joku mies kehu mun vartaloa tänään ohi mennessään, tuli paha, inhottava ja nöyryytetty olo
Kommentit (15)
Opettele tulemaan sinuiksi vartalosi kanssa.
Vierailija:
Opettele tulemaan sinuiksi vartalosi kanssa.
Tuollainen olo mullekin tulee, varmaan hunnussa ois kunnioitetumpi tunne.
Vierailija:
jos se oli vilpitön ja positiivinen kehu, niin siitä ei luulisi pahaa mieltä tulevan. kannattaa opetella ottamaan kehuja vastaan, ja oikeasti myös vähän flirttaamaan. se piristää päivää!
Kyllä niitä kommentteja muutkin saa ;)
Vierailija:
Eikä se huntu sun kroppaas peitä, typerys, vaan pääsi. Mutta sielläpä ei taida enää olla mitään mitä kannattaisi suojatakaan.
Minusta toisen vieraan ihmisen kehon kommentoiminen on MOUKKAMAISTA ja LOUKKAAVAA.
Suomalainen mies yleensä antaa vaan katseellaan ymmärtää tykkäävänsä, mutta voi herran jesta niitä italiaanoja! Siellä ei normaalin näköinen nainen voi kävellä sataa metriä kadulla, ettei jostain kuulu Bellissima! Bella bambina! ja henkilökohtainen suosikkini Grazie alla tua mamma! ;) Ne vielä ajattelevat usein olevansa peräti töykeitä, _elleivät_ sano jotain.
Mutta kyllä mä ymmärrän, että jos kommentti sanotaan irstaaseen sävyyn, niin se tuntuu inhottavalta. Se on se vivahde-ero.
Vikaan meni. Ymmärrän tosin heitä hyvin.
Suosittelen jonkinasteista terapiaa.
Vierailija:
Suosittelen jonkinasteista terapiaa.
vieras mies tai tuttukaan kommentoi kehoani tai ulkonäköäni. Vain miehelläni on siihen oikeus, ei kenelläkään muulla miehellä. En myöskään pidä siitä jos tuntemattomat miehet puhuttelevat minua jos mieheni ei ole paikalla. Nämä siis sellaisia asioita jotka minuun on iskostettu jo lapsena vaikka asuin tavallisessa pakanaperheessä.
Kieltämättä hieman kadehdin musliminaisen vapautta pukeutua.
Riippuu tosiaan ihan äänensävystä, eleistä ym. miten se sanotaan.
akkoja, jotka ei osaa nauttia elämästä. Huh!