Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä sinusta tuntuu kun olet aivan yksin?

Vierailija
14.06.2020 |

Olen nuori aikuinen (25 v) ja toivon aiheen menevän läpi vaikka uskonkin sen olevan helposti deletoitavissa. Itselläni on oma kuvan häiriö ja it se tuho ista käytöstä, mihin on vaikea saada läheisten tukea ja tiedän että palsta sensuroi vaikeita aiheita (minkä ymmärrän) mutta jos olet samankaltaisessa tilanteessa, tiedät kuinka apua on hankala saada. Olen ollut S S R I lääkityksellä ennenkin jonka lopetin kun tunsin vielä syvempää turtuneisuutta. Mitä ongelmia sinulla on? Minulla on myös ja haluaisin löytää paikan jossa niitä jakaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuu kun olet aivan yksin etkä tiedä kenelle puhua? Olen itse verkkokellarissa umpikännissä puolenpäivän jälkeen; etsimässä jotain mikä t ri gg eröisi itset uhoisuut ta.

Vierailija
2/3 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän ettei tämä mene läpi. Mitä nyt huudan pimeyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyvältä, turvalliselta ja rauhalliselta(silloin, kun toivon yksin oloa esim. rauhoittumiseen muiden,etenkin yhtään äänekkäämpien, ihmisten kanssa olosta).Kuitnekin jo ashdistaa ja masentaa oma elämä jne., haluaisi joskus edes saada aidosti kuuntelua ja tueka, ja olo on kamala, jos ei ole ketään. Mulla ei ole, ikinä.

Yhteiskunnasta painostetaan myös ainakin mua, ettei yksin saa viihtyä(liian kauaa), pitää pyrkiä kaikenlaisiin ryhmiin, yhteisöihin ja puuhasteluihin vaikka väkipakolla, muuten masentuu ja syrjäytyy jne., kuulemma. Ahdistun vaan lisää tuosta, että pitäisi koko ajan tunkea itsensä luontonsa vastaisesti väkisin sosialisoimaan, mua vaan kiusataan niissä aina, ajaudun ulkopuolelle tarkkailemaan muita. Ja kaikista ahdistuneimmillani haluan kyllä yleensä olla täysin yksin, ihmiset huonoinen käytöksineen kun yleensä on se suurin ahdistuksen lähde rahahuolien lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi