Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin ei ole raskaana eli spekulaatiot siitä voi unohtaa.

Vierailija
14.06.2020 |

YLE:n haastattelussa sanoi Sanna selvästi ettei ole raskaana. Tulee siis kiusaamaan suomalaisia vielä pitkään pääministerinä...

Lainaus haastiksesta:
MARIN sai myös kysymyksen, onko vanhempainvapaalle jääminen pääministerille mahdollinen samalla tavalla kuin muille ministereille. Marin on Me Naiset -lehden haastattelussa sanonut toivovansa tyttärelleen pikkusisarusta.

”Pääministerille tämänkaltainen järjestely ei ole mahdollinen, koska kun pääministeri eroaa niin silloin koko hallitus eroaa. Mutta kuten olen todennut, nuorena naisena pitää huomioida myös perhetilanne, kun se on ajankohtainen. Eivät naiset voi jättää perhettä odottamaan uran jälkeistä aikaa.”

Juuri nyt ei perheenlisäystä ole tulossa.

”Voin todeta, että tämä asia ei ole nyt tällä hetkellä minulle ajankohtainen eikä hallitus ole mihinkään eromassa tai kaatumassa”, Marin sanoi.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006541011.html

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei se hajotakaan hallitusta ennen kuin on leikkauslistat tulossa. Elokuussa saamme sitten yllätysraskaudesta tiedon. Sitten se onkin ajankohtainen.

Vierailija
2/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia hankita, niitä saadaan.

Vierailija
4/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pääministerillä ole oikeutta äitiyslomaan? Vanhanen voisi sijaistaa. 

Vierailija
5/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitto!

Vierailija
6/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tästä asiasta kysytä Marinin avomiehen mielipidettä? Kyllähän tää häntäkin koskee.

Vierailija
7/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna se jaksaa jauhaa yksityselämästään niin kuin Seiskan julkkis, mutta kyselytunnilla ei vastaa mihinkään.

Vierailija
8/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna se jaksaa jauhaa yksityselämästään niin kuin Seiskan julkkis, mutta kyselytunnilla ei vastaa mihinkään.

Kateus on kamala tauti. Erityisen herkästi se näkyy teikäläisillä, jotka itse olette joka mutkassa kateuskorttia heiluttamassa.

Vierailija
9/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo raskausasia oli toimittajan kysymys tämän päivän haastattelutunnilla. Olisiko pitänyt jättää vastaamatta? Ei tuo mitään jauhamista ole vaan vastasi kysymykseen. Höh.

Vierailija
10/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus on kamala tauti. Erityisen herkästi se näkyy teikäläisillä, jotka itse olette joka mutkassa kateuskorttia heiluttamassa.

Ok, missä olen heiluttanut kateuskorttia?

Vierailija
11/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kepulaiset lähtee hallituksesta lokakuuhun mennessä eli Sanna voi sitten huudella oppositiosta maha pystyssä.

Sulla ei sitten tullut mieleen se vaihtoehto että vaikka Kepu lähtee, Sanna on edelleen se joka kokoaa uuden hallituksen? Ei demarit mihinkään lähde.

Kenenköhän kanssa luulet Marinin saavan sen hallituksen kasaan? Kokoomuksen? Persujen? Ei tule onnistumaan. Kukaan selväjärkinen ei lähde Marinin ja v ihervassareiden kanssa ottamaan miljardilainoja ja jakamaan niitä minne sattuu.

Ei Kepu mihinkään hallituksesta lähde. Silloin koko puolue lakkautettaisiin. Turhaa uhoa vaan nuo lähtöuhkaukset. 

Vierailija
12/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kepulaiset lähtee hallituksesta lokakuuhun mennessä eli Sanna voi sitten huudella oppositiosta maha pystyssä.

Sulla ei sitten tullut mieleen se vaihtoehto että vaikka Kepu lähtee, Sanna on edelleen se joka kokoaa uuden hallituksen? Ei demarit mihinkään lähde.

SDP voisi ottaa vaikka uudet vaalit ja mahdollisesti nostaa salkut kuudesta kahdeksaan?

Vierailija
13/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenköhän kanssa luulet Marinin saavan sen hallituksen kasaan? Kokoomuksen? Persujen? Ei tule onnistumaan. Kukaan selväjärkinen ei lähde Marinin ja v ihervassareiden kanssa ottamaan miljardilainoja ja jakamaan niitä minne sattuu.

Ei Kepu mihinkään hallituksesta lähde. Silloin koko puolue lakkautettaisiin. Turhaa uhoa vaan nuo lähtöuhkaukset. 

Tai ainakin 2023 kannatus olisi 5% ja hei hei keskusta.

Vierailija
14/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin tulee uudet vaalit ja sehän olisi mannaa jyrkässä nousukiidossa oleville demareille ja hirveintä myrkkyä syöksykierteessä oleville kepuleille ja persuille.

Se on satavarma asia, että juuri nyt kepulit istuu hallituksessa kuin tatti, eivätkä lähde sieltä yhtään minnekään, sillä he pelkäävät uusia vaaleja kuin ruttoa. Yhtä vähän uusia vaaleja juuri nyt haluaa persut, kun kannatus on rajussa laskussa ja päällä on vielä parhaillaan kuumana vellova Hankamäki-keissi ja siihen vielä Turtiaisen sekoilut päälle.

Vierailija
15/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo raskausasia oli toimittajan kysymys tämän päivän haastattelutunnilla. Olisiko pitänyt jättää vastaamatta? Ei tuo mitään jauhamista ole vaan vastasi kysymykseen. Höh.

No MeNaisillehan se itse avautu asioistaan. Kyllä se tietää että noista kommenteista seuraa lisäkysymyksiä ja spekulointia.

Voi kamalaa mikä rikos. Jos Sanna ei suostuisi mihinkään haastatteluihin alkaisi hirvee jäkätys että on ylimielinen kun ei vastaa haastattelupyyntöihin.

Vierailija
16/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pääministeriä sijaista nyt Matti Vanhanen? Voi hyvin olla poissa muutamia kuukausia. Miksi erota pitäisi? Eikös Uuden-Seelannin.pääministeri hiljan synnyttänyt?

Vierailija
17/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tästä asiasta kysytä Marinin avomiehen mielipidettä? Kyllähän tää häntäkin koskee.

Jospa Sanna on itse kysynyt aviomiehensä mielipidettä? Minkä takia toimittajien sitä pitäisi erikseen udella?

Vierailija
18/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ikuinen riesa kirjoitti:

kuka tommosta ees panis

Olen varma että aikamoinen jono olisi Sannaa laittamaan.

Tähän asiaa on av-mammojen turha ottaa kantaa vaan tää pitäisi kysyä miehiltä. Ja minäkin luulen ettei jäisi Sanna ilman.

Älä nyt ole naurettava, vaikka toki persuus itsessään jo aivan naurettavaa onkin. Jos Sanna Marin laittaisi ilmoituksen Tinderiin, niin tinderi menisi tukkoon välittömästi. Onhan Sanna juuri sellainen nainen, josta kaikki miehet unelmoi. Tämä nyt on pässinsevä asia josta on turha edes alkaa kinata. Ja minulle on sukupuolesta turha nillittää, minulla on munat ja satavarmasti tiedän minkälaisista naisista me miehet pidämme.

m34

No mikä siinä Sannassa on niin unelmaa? Älä sano, että kaunis vaan kerro yksityiskohtaisesti.

Kaupungilla näkee päivittäin kauniimpia naisia.

Vierailija
19/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ikuinen riesa kirjoitti:

kuka tommosta ees panis

Olen varma että aikamoinen jono olisi Sannaa laittamaan.

Tähän asiaa on av-mammojen turha ottaa kantaa vaan tää pitäisi kysyä miehiltä. Ja minäkin luulen ettei jäisi Sanna ilman.

Juu ihan varmaan jäisi :D

Tämän näköisella naisellehan jokaikinen mies antaisi pakit välittömästi: https://valtioneuvosto.fi/documents/10184/14234725/Sanna-Marin-7.jpg/38…

Eikä kukaan antaisi hänelle edes säälistä :p

Vierailija
20/109 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä