Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailusta ja uudelleen tapaamisesta

df
15.06.2020 |

Joskus aikoinaan oli olevinaan (mun mielestä tyhmä) sääntö ettei saanut treffien jälkeen vaikuttaa liian innokkaalta ja piti odottaa 1-2 päivää ennen kuin otti yhteyttä. En tiedä noudattaako joku vielä tuota sääntöä mutta minulta se ainakin lopettaa kiinnostuksen. Onko muita joille käy samoin? Jos käyn jonkun kanssa treffeillä, ja vaikuttaa mukavalta, mutta tyyppi ei osoita kiinnostusta uudelleen tapaamiseen, pahoittelen asiaa mielessäni mutta päätän sitten unohtaa koko tyypin. Sen sijaan tyyppi, joka sanoo heti treffien päätteeksi että haluaisi nähdä uudelleen, pysyy mielessä. Mutta jos odottaa pari päivää ja sitten yhtäkkiä tulee viestiä että haluisin nähdä uudelleen, olen yleensä itse jo mielessäni käynyt sen pettymyksen läpi ja siirtynyt jo eteenpäin.
Miten on muilla?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi et itse kysy? Mitä ihmettä mahdollisesti molemmat jäätte siinä odottamaan?

Vierailija
2/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ajattelen kai että jos toinen ei selkeästi sano että kiinnostaisi niin sitten ei kiinnosta.  Useimmat treffikumppanini (miehet) sanovat kyllä heti treffien lopuksi että haluaisivat nähdä uudelleen, muutama on tehnyt niin että laittanut heti treffien jälkeen viestiä ja sitten 1-2 tapausta muistan, joista olen ajatellut että okei, se ei sitten halua nähdä uudelleen, mutta sitten parin päivän päästä tuleekin viestiä että haluaisi nähdä. Siinä vaiheessa olen sitten itse jo ns menettänyt kiinnostukseni koska oletin ettei tyyppi enää halua nähdä. 

Mietin, onko muillakin tämä sama? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uen kirjoitti:

No, ajattelen kai että jos toinen ei selkeästi sano että kiinnostaisi niin sitten ei kiinnosta.  Useimmat treffikumppanini (miehet) sanovat kyllä heti treffien lopuksi että haluaisivat nähdä uudelleen, muutama on tehnyt niin että laittanut heti treffien jälkeen viestiä ja sitten 1-2 tapausta muistan, joista olen ajatellut että okei, se ei sitten halua nähdä uudelleen, mutta sitten parin päivän päästä tuleekin viestiä että haluaisi nähdä. Siinä vaiheessa olen sitten itse jo ns menettänyt kiinnostukseni koska oletin ettei tyyppi enää halua nähdä. 

Mietin, onko muillakin tämä sama? 

Edelleen, jos sinä haluat nähdä miehen uudestaan, niin miksi et sano sitä treffien päätteeksi? Ei tarvitsisi arpoa kotona eikä käydä läpi pettymystä & kiinnostuksen menetystä.

Vierailija
4/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on. On tietty tähtiinkirjoitettu kaava, jota tarkasti noudattamalla lopulta saa sen oman unelmien prinssin.

Jos tekee yhdenkään virheen, peli on menetetty.

Vierailija
5/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain että jos jotkut noudattavat tahallaan sellaista "sääntöä" ettei saa heti ottaa yhteyttä, on se mielestäni tyhmä sääntö.

Vierailija
6/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen hirveästi AP:n kaltaisia naisia jotka ovat täysin miesten aloitteiden varassa. Tämänkö takia naiset päätyvät kusipäiden kanssa yhteen kun kunnolliset miehet ei jaksa yrittää yksipuolisesti naisia?

Vierailija
7/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä säännöistä, mutta kyllähän se niin on, että jos miehestä ei kuulu mitään hyvin pian treffien jälkeen, niin sitä ei kiinnosta riittävästi. Eikä ole vielä sellaista miestä tullut vastaan, jolle minä olisin halunnut siinä tilanteessa laittaa viestiä myöskään. 

Vierailija
8/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun jälkeen on naisen luontainen rooli ottaa yhteyttä jatkon suhteen. 

Jos nainen ei ota yhteyttä uuden tapaamisen suhteen, niin se kertoo kaiken naisen kiinnostuksen tasosta. Nainen jota kiinnostaa OTTAA yhteyttä 100% varmuudella, miehet tietävät tämän. Ja sitä he odottavat, ja jos sitä ei tapahdu niin ei jatkoon koska se paljasti naisen kiinnostuksen tason.

On vain hyvä, että miehet ovat oppineet tämän luontaisen tanssin, joka paljastaa kuinka kiinnostunut nainen on.

Vierailija
9/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sinulla oli paljon ottajia, nykyään saa olla innokkaampi kosija

Vierailija
10/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on ihan vanhentunut sääntö jota ei kukaan enää edes käytä nyt jos on koskaan käyttänyt

Vierailija
11/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ottaa yhteyttä, se on aivan selkeää itsensä tyrkyttämistä!

Kyllä se niin on, että mies kyllä ottaa yhteyttä naiseen treffien jälkeen, jos hän on todella naisesta kiinnostunut.  Se fakta.

Eivät miehet jää odottelemaan naisen yhteydenottoja, vaan hoitavat homman itse, silläkin uhalla, että tulee pakit.

Vierailija
12/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen hirveästi AP:n kaltaisia naisia jotka ovat täysin miesten aloitteiden varassa. Tämänkö takia naiset päätyvät kusipäiden kanssa yhteen kun kunnolliset miehet ei jaksa yrittää yksipuolisesti naisia?

Tämä voisi kyllä olla selitys. Itsekin olen aina hämmästellyt suuresti naisia, jotka päätyvät seurustelemaan kusipäiden kanssa, vaikka maailma on täynnä mukavia miehiä. Mutta tosiaan, sen oman mukavan mieheni kanssa juttu eteni todella vastavuoroisesti ja oli varmaan yhtä paljon minun aloitteellisuudestani kiinni kuin hänenkin. Jos olisin vain istunut kotona odottamassa, että joku tulee ja nappaa minut mukaansa, niin silloinhan olisin päätynyt yksiin miehen kanssa, joka ei piittaa tippaakaan minun mielipiteistäni, tulee vain ja jyrää omallaan.

Sitten taas kiltti ja kunnollinen mies saattaa miettiä juuri kuten ap:kin, että jos toinen on tosissaan kiinnostunut, niin kaipa tämä olisi treffeillä jo sanonut, että haluaa tavata uudestaan... Ja kun ei sanonut, niin ehkä ei sitten kannata ottaa yhteyttä, vaikka tuntuikin siltä, että oli molemminpuolista kemiaa ilmassa.

Vierailija
13/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ensitreffien lopuksi on puhuttu, etät haluaako kumpikin nähdä uudestaan. Tämä ei tosin tarkoita tuleeko niitä toisia treffejä vaikka vaihdettaisiin numerot. Silti voi ihminen miettiä uudestaan tai tavata jonkun toisen. Mikäli ennen treffejä viestitelty useamman kerran päivässä, niin 1-2 päivän tauko treffien jälkeen olisi todella omituinen.

Vierailija
14/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ottaa yhteyttä, se on aivan selkeää itsensä tyrkyttämistä!

Kyllä se niin on, että mies kyllä ottaa yhteyttä naiseen treffien jälkeen, jos hän on todella naisesta kiinnostunut.  Se fakta.

Eivät miehet jää odottelemaan naisen yhteydenottoja, vaan hoitavat homman itse, silläkin uhalla, että tulee pakit.

Ja siitä muodostuu ongelma, kun molemmat ajattelevat samoin. Sitten kumpikaan ei ota yhteyttä vaikka kumpikin haluaisi.

Vierailija
15/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää naiset, jotka uikuttaa miehen perään, lähettämällä viestejä heti treffien jälkeen.

Pari päivää on ihan sopiva rako "makustella" tapaamista.

Miehellä saattaa olla useampia treffejä putkeen, joten mieskin tarvitsee vähä tuumaustaukoa.

Pisteitä tuskin heruu sille naiselle, joka heti treffien jälkeen on viestejä puskemassa, koska ihan vasta nähty.

Vierailija
16/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin silloin joskus tuollaisessa tilanteessa, että mitä MINÄ haluan. Haluanko minä nähdä uudelleen vai en. Jos mielestäni mies oli hyvä, niin juttelimme siitä jo treffeillä, jos taas ei, niin sanoin selkeästi asian.

En tainnut kertaakaan odotella viestiä, sillä mielestäni tuo oli niin helppoa ja reilua kaikille.

Vierailija
17/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitostako sitä tietää kuka on kunnollinen ja kuka ei. Myös mies jota kohtaan nainen on aloitteellinen, saattaa olla epäkunnollinen.

Vierailija
18/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää naiset, jotka uikuttaa miehen perään, lähettämällä viestejä heti treffien jälkeen.

Pari päivää on ihan sopiva rako "makustella" tapaamista.

Miehellä saattaa olla useampia treffejä putkeen, joten mieskin tarvitsee vähä tuumaustaukoa.

Pisteitä tuskin heruu sille naiselle, joka heti treffien jälkeen on viestejä puskemassa, koska ihan vasta nähty.

Sinulla ei taida olla treffejä ikinä.

Minä päätin itse mitä teen ja miltä treffit tuntuivat.

Vierailija
19/19 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä kiinnostaa, se laittaa viestiä. Poikkeuksetta. Jos olen käynyt kahvitreffeillä, se viesti on tullut yleensä jo ennen kuin ehdin takaisin autolleni. Viimeistään kotimatkan aikana. Poikkeuksetta. Jos viestiä ei ole tullut heti, sitä ei ole tullut. Enkä ole jäänyt kaipaamaan. Eikä tuo viestikään sitä tarkoita, että toisia treffejä olisi tullut. Toiset treffit on aina mun päätös. POIKKEUKSETTA.