Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuuluuko minun tässä tapauksessa maksaa vieraan lapsen silmälasit?
14.06.2020 |
Olin kaupassa ja joku n.6v poika ryntäsi kärryjäni päin yhtäkkiä. Poika kaatui ja silmälasit hajosivat. Pojan isä vaati yhteystietojani joita en antanut, koska eihän tuo ollut mitenkään minun vikani?
Kommentit (4)
Menee perheen omasta vakuutuksesta tai lompakosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Et ole korvausvelvollinen. Niillä on varmaan vakuutus.
No kiilasitko tahallaan sen lapsen? Sellaisia/sinunlaisia täällä riittää.
Alue: Aihe vapaa
Et ole kyllä millään muotoa korvausvelvollinen