Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mie saanut jonku ihan sairaan häirikön perääni

Vierailija
14.06.2020 |

Eli lyhyesti ollaan tekemässä miehen kaa isompaa yllätystä isommalle väelle, tarkoituksena olisi rohkaistua ja muutenkin saada tosi hyvä mieli kaikille. No nyt sitten eilisestä asti oudosta numerosta satelee viestei, että ei saa missään nimessä tehdä mitään yllätystä, että hän menee tästä rikki! Olin sillee mitä hittoo sä sekoilet... Nii että jos muilla on iloa nii se sulta pois ja sä oot ihan rikki?? Oikeesti mitä hitsiä.. Juu ei olla perumassa yllätystä!!! Vaikka tää henkilö luuleekin omiaa..... Mut pikkasen itsekäs ajattelu tapa!😡 Teki mieli sanoa, et painu hoitoo. Mut en viitti ny. En vastannu mitää. Outoa. Hämmentävää. Miten joku kehtaa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun takapäästä kuuluu puhetta.

Ap

Vierailija
22/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun takapäästä kuuluu puhetta.

Ap

Meneppä nyt muualle trollaa siitä ku ei ketää oikeesti toi... T. Oikea ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki pitää täällä ymmärtää joko väärin tai sitte muuten vaan trollata väkisi?? Jos joku iha hyvyyttään tekee jotain hyvää, ni samantien saat kuulla olevas sairas. En yhtää ihmettele et suomes on paljon masentuneita ihmisiä.

Vierailija
24/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö ollaa pistetty aika paljon rahaa haisee tähä juttuun, sekä aikaa myös luvat hommattu jne... Että repikää siitä. Että se joka väittää oon hullu ni on sitä ihan itse!

Vierailija
25/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks minä menisiin kirjoittelee ihan huvikseen johonkin face ryhmää omallan naamallani vielä jos tämä ei pitäisi paikkaansa?? Mua vaan sattuu ärsyttää se hörhö. Sori. Tästä jos olen hullu sen takia!

Vierailija
26/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi saada vähän enemmän taustatietoa.

Voisiko olla että sen kirjoittajan uskonto tai maailmankatsomus ja muut näkemykset on nyt ristiriidassa sen kans minkä sinä koet kivaksi?

Jos kyseessä on yhtään politiikkaa tai uskontoa sivuava asia, voi olla että se jakaa mielipiteitä.

Vierailija
27/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätykset on per.....stä. 

Vierailija
28/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on yhtään politiikkaa tai uskontoa sivuava asia, voi olla että se jakaa mielipiteitä.

Vierailija
29/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään politiikkaa eikä eri uskontoa... En tiiä johtuu sen häirikö asenne mut silti harmittaa koko häirikkö :(

Ollaan molemmat työttömiä ja tätä varten säästetty aika s@@# rahaa että voitais vaan ilahduttaa jotain ja sit joltain vastaanotto on tämä :( mut ihan sama me ei luovuteta :) tän takii jaksan taistella. Minä haluan aiheuttaa hyvää jos joku ei ymmärrä niin sit ei ymmärrä. Oma ongelmansa.

Vierailija
30/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi teksti saattaa hieman sekava mut kirjoitin sen nopeasti kauheassa kiireessä ku tässä on tän yllätyksen takia todella paljon hoidettavaa. Pitäö soitella sun muuta.... Ja sitte tunne kuohuissa kirjoitin aloituksen... Sori siitäkin. Olisi pitäny kirjoittaa illal ku ois aikaa ollu enemmä.

Vierailija
31/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätykset on per.....stä. 

Puhutko itsestäsi?

Vierailija
32/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tätä ei nyt joku usko ja väittää provoksi on hyvä ja mene Facebookin kouvolan positiiviset ryhmää ni ainaki näette, että totta tämä on!

Vierailija
33/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei ymmärrä, mistä yllätyksessä on kyse, luulee vaikka että ollaan tulossa hänenkin kotia yllärikäynnille?

Vierailija
34/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei ymmärrä, mistä yllätyksessä on kyse, luulee vaikka että ollaan tulossa hänenkin kotia yllärikäynnille?

Siis ei me olla kenenkään kotiin menossa tässä. Eikä tämän yllätyksen ole kenellekään tarkoitus tuottaa pahaa mieltä vaan pikemmin hauskuuttaa ihmisiä, etenkin pieniä lapsia. Meijän läheiset kyllä tietää mikä yllätys se on jne. Eikä kukaan ole ottanut sitä niin vakavasti kuin tämä henkilö. En vaan jaksa oikeasti ymmärtää, että meidän pitäisi perua kaikki yhden ihmisen takia vaan siksi, että tämä ihminen hajoaa siihe? Minusta tuo on todella itsekästä vaatia edes moista... Sitä tässä vähän niiku ihmettelen, että miten kehtaa vaatia moista....

Vierailija
35/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu tietysti.

Vierailija
36/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se jäksittelee? Älä sie sekoile.

Vierailija
37/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sekavaa tekstiä !

Vierailija
38/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toivottavasti ihmiset nyt ymmärtäisi ettei olla mitää mielisairaita tai mitää muutakaan. Vaan ollaan ihan oikeasti säästetty rahaa tätä varten ja kysytty luvat ja kaikki. Omalla naamalla mainostettu jne. Mikään tässä ei ole trollia. Me nyt satutaan olemaan sellaisia jotka välillä ajattelee muitakin kuin itseään. Me nautitaan siitä, että muut nauttii. Se on se meijän juttu. Jos se tekee jonkun mielestä meijät sairaksi, ni terve mikä asenne jollain.

T. Oikea ap

Vierailija
39/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu tietysti.

En silppu enkä ole mikään muukaan trolli. Ihan aikuinen perheellinen ihminen.

Vierailija
40/42 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on sekavaa tekstiä !

Kato peiliin. Tässä ei oo mitään sekavaa. Kannattaa varmaa opetella muutakin sana varastoa kuin "nyt on sekavaa settiä!" "oot ihan pimee" jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi