Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto mua ällöttää mun sairaan paksut reidet ja lantio

Vierailija
14.06.2020 |

2014 oli vielä oikein kiva vartalo. Muutenkin niin ruma ja vanha olo. Hyh.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kuvittelen että jalkani ovat paksut, vaikka käytin vain löysiä housuja.

Vierailija
2/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olo menee pian ohi, pystyt näkemään myös hyviä puolia itsessäsi ja nauttimaan kehostasi. Oot ihan yhtä arvokas kuin kaikki muutkin ihmiset. Reisi/lantio-alueen rasvat ovat kyllä yksi saatanan keksintö nykyajan mittapuulla, mutta aikanaan juuri meidän tyyppiset kropat olivat tärkeitä lisääntymisen ja lajin säilymisen kannalta :)

Arvosta itseäsi terveellisellä ruualla ja harrasta säännöllisesti mieleisiä liikuntalajeja. Alat ensinnäkin tykkäämään enemmän itsestäni jo ihan siksi että teet hyviä ja kivoja asioita, ja kyllä se kroppakin muotoutuu kun siitä pitää huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get your ass up. Itse sain tänään tarpeekseni itsestäni. Jumppasin sitten 1,5 h kahteen otteeseen, mutta silti mies jaksaa valittaa.

Vierailija
4/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aurinkoa, se kaunistaa kummasti.

Vierailija
5/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nuorena häpesin ja inhosin mun paksuja reisiä. Ajattelin, että olen onnellinen sitten jos mulla olis hoikat tikkujalat. Jostain kohtalon oikusta aloin kuitenkin harrastaa salitreeniä. Aloin tekemään mm. kyykkyjä ja maastavetoja kunnon painoilla. Reidet kasvoivat entisestään ja varmaan muotokin muuttui lihaksen tullessa läskin rinnalle. On sitä läskiä edelleenkin, etenkin sisäreisissä mutta etu-ja takareidet on kovat. Innostuin siitä treenistä niin, että nyt koitan saada reisistä ja pepuista entistäkin paksummat ja muhkeammat. Riisiä ja kaurapuuroa kuluu päivässä hurjat määrät, samoin vähärasvaista proteiinia ja jonkin verran pähkinöitä, jotta onnistun reisien kasvatus-projektissani. Toki myös monta salitreeniä viikossa. 

Ei ehkä ap:ta lohduta, mutta ala treenaaman sillä ajatuksella, että haluat vahvistaa ja voimistaa reisiäsi. Kun tiedät olevasi vahva, ei paksut reidet haittaa yhtään! Päinvastoin, niistä voi olla oikein iloinen! 

Vierailija
6/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mies valita ja liikun kyllä päivittäin. Ruokaa vaan pitäisi syödä vähemmän.

Vierailija
7/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on oikein hyvä twerkkaus-vartalo. Senkun alat hetkuttelemaan peppuasi musiikin tahtiin. 

Vierailija
8/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut reidet mmmmm

Vierailija
9/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paksuissa reisissä tai leveässä lantiossa mitään vikaa ole tosin kuin lihavassa vyötärössä.

Vierailija
10/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko mieluummin tynnyrimahan, jos voisit valita?

Vierailija
11/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tynnyrimaha on helppo piilottaa tunikan alle ja tynmyrimahoilla on usein hoikat sääret, joita on kiva kesällä esitellä.

Vierailija
12/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksut reidet mmmmm

Hmmmm...

Vierailija
13/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut reidet ja leveä lantio on just hyvät ja seksikkäät, sellainen synnyttäjän kroppa.

Vierailija
14/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkutellaan kun tavataan!

Vierailija
15/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tai ei uskota

mies52v

Vierailija
16/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksut reidet ja leveä lantio on just hyvät ja seksikkäät, sellainen synnyttäjän kroppa.

Ai miehellä vai?

Vierailija
17/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tynnyrimaha on helppo piilottaa tunikan alle ja tynmyrimahoilla on usein hoikat sääret, joita on kiva kesällä esitellä.

Moni tunikamamma vaikuttaa ajattelevan näin. Vaikka leveä lantio ja täyteläisen reidet on parasta naisvartalossa.

Vierailija
18/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas joku tunikamuumi kävi jo alapeukuttamassa.

Vierailija
19/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tynnyrimahalle sitten pitäisi tehdä, kun lihasliikkeet ei auta ja ylimääräistä rasvaa ei vatsanseudulla ole. Jos ei saa piilottaa tunikaan, niin oisko piukka napapaita tai makkarankuoripaita hyvä?

Ap, keskity niihin kohtiin, joista pidät ulkonäössäsi. Paksut reidet ja lantio on terveen merkki!

Vierailija
20/23 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Makunen kirjoitti:

Ei paksuissa reisissä tai leveässä lantiossa mitään vikaa ole tosin kuin lihavassa vyötärössä.

Onko alapeukuttajat sitä mieltä, että paksu maha on pienempi paha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi