Mennäkö lääkärille vai ei?
Oireena ovat vakavia. Toisaalta se tarkoittaa myös, että jos saan Koronan en todennäköisesti selviä siitä. Tässä kunnossa missä olen nyt olen kuitenkin kauemmin kun tuon Koronan 2 viikkoa. En halua myöskään sairaalaan kesken kesää. Toisaalta on mahdollista että lääkärissä ei sairastuisikaan.
Nainen 45 v. sairastuin 3 kk sitte, sitä ennen perusterve
Kommentit (15)
Lääkärissä koronan saamisen mahdollisuus on suht pieni tällä hetkellä. Nyt on siis hyvä aika hoitaa terveysasiat kuntoon. Jos se toinen aalto syksyllä sitten tuleekin, niin ei ole kiva silloin joutua päivystykseen.
Hengenahdistusta on ollut ja keuhko-oireita, kaliumin puutosta ja refluksioireita. Kunto on mennyt huonoksi ja olen laihtunut tahattomasti.
Lisättäköön että asun valitettavasti Helsingissä ja idässä vielä.
No menet lääkäriin tietty, heti huomenna soitat. Johan tuo on hulluutta! Koronariski on todellakin pieni murhe tuossa tilanteessa, tai voihan olla että sulla on just se nyt. Herätys!
Monikohan kuollut muihin tauteihin koronan pelossa. Ei sieltä terkassa mitään saa kun sinne saa mennä edes koronasta heti ovella kysytään jos hengitysoireita.
Soitin kyllä viime viikolla terveysasemalle ja terveydenhoitaja siellä ilmoitti että voin mennä Malmin Korona-asemalle. Juu, ei tule tapahtumaan. Jos tämä on Korona niin hoitoalan ei ole, en kuitenkaan usko kun ei ole tarttunut muihin eristyksessä kanssani oleviin.
Miksi sä tänne palstalle tulet marisemaan , haluat vain huomiota
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo itä-helsingissä asuminen on 100 kertaa vaarallisempaa kuin koronan saaminen. Miten ihmiset ylipäätään muuttavat tuonne. Nyt ihan aluksi alat pakkaamaan tavaroita ja muutat pois sieltä. Mieli kohenee, keho parantuu. Samalla vuokrahinnalla saat Espoosta tai Muualta pks seudulta kivan rauhallisen asuinympäristön.
No kuule kärsi ja vaikka kuole sitten, oma päätös.
Vierailija kirjoitti:
Hengenahdistusta on ollut ja keuhko-oireita, kaliumin puutosta ja refluksioireita. Kunto on mennyt huonoksi ja olen laihtunut tahattomasti.
Kaliumin saat kuntoon itsekin, tabletit saa ilman reseptiä. Moni labra ottaa nestarit myös itsemaksavilta asiakkailta eli et tarvitse lähetettä. Voit ottaa myös pelkän kaliumin halutessasi, mutta kannattaa silti maksaa myös natriumista ja kreasta.
Painon saat myös nostettua itse takaisin jos haluat sitä riittävästi ja teet systemaattosta työtä asian eteen. Lääkäriä prosessissa ei tarvita.
Jo näiden korjaaminen kohentaa oloasi ja jaksat paremmin jos tulee kuuma kesä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo itä-helsingissä asuminen on 100 kertaa vaarallisempaa kuin koronan saaminen. Miten ihmiset ylipäätään muuttavat tuonne. Nyt ihan aluksi alat pakkaamaan tavaroita ja muutat pois sieltä. Mieli kohenee, keho parantuu. Samalla vuokrahinnalla saat Espoosta tai Muualta pks seudulta kivan rauhallisen asuinympäristön.
Jos kukaan ei asuisi Itä-Helsingissä, siellä olisi todella rauhallista.
No ehkä harkitsen sitä lääkäriin menoa sitten, pitää yrittää vaan vähän parantaa kuntoa ensin.
Eihän sitä koronaa juuri ooe enää tässä maassa. Etkä sitä kyllä ainakaan lääkäristä saa, koska sinne ei saa mennä oireisena.
Tottakai menet lääkäriin, jos oireesi ovat vakavia.