Sanna Marin ei ole raskaana eli spekulaatiot siitä voi unohtaa.
YLE:n haastattelussa sanoi Sanna selvästi ettei ole raskaana. Tulee siis kiusaamaan suomalaisia vielä pitkään pääministerinä...
Lainaus haastiksesta:
MARIN sai myös kysymyksen, onko vanhempainvapaalle jääminen pääministerille mahdollinen samalla tavalla kuin muille ministereille. Marin on Me Naiset -lehden haastattelussa sanonut toivovansa tyttärelleen pikkusisarusta.
”Pääministerille tämänkaltainen järjestely ei ole mahdollinen, koska kun pääministeri eroaa niin silloin koko hallitus eroaa. Mutta kuten olen todennut, nuorena naisena pitää huomioida myös perhetilanne, kun se on ajankohtainen. Eivät naiset voi jättää perhettä odottamaan uran jälkeistä aikaa.”
Juuri nyt ei perheenlisäystä ole tulossa.
”Voin todeta, että tämä asia ei ole nyt tällä hetkellä minulle ajankohtainen eikä hallitus ole mihinkään eromassa tai kaatumassa”, Marin sanoi.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pistän 100e vetoa sen puolesta että marin tulee vielä raskaaksi tämän hallituskauden aikana.
Hän saa näkyvyyttä ja haluaa edistää tasa-arvoa joten olen varma että hän ilmoittaa vielä tämän hallituskauden aikana siitä että hän on raskaana.Ei tule. Laihtuminen ja yltiöpäinen treenaaminen estävät hedelmöitymisen. Ja ihan turha poistaa tätä kommenttia koska se on täyttä faktaa.
Ei Sannuli liian laiha ole. Leveä synnyttäjän lantio <3
https://newsroom.consilium.europa.eu/events/20210625-european-council-j…
Kohta 6:00
Percaus näyttää olevan entisellään...
Pyörittää aivan tahallaan sitä.
Kävelee ihan normaalisti. Tasajalkaako pitäisi hyppiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se jaksais kahta lasta. Hädin tuskin kestää tuon yhden kanssa, vaikka ei tätä yhtä lastaan juurikaan ehdi nytkään hoitamaan tai näkemään
Katsokaa seiskasta miten puutui pienellä koko perheen Korkeasaari-reissulla... ei ole äitiainesta.
Seiskaan oli joku läskipasssska ämmä stalkannut ja ilmiantanut Marinin perheen omilla tulkinnoillaan. Katso itse Hymystä miten Sanna pitää huolta Emmasta. Ne on aitoja paparazzikuvia eikä niissä ole taka-ajatuksia kuten Seiskan "yleisövinkeissä" joista saa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pistän 100e vetoa sen puolesta että marin tulee vielä raskaaksi tämän hallituskauden aikana.
Hän saa näkyvyyttä ja haluaa edistää tasa-arvoa joten olen varma että hän ilmoittaa vielä tämän hallituskauden aikana siitä että hän on raskaana.Ei tule. Laihtuminen ja yltiöpäinen treenaaminen estävät hedelmöitymisen. Ja ihan turha poistaa tätä kommenttia koska se on täyttä faktaa.
On kyllä sen tasoista heruttelupyöritystä ettei tuo sovi lainkaan Brysselin kuppassten ukkojen katsottavaksi.
Suunnattu suoraan Emmanuelille.
Tässä todiste Seiskasta ettei Sanna ole raskaana.
https://www.seiska.fi/kotimaa/oho-paaministeri-sanna-marin-vietti-iltaa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sen tasoista heruttelupyöritystä ettei tuo sovi lainkaan Brysselin kuppassten ukkojen katsottavaksi.
Sanna sanoi tänään Eurooppaforumilla että Ranska tukee EU:ssa Suomen "metsäpolitiikkaa". Niinpä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna sanoi tänään Eurooppaforumilla että Ranska tukee EU:ssa Suomen "metsäpolitiikkaa". Niinpä...
No voihan sitä tuollakin nimellä kutsua, en oo ennen vaan kuullut :)
Aika outoa että kovassa nosteessa edelleen oleva Marin jäisi riviedustajaksi. Jäätävä asuntovelka taustalla kanssa. Äijä irtisanoutunut eikä kirjoittaessa tiedetä jatkaako kompensoivilla tuloilla. Tuskin kun ei mikään poikkeuksellinen johtajatyyppi ole. Toivottavasti kyse ei ole avioerosta, ihan hyvin vapaa suhde näyttää toimivan noilla. Kyse on nyt pakko olla että tulee vaalikausivauva ja neljän vuoden päästä uuteen hallitusvastuuseen. Ei nyt kannata jättää peliä kesken ja haihtua palkintovirkaan.
Suomi ei kestä enää enempää Sannan "neuvotteluvoittoja". Näitäkin maksaa seuraavakin sukupolvi.