Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulen hulluksi ovelan kärpäsen kanssa!!!

Vierailija
15.06.2020 |

Ovela pirulainen! En saanut edes nukuttua yöllä kun kärpänen surisi ja pörisi ympärilläni laskeutuen naamalleni kun yritin nukahtaa. Kun nousin ylös päättäväisenä että tapan mokoman kiusankappaleen, sitä ei näkynyt missään! Ei vaikka kuinka etsin! Mutta annas olla kun asettauduin makuulleni, alkoi surina välittömästi. Olen riehunut ja yrittänyt tappaa tätä pirulaista kohta vuorokauden, mutta se pitää minua pilkkanaan. Nyt on hyvät neuvot kalliit ennen kuin menetän lopullisesti järkeni, miten päästää tuo paholainen päiviltä?!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydystä tulitikkurasialla ja päästä sitten kärpänen luontoon. Vanha kikka.

Miten sen sinne tulitikkurasian saa?

Vierailija
22/31 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydystä tulitikkurasialla ja päästä sitten kärpänen luontoon. Vanha kikka.

Miten sen sinne tulitikkurasian saa?

Helpommin saisit kärpäsen ikkunalta paperin avulla ohjattua juomalasiin, jonka voisit sulkea ohkaisella paperin palalla. Ja sitten voisit viedä kärpäsen ulos tai parvekkeelle, josta hän itse pääsee ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko pyydystää ötökkä, käytä isoa ja pehmeää keittiön pyyheliinaa. Heität sen kärpäsen ympärille ja kokoat varovasti ruttuun, niin että kärpänen jää sinne poimuihin. Yleensä ne eivät saa mitään vammoja siten ja ne on helppo saada ulos ravistamalla pyyheliinaa ikkunasta tai parvekkeelta.

Vierailija
24/31 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kikkoja ja konsteja, mutta kun tämä yksilö ei ole mikään viaton kärpänen vaan häijy kiusankappale joka ei suostu jäämään kiinni!

Vierailija
25/31 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetu makuulle ja avaa pim psan huulet sormilla. Kärpänen tulee kalanhajun perässä muutaman minuutin sisään räpsälle pörisemään. Kun kärpänen kurkkaa aukkoon niin pinnistä huulet kiinni. Helppoa kuin mikä!

Vierailija
26/31 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ikkuna ja pyydä välittömästi poistumaan. Tämä toimii aina. Joskus on ollut joku kovakorvainen ötökkä, mutta on yleensä luovuttanut aika pian ja poistunut. Tämä tarina on tosi.

Vierailija
27/31 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on klo 5:n kärpänen. Sille ei voi mitään.

Vierailija
28/31 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs perheen loma, perutaanko nyt kärpäsen takia.

Vierailija
29/31 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tässä banaanikärpänen ja se tuli aina mun naamaan pörräämään kun istuuduin sohvalle tms. miksi? seurasi kokoajan

Vierailija
30/31 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko siihen kärpänen tulemaan hulluksi??

Vierailija
31/31 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpänen osaa tosiaan maastoutua. Löysin kerran yhden kärpäsen, jota jahtasin, huoneen ainoan pienen mustan esineen päältä. Vain sattumalta otti silmiini.