Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä lääkkeellä äänet pois?

Vierailija
14.06.2020 |

Kuulen nykyään joka aamuyö ääniä, herään niihin. Myös öisin saatan heräillä ääniin. Nyt lääkkeenä on abilify, mutta se ei näytä auttavan. Kuulen naapureiden ääniä, vaikka asun omakotitalossa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat?

Vierailija
2/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvatulpat?

Ei auta, kun äänet tulevat pään sisältä ja ovat syyttäviä ja vihaisia. En ainakaan vielä usko että naapurit huutelevat minun asioita yölläkin pihalla. En ole psykoosissa, kun vielä ymmärrän ettei minua vainota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene psykiatrille kysyy apua.

Vierailija
4/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene psykiatrille kysyy apua.

Menen kyllä. Kysyin vaan millä muut skitsot ovat päässeet äänistä eroon.

Vierailija
5/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressin poisto. Mulla oli samaa pahimpina burnout-vuosina. Heräsin kun joku huusi korvan vieressä, oveen jyskytettiin, vieressä räjäytettiin niin että korva soi, lisäksi tulivat näköharhat, heräsin aamuyöllä kun joku seisoi vieressä ja puhui minulle. Askelia sängynvierestä, kissa hyppäsi sänkyyn, ikkuna avautuu. Sitten kuvioihin tuli unissakävely.

Mikään noista ei ollut totta, vaikka luulin että meillä joko kummittelee tai olen tullut hulluksi.

Tai molempia. Kissakin on kuollut jo yli 15 vuotta sitten.

Eli stressiä kannattaa hoitaa. Itse sain apua psykologilta ja meditaatiosta. Mikään mikä rentouttaa ei ole hömppää, paitsi alkoholia en suosittele.

Vierailija
6/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lääkkeet on reseptin alaisia, ei täällä palstalla voida niitä sinulle kirjoittaa. varaa lääkärille aika, kyllä ne äänet saadaan pois.

Vierailija
7/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haldol tai Serenase.

Vierailija
8/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin antipsykooteista tuohon auttaa tehokkaasti, tuollaisiin nk. positiivisiin psykoosioireisiin on onneksi hyvät ja toimivat lääkkeet olemassa. Saat ajan varmastikin hyvin pian kun olet yhteydessä terveydenhuoltoon.

Vierailija
9/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peratsin.

Vierailija
10/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on siinä uni ja valvetilan rajamailla kuulunut aina monenlaisia ääniä. Varmaan ihan normaalia aivojen toimintaa. Mulla lääkkeenä piikki abilify kuukauden välein. Nukuttuakin tulee liikaa, josta olen huolissani.

Vierailija
11/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan pian aika psykiatrille eri syystä. Nyt olen vasta havahtunut, ettei tämä äänten kuuleminen ole kivaa ollenkaan.

Vierailija
12/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on siinä uni ja valvetilan rajamailla kuulunut aina monenlaisia ääniä. Varmaan ihan normaalia aivojen toimintaa. Mulla lääkkeenä piikki abilify kuukauden välein. Nukuttuakin tulee liikaa, josta olen huolissani.

Minulla sama lääke. Taitaa mennä vaihtoon. Ap

Vierailija
13/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö painajaisia usein? Minä näen ja usein ne sekoittuu todellisuuteen niin, että näen jonkun seisovan sängyn vieressä tai katsovan seinältä. Ap

Vierailija
14/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketipinor, olanzapin, deprakine

Vierailija
15/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia joku pitää kiinni tyylisiä painajaisia ainakin olen nähnyt monesti ja että joku makaa vierellä. Joten semmosia nyt ainakin ja suu kuivaa ihan pirusti kun on tuo abilify kuuri..

Vierailija
16/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä niitä pitaisi saada pois?

Jos ajattelen itseäni, niin olen koko ikäni kuullut ihan jokaisen ajatukseni äänenä.

Miten muuten se voi edes olla?

Miksi tehdä itsestaan joillain pillereillä erilaista?

Mika on syy.

Naputtelin sieluni silmin joka sanan tähän.

Minä olen sielu.

Vierailija
17/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelen itseäni, niin olen koko ikäni kuullut ihan jokaisen ajatukseni äänenä.

Mika on syy.

Minä olen sielu.

Pitäisikö ne äänet sitten tulkita niin, että naapurit puhuu keskenään keskellä yötäkin minusta ja kuulee mitä ajattelen? Vai kommunikoiko he keskenään ajatusten tasolla? Onko tervettä ajattelua?

Vierailija
18/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näetkö painajaisia usein? Minä näen ja usein ne sekoittuu todellisuuteen niin, että näen jonkun seisovan sängyn vieressä tai katsovan seinältä. Ap

Painajaiset voi liittyä myös unihäiriöön.

Ääniasioista paremmin tietoa

Suomen moniääniset ry https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.moniaa…

Vierailija
19/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika on syy.

Minä olen sielu.

En kuule omia ajatuksiani, vaan kuulen naapureiden ajatuksia/puhetta heidän äänillään. Ap

Vierailija
20/32 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haldol