Sanna Marin ei ole raskaana eli spekulaatiot siitä voi unohtaa.
YLE:n haastattelussa sanoi Sanna selvästi ettei ole raskaana. Tulee siis kiusaamaan suomalaisia vielä pitkään pääministerinä...
Lainaus haastiksesta:
MARIN sai myös kysymyksen, onko vanhempainvapaalle jääminen pääministerille mahdollinen samalla tavalla kuin muille ministereille. Marin on Me Naiset -lehden haastattelussa sanonut toivovansa tyttärelleen pikkusisarusta.
”Pääministerille tämänkaltainen järjestely ei ole mahdollinen, koska kun pääministeri eroaa niin silloin koko hallitus eroaa. Mutta kuten olen todennut, nuorena naisena pitää huomioida myös perhetilanne, kun se on ajankohtainen. Eivät naiset voi jättää perhettä odottamaan uran jälkeistä aikaa.”
Juuri nyt ei perheenlisäystä ole tulossa.
”Voin todeta, että tämä asia ei ole nyt tällä hetkellä minulle ajankohtainen eikä hallitus ole mihinkään eromassa tai kaatumassa”, Marin sanoi.
Kommentit (109)
Jenni V näytti raskaana olevalta Emma gaalassa. Onko?
Vierailija kirjoitti:
KETÄ V!T TUA KIINNOSTAA?!?!
SINUA KOSKA TULET TÄNNE HUUTAMAAN STTANAN PASSKIAINEN!!!
Vierailija kirjoitti:
Minä pistän 100e vetoa sen puolesta että marin tulee vielä raskaaksi tämän hallituskauden aikana.
Hän saa näkyvyyttä ja haluaa edistää tasa-arvoa joten olen varma että hän ilmoittaa vielä tämän hallituskauden aikana siitä että hän on raskaana.
Ei tule. Laihtuminen ja yltiöpäinen treenaaminen estävät hedelmöitymisen. Ja ihan turha poistaa tätä kommenttia koska se on täyttä faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pistän 100e vetoa sen puolesta että marin tulee vielä raskaaksi tämän hallituskauden aikana.
Hän saa näkyvyyttä ja haluaa edistää tasa-arvoa joten olen varma että hän ilmoittaa vielä tämän hallituskauden aikana siitä että hän on raskaana.Ei tule. Laihtuminen ja yltiöpäinen treenaaminen estävät hedelmöitymisen. Ja ihan turha poistaa tätä kommenttia koska se on täyttä faktaa.
Ei Sannuli liian laiha ole. Leveä synnyttäjän lantio <3
https://newsroom.consilium.europa.eu/events/20210625-european-council-j…
Olen Sannan kans samana vuonna syntynyt (-85) eikä me enää mitään nuoria aikuisten oikeesti olla. Kyllä tämä on jo keski-iän esiastetta.
Vierailija kirjoitti:
Hän saa näkyvyyttä ja haluaa edistää tasa-arvoa joten olen varma että hän ilmoittaa vielä tämän hallituskauden aikana siitä että hän on raskaana.
Samaa uskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän saa näkyvyyttä ja haluaa edistää tasa-arvoa joten olen varma että hän ilmoittaa vielä tämän hallituskauden aikana siitä että hän on raskaana.Ei tule. Laihtuminen ja yltiöpäinen treenaaminen estävät hedelmöitymisen. Ja ihan turha poistaa tätä kommenttia koska se on täyttä faktaa.
Kohta 6:00
Percaus näyttää olevan entisellään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannan kannattaa nyt ehdottomasti panna tauotta lomallaan jotta tulee raskaaksi. Syksyllä joutuu valtakunnanoikeuteen ja välttää vankilan vain raskauden ansiota. Maanpetturuus vaatii ehdotonta vankeutta joten istuu sitä kyllä synnytyksen jälkeen.
Hesari tekee jutun laskeneiden kannatuslukujen takia, kuinka Sanna menee mustikkametsään, kori käsivarsillaan, lenninki hulmuten ja niittykukkia hiuksissaan. Ja mammat ihastelee, kuinka hieno ihminen hän onkaan. Kannatus nousee taas. Hei, kaikki tekee virheitä.
Sanna ei kyllä ole mitään virhettä lähiaikoina tehnyt.
Mmm siis viimeisten minuuttien aikana'?
Vierailija kirjoitti:
Sääli. Sääli Suomea.
Lässynlässyn ja öyhötihöyhöti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta 6:00
Percaus näyttää olevan entisellään...
Pyörittää aivan tahallaan sitä.
Vähemmän vahinkoa tulisi Suomen naispoliitikkojen maineelle, jos jättäytyisi suosiolla kotirouvaksi, koska siihen äly ja muutkin kyvyt riittää.
Keski-ikäinen täti tuo on eikä mikään "nuori nainen". Aikamoisessa harhamaailmassa elää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapa selvää, mikä on synnyttäjän lantio.Voi olla kylän levein perse, mutta silti liian kapea lantio synnytykseen. Sannaan en nyt viittaa.
Oltiin oikeassa Mariastakin!
T. Av-mamma
Vierailija kirjoitti:
Ei se jaksais kahta lasta. Hädin tuskin kestää tuon yhden kanssa, vaikka ei tätä yhtä lastaan juurikaan ehdi nytkään hoitamaan tai näkemään
Kreeta Karvalako siellä kaikkien kananperseläskien edustajana Sannalle luonneanalyysiä taas tekemässä? Sanna Marinille hänen tyttönsä on aivan kaikki kaikessa. Tärkeämpi kuin ura tai työ tai mies tai mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen täti tuo on eikä mikään "nuori nainen". Aikamoisessa harhamaailmassa elää
Varhaiskeski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varhaiskeski-ikäinen.
Pääministeriksi lähes sikiöasteella.