaisen käsittelyn jälkeen menisi varmaan hetki jos toinenkin, että kaluni olisi jälleen ns. käyttökunnossa. Sillä aikaa voisin toki antaa sinullekin suuseksiä.
Kieltämättä voisin olla kanssasi kiihkeä. Nopeasti voi liekki syttyä. Kaltaisesi aito ja kunnioittava mies vetoaa minuun ja kun viestintä kaunista. Vähemmästäkin halut heräävät. Tässä tuntuu olevan ihmeellistä harmoniaa välillämme. Kunpa voisi oikeassa elämässäkin tavata. 😘
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaa iso koska pienimunaset on lapsen kokosten perään
Heh, jotain lossia kiukuttaa, kun osa miehistä tykkää lyhyistä naisista. Oma nainen 153 ja itse 182.
Eihän pienimunaset pysty edes panna lihavaa
Koko päivän mukavasti kihelmöinyt kun haaveillut "riipparimiehesta". On se mukava kun iloa voi tälläkin lailla jakaa tällä palstalla, kauniimmalta tavalla. 😘
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä voisin olla kanssasi kiihkeä. Nopeasti voi liekki syttyä. Kaltaisesi aito ja kunnioittava mies vetoaa minuun ja kun viestintä kaunista. Vähemmästäkin halut heräävät. Tässä tuntuu olevan ihmeellistä harmoniaa välillämme. Kunpa voisi oikeassa elämässäkin tavata. 😘
Kiitos samoin, kiva fantasia piristää aina päivää eikä haittaa ketään.
Mutta onhan se kyllä sääli että kaltaisesi kiva nainen ei saa joka päivä hellyydenosoituksia. Ymmärsin että näin on asian laita? Ehkä pian vielä löydät jonkun hellän ja miehekkään miehen, joka pitää sinua (ja ihania riippareitasi) hyvänä. En ole muuten ihan varma tykkäänkö tuosta lempinimestä. 😆
Totta, kunnon fantasia on piristävä. Kiitos toivotuksesta, toivon että löydän jonkun kaltaisesi. Ja toivon että itselläsikin rakkautta ja hellyyttä riittää. 😍
Vierailija kirjoitti:
Totta, kunnon fantasia on piristävä. Kiitos toivotuksesta, toivon että löydän jonkun kaltaisesi. Ja toivon että itselläsikin rakkautta ja hellyyttä riittää. 😍
Tästä ketjusta taisikin muodostua meidän yhteinen rupattelupaikka. Pakko kyllä myöntää, että jouduin aiemmin työpäivän aikana itsekin ns. helpottamaan oloani kun ajattelin tuota fantasiaasi. Huh heijaa kuinka kiihottavaa kamaa kaltaiselleni tissimiehelle. :P
Tämähän kyllä oikein mukavaa rupatella täällä. Hihheijaa, onpa riemastuttavaa että sain aikaan sellaisen reaktion sinulla! Paljastan että itse käyttänyt hierovaa suihkua tänään helpotukseen, se lemppari. 😎
Minulla todella isot rinnat joita ei pysty piilottelemaan, kuten sanottua olen niistä ylpeakin. Mutta joskus koen saavani niistä liikaa huomiota kun just miehet tuntuvat puoli salaa katselevan. 😊Harva silti tohtii lähestyä. Eilen pukeuduin paljastavaan mekkoon kun kävin lahibaarissa. Elämäniloa!