Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tämän hetken säästä? Oletteko ulkona paljon vai mieluummin sisällä?

Vierailija
15.06.2020 |

?

Kommentit (23)

1/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sisällä, kun on vapaapäivä. Mutta tykkään, kun töissä saa olla ulkona näillä keleillä 🌞

Vierailija
2/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sää, Keski-Suomessa 24 astetta. Mieluummin olen ulkona, syksyllä joutaa olemaan sisällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä.Helle ei vaan ole minun juttuni.Ulos ois kohta mentävä kun ois siellä hommia.Lomalla olen.

Töissä olen paljon ulkona kelillä kuin kelillä.

Ja ulkona tykkään olla pääsääntöisesti.

Vierailija
4/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona, teen töitäkin läppärillä pihapuiden varjossa.

Vierailija
5/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä ja illalla on ihana olla ulkona, kun on lämmintä mutta ei vielä kuuma. Keskipäivän ja iltapäivän olen mieluummin sisällä, koska inhoan kuumuutta. 

Vierailija
6/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes koko ajan ulkona. Mutta varjossa, sillä esim äitini ja mummoni ovat kuolleet syöpään, joten en halua ottaa millään tavalla lisätä tuota muutenkin korkeaa riskiä.

Tälläkin hetkellä istun varjossa terassilla. Järveltä käy ihan pienoinen tuuli. On tosi leppeä keli.

Vierailija
7/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona tietenkin niin paljon kuin mahdollista. Ihanan lämmin 💖

Vierailija
8/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona, aivan ihanaa! Klo 8 saakka ollut ja nyt tulin käymään sisällä.

Joudun kökkimään kipujen takia sisällä n 7-8 kk vuodessa joten onhan tää lämpö mahtavaa

Vierailija
9/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä aina ihan sama mikä ilma koska mitä mä yksin ulkona tekisin? En halua parien ja kaverijoukkojen sekaan yksin.

Vierailija
10/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeksi ulkona perjantaina, kun oli ostettava ruokaa. Onneksi autossa on ilmastointi. Äsken asuntoni lämpö nousi 24,5 asteeseen, joten panin ilmalämpöpumpun viilentämään. Seuraavan kerran käyn kaupassa perjantaina. Inhoan sekä kuumuutta että suoraa auringonpaistetta.

Vierailija
11/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin on edes pikkuisen lämmintä!

Olisin ulkona, mutta joudun jumittamaan töissä.

Minulle "liian kuuma" tarkoittaa jotakin 30<

Vierailija
12/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä. Ei kiitps ihosyöpää

Vierailija
13/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla sisällä, kun ulkona on liian kirkasta jotta voisi tehdä töitä läppärillä. Mutta heti kun työt loppuvat niin lähden ulos.

Vierailija
14/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona tietysti. Tälläkin hetkellä takapihan terassilla. Kahvia, jäätelöä ja mansikoita nautiskelen. Kohta on taas pakko sulkea vauva-palsta ja jatkaa oikeiden töiden tekoa - edelleen terassilla työpäivän loppuun asti. Kun työpäivä on ohi, menen ensin kasvimaalle, sitten kävelylle ja sitten terassilla kotitreeni ja illallinen ja lueskelua ja sisään vasta nukkumaan.

Vierailija
15/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona kuuma 29 astetta joten sisällä enimmäkseen. Illalla pystyy touhuta pihahommia kunhan Ohvit riittää!

Vierailija
16/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ulos lukemaan kirjaa mutta tuuli koko ajan heittää hiuksia. En halua ihovaurioita joten mielelläni olen sisällä ikkuna auki. Eilen näkyi apteekisssa paljon ravunpunaisia bepantteenin hakijoita.

Vierailija
17/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupäivällä ja illalla on ihana olla ulkona, kun on lämmintä mutta ei vielä kuuma. Keskipäivän ja iltapäivän olen mieluummin sisällä, koska inhoan kuumuutta. 

Sama täällä.

Vierailija
18/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä. Ulkona on liian kuuma tehdä mitään tai edes oleilla. Sisällä viileämpää ja lisäksi saa tuulettimella lisää "viilennettyä".

Vierailija
19/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaa pihaa ja parvekekin on remontissa, joten sisällä vietän aikaani. Kävin kyllä aamupäivällä poikien kanssa lenkillä, ja illalla, kun sää vähän viilenee, lähden uudestaan lenkille. Muuten olen sisällä.

Vierailija
20/23 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20+, välillä poutaa, välillä sataa, välillä ukkostaa, välillä pilvistä, mutta aina kuuma. Viihdyn paremmin pihalla varjossa, koska sisällä on kuumempi. Mutta jos taivas on pilvetön, niin menen mieluummin sisälle. Mulle täydellinen sää on 15-20 astetta ja pieni tuulenvire. Yli 20 tekee olon heikoksi. Odotan innolla 35-40 asteen hellejaksoa...

- Länsi-Eurooppa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän