Aloitatteko koskaan riitaa tyhjästä oman edun vuoksi?
Tunnustus: välillä haastan riitaa miehen kanssa tyhjästä, jotta ei tarvii tehdä asioita, joista en pidä ja voi sit suuttua ja mennä lepäämään samalla kun mies tekee :D
Muita tunnustuksia?
Kommentit (15)
Viikottain. Helppoa suuttua tossukalle, joka tekee sun puolesta huonolla omatunnolla.
Joskus jos joutuu kuuntelemaan jonkun besserwisserin besserwisseröintiä liian pitkään. Ei sitä vaan jaksa. Mukavampi vaikka riidellä ja inttää. Sanomattakin on selvää, eten ole oikein viihtynyt oppilaitoksissa...
Aloittaja, sinun tapasi toimia on aika lapsellista ja oikukasta. Olet varmaan aika nuori. Tapasi toimia ei edistä teidän parisuhteen onnellisuutta. Kokeilepa seuraavalla kerralla tätä: Listalla on tehtävä, josta et pidä. Sano miehellesi, että et oikein haluaisi tehdä sitä ja mitä mies tykkää tehtävästä. Voisitko sinä tehdä jotain, mistä mies ei niin pidä. Summa summarum: rehellisyys lisää luottamusta ja luottamus onnellisuutta ja turvallisuudentunnetta.
Ehdottomasti en! Käytöksessäsi on kyllä narsistisia piirteitä.
En aloita ja en myöskään jaksa alkaa riidellä kenenkään kanssa kun minulle on oikeastaan ihan sama. Jokainen saa riidellä ihan yksinään, ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja jos riitelee kovin pitkään niin ei ole enää elämässäni. Melusaaste ongelma ratkaistu.
En, mutta nuorena seurustelin sellaisen miehen kanssa joka usein kehitti ihan tikusta riidan ja lähti sitten tämä "riidan" takia viihteelle yksin.
Kamalaa käytöstä! En tosiaankaan. Ei tulisi mieleenkään riidellä ilman todellista syytä.
Vierailija kirjoitti:
Viikottain. Helppoa suuttua tossukalle, joka tekee sun puolesta huonolla omatunnolla.
Oletko minkä ikäinen, kuulostaa teinin kujeilta. Ennustan lyhyttä suhdetta.
Riitelyhän on mukavaa. Tosin itse en ole ikinä törmännyt mieheen, joka vaan luovuttaisi ja tekisi kaiken kun minä vähän ääntä korotan. Mieluummin käy niin, että riidanaloittaja saa sitten tehdä hommat itselleen sopivalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa käytöstä! En tosiaankaan. Ei tulisi mieleenkään riidellä ilman todellista syytä.
Onko riitelyyn oikeasti koskaan mitään hyvää syytä? Itse riitelen vähän väliä, mutta tajuan sentään, että se on oma valinta, eikä oikeasti mikään asia riitelemällä parane, paitsi oma mieliala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko riitelyyn oikeasti koskaan mitään hyvää syytä? Itse riitelen vähän väliä, mutta tajuan sentään, että se on oma valinta, eikä oikeasti mikään asia riitelemällä parane, paitsi oma mieliala.
Vaikutat kyllä todella rasittavalta ihmiseltä. Riitelen, koska se saa mut hyvälle tuulelle.
No en todellakaan., kuulostaa lapselliselta ja itsekkäältä. Rehellinen ja asiallinen keskustelu toimii minusta paremmin, ja onneksi puoliso on samanlainen. Kaikenlainen tuontyyppinen ihmissuhdepelailu on ärsyttävää enkä pitkään katselisi sellaista joka sitä harrastaa.
Eipä ole tullut ikinä mieleenkään. Kuulostat persoonallisuushäiriöiseltä.
No eipä ole tullut tehtyä. Inhoan riitelemistä.